Moro raksaäijät ja raksamuijat!
Millasta työtä teette ja paljonko saatte palkkaa? Kertokaa myös millaista työ on. Itse olen ajatellut rakennusalaa..
Kiitos!
PALKKAGALLUP
23
11111
Vastaukset
- olen.....
nuorempi mestari, kokemusta suunnilleen puolivuotta. Pääkaupunki seutu. Liksa 2500e/kk ja mahdolliset lisät.
- 321232
Mikä?
- insinööri...
321232 kirjoitti:
Mikä?
luonnollisesti. Mestarin hommissa on insinöörejä ja rakennusmestareita
- laattamuija
urakalla kun tekee. ei homma raskasta sirolle naisellekkaan, letkeetä porukkaa, hyvä meiniki useimmilla työmailla. pirkanmaalla.
- palkka
jos et urakassa. Ole paljon peruspalkka?
- 10€+hilut/tunti
...
- putkirunkkaaja
Mulla karvan alle 10€/h putkimiehenä. Pitäsköhän siirtyä itsekin appariksi?
- Sisunen
10€/tunti, ei ylityökorvauksia. Kesällä pölyä, talvella kylmää ja muutenkin pimeetä.
- jotain väliltä
4400-5400€ brutto.Koulutus kalliorakentaja (6kk) ja 160h/kk,3-vuorotyö,pks.
- wdvfndvlj
Hankkiiko tosiaan noin hyvin? Hieno homma, jos näin on! Haitta-/vuorolisät varmaan tekee leijonanosan, voisitko kertoa palkan muodostumisesta tarkemmin? KTA lienee yli 25 egeä...
- tietoa tässä
wdvfndvlj kirjoitti:
Hankkiiko tosiaan noin hyvin? Hieno homma, jos näin on! Haitta-/vuorolisät varmaan tekee leijonanosan, voisitko kertoa palkan muodostumisesta tarkemmin? KTA lienee yli 25 egeä...
20,3€/h päivärahat vuorolisät 300-500€/kk projektikohtainen lisä 0-3€/h ja päälle bonukset 0-480€/kk.Palkka ei ole iso mutta tosiaankin lisineen kasvaa ihan kiitettävästi,tosin verottajakin tykkää :). Työ on sitten puolestaan raskasta ja likaista.
- vaikkakin
maarakennuslalla on ihan ok palkat. On varmaan voinut parhaana kuukautena tullakkin urakkalisineen tuo summa minkä kerroit, mutta olempa melko varma että lisineeen ns.normi kuukaisi on n.2700-3500egee kuussa! Olen itse työpäällikkönä pääkaupunki seudulla kyseisellä allalla ja voin sanoa etten ole kuullut että duunarit yli 4000E/kk saavat MISSÄÄN firmassa!Kun ei työnjohtokaan yli 40000 revi!
- Paskapuhetta
tietoa tässä kirjoitti:
20,3€/h päivärahat vuorolisät 300-500€/kk projektikohtainen lisä 0-3€/h ja päälle bonukset 0-480€/kk.Palkka ei ole iso mutta tosiaankin lisineen kasvaa ihan kiitettävästi,tosin verottajakin tykkää :). Työ on sitten puolestaan raskasta ja likaista.
Paskapuhetta!
- Duunari!
vaikkakin kirjoitti:
maarakennuslalla on ihan ok palkat. On varmaan voinut parhaana kuukautena tullakkin urakkalisineen tuo summa minkä kerroit, mutta olempa melko varma että lisineeen ns.normi kuukaisi on n.2700-3500egee kuussa! Olen itse työpäällikkönä pääkaupunki seudulla kyseisellä allalla ja voin sanoa etten ole kuullut että duunarit yli 4000E/kk saavat MISSÄÄN firmassa!Kun ei työnjohtokaan yli 40000 revi!
duunarit tienaa paremmin kun työnjohtajat,mutta ei noin paljoa kuten joku väitti.
- poislukien
Duunari! kirjoitti:
duunarit tienaa paremmin kun työnjohtajat,mutta ei noin paljoa kuten joku väitti.
Norjassa 22e ulosmaksu ja urakalla menee tonne 31-35 e. vahan riippuu keikasta ja porukasta.
- ----
koulutus: amitsu
kokemus: pari vuotta
palkka: 11,5 €/h- liksoilla
Jo 70-luvun alussa sai apparit , ripeät tollasia liksoja.
- mvpiweåj
liksoilla kirjoitti:
Jo 70-luvun alussa sai apparit , ripeät tollasia liksoja.
Vuonna 1975 keskivertopalkansaaja ansaitsi 350 euroa kuussa, meinaat että appari tienasi silloin 1850 euroa kuussa vai?
- tienas!
mvpiweåj kirjoitti:
Vuonna 1975 keskivertopalkansaaja ansaitsi 350 euroa kuussa, meinaat että appari tienasi silloin 1850 euroa kuussa vai?
Lyötiin läjään pääkaupunkiseudun lähiöitä.
Appari, jolla fipra pysy kädessä ja sai vedettyä kuupan auki tienas. Samaten piikkaus ja purku-urakoissa.
Timupuri veteli 120mk-yli 200mk kt-aata .
- sähkäri xxx
sähkärinä raksoilla kta 13.40 jotain.
Kuussa palkkaa yleensä 2000-2400
Tän vuoden vuositulot jotain 35 000e verottomat korvaukset 5500e (urakkatöitä pirusti ylitöitä)
Ikää 21vuotta, amis työkokemusta 2.5 vuotta.
Työ on välillä raskasta, vittumaista, pölyistä ja on kylmä, mutta on se kiva olla ulkona hyvällä ilmalla töissä, välillä on tosi kevyttä ,duunikaverit on ihan jees
Työt on PK-seudulla.
Fiksut kyllä pysyy kaukana rakennusalasta=)- Yrittäjäksi
Minä tienaan myyntihommissa 30 000- 40 000 €/kk, yrittäjänä.
- Kanta-Hämeessä
Vahän yli vuosi työkokemusta. Palkka 12,30€/tunti. Ei mitään herkkuhommaa.
- rakentaja.
vajaa 13 euroo tuntiliksa. Urakalla lähivuosina 32-45té/vuosi.Kokemus yli 10 vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670