PALKKAGALLUP

envieläalalla

Moro raksaäijät ja raksamuijat!

Millasta työtä teette ja paljonko saatte palkkaa? Kertokaa myös millaista työ on. Itse olen ajatellut rakennusalaa..

Kiitos!

23

11111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen.....

nuorempi mestari, kokemusta suunnilleen puolivuotta. Pääkaupunki seutu. Liksa 2500e/kk ja mahdolliset lisät.

• 321232

Mikä?

• insinööri...
        321232 kirjoitti:

Mikä?

luonnollisesti. Mestarin hommissa on insinöörejä ja rakennusmestareita

• laattamuija

urakalla kun tekee. ei homma raskasta sirolle naisellekkaan, letkeetä porukkaa, hyvä meiniki useimmilla työmailla. pirkanmaalla.

• palkka

jos et urakassa. Ole paljon peruspalkka?

• 10€+hilut/tunti

...

• putkirunkkaaja

Mulla karvan alle 10€/h putkimiehenä. Pitäsköhän siirtyä itsekin appariksi?

• Sisunen

10€/tunti, ei ylityökorvauksia. Kesällä pölyä, talvella kylmää ja muutenkin pimeetä.

• jotain väliltä

4400-5400€ brutto.Koulutus kalliorakentaja (6kk) ja 160h/kk,3-vuorotyö,pks.

• wdvfndvlj

Hankkiiko tosiaan noin hyvin? Hieno homma, jos näin on! Haitta-/vuorolisät varmaan tekee leijonanosan, voisitko kertoa palkan muodostumisesta tarkemmin? KTA lienee yli 25 egeä...

• tietoa tässä
        wdvfndvlj kirjoitti:

Hankkiiko tosiaan noin hyvin? Hieno homma, jos näin on! Haitta-/vuorolisät varmaan tekee leijonanosan, voisitko kertoa palkan muodostumisesta tarkemmin? KTA lienee yli 25 egeä...

20,3€/h päivärahat vuorolisät 300-500€/kk projektikohtainen lisä 0-3€/h ja päälle bonukset 0-480€/kk.Palkka ei ole iso mutta tosiaankin lisineen kasvaa ihan kiitettävästi,tosin verottajakin tykkää :). Työ on sitten puolestaan raskasta ja likaista.

• vaikkakin

maarakennuslalla on ihan ok palkat. On varmaan voinut parhaana kuukautena tullakkin urakkalisineen tuo summa minkä kerroit, mutta olempa melko varma että lisineeen ns.normi kuukaisi on n.2700-3500egee kuussa! Olen itse työpäällikkönä pääkaupunki seudulla kyseisellä allalla ja voin sanoa etten ole kuullut että duunarit yli 4000E/kk saavat MISSÄÄN firmassa!Kun ei työnjohtokaan yli 40000 revi!

• Paskapuhetta
        tietoa tässä kirjoitti:

20,3€/h päivärahat vuorolisät 300-500€/kk projektikohtainen lisä 0-3€/h ja päälle bonukset 0-480€/kk.Palkka ei ole iso mutta tosiaankin lisineen kasvaa ihan kiitettävästi,tosin verottajakin tykkää :). Työ on sitten puolestaan raskasta ja likaista.

Paskapuhetta!

• Duunari!
        vaikkakin kirjoitti:

maarakennuslalla on ihan ok palkat. On varmaan voinut parhaana kuukautena tullakkin urakkalisineen tuo summa minkä kerroit, mutta olempa melko varma että lisineeen ns.normi kuukaisi on n.2700-3500egee kuussa! Olen itse työpäällikkönä pääkaupunki seudulla kyseisellä allalla ja voin sanoa etten ole kuullut että duunarit yli 4000E/kk saavat MISSÄÄN firmassa!Kun ei työnjohtokaan yli 40000 revi!

duunarit tienaa paremmin kun työnjohtajat,mutta ei noin paljoa kuten joku väitti.

• poislukien
        Duunari! kirjoitti:

duunarit tienaa paremmin kun työnjohtajat,mutta ei noin paljoa kuten joku väitti.

Norjassa 22e ulosmaksu ja urakalla menee tonne 31-35 e. vahan riippuu keikasta ja porukasta.

• ----

koulutus: amitsu
      kokemus: pari vuotta
      palkka: 11,5 €/h

• liksoilla

Jo 70-luvun alussa sai apparit , ripeät tollasia liksoja.

• mvpiweåj
        liksoilla kirjoitti:

Jo 70-luvun alussa sai apparit , ripeät tollasia liksoja.

Vuonna 1975 keskivertopalkansaaja ansaitsi 350 euroa kuussa, meinaat että appari tienasi silloin 1850 euroa kuussa vai?

• tienas!
        mvpiweåj kirjoitti:

Vuonna 1975 keskivertopalkansaaja ansaitsi 350 euroa kuussa, meinaat että appari tienasi silloin 1850 euroa kuussa vai?

Lyötiin läjään pääkaupunkiseudun lähiöitä.
        Appari, jolla fipra pysy kädessä ja sai vedettyä kuupan auki tienas. Samaten piikkaus ja purku-urakoissa.
        Timupuri veteli 120mk-yli 200mk kt-aata .

• sähkäri xxx

sähkärinä raksoilla kta 13.40 jotain.
      Kuussa palkkaa yleensä 2000-2400
      Tän vuoden vuositulot jotain 35 000e verottomat korvaukset 5500e (urakkatöitä pirusti ylitöitä)
      Ikää 21vuotta, amis työkokemusta 2.5 vuotta.
      Työ on välillä raskasta, vittumaista, pölyistä ja on kylmä, mutta on se kiva olla ulkona hyvällä ilmalla töissä, välillä on tosi kevyttä ,duunikaverit on ihan jees
      Työt on PK-seudulla.
      Fiksut kyllä pysyy kaukana rakennusalasta=)

• Yrittäjäksi

Minä tienaan myyntihommissa 30 000- 40 000 €/kk, yrittäjänä.

• Kanta-Hämeessä

Vahän yli vuosi työkokemusta. Palkka 12,30€/tunti. Ei mitään herkkuhommaa.

• rakentaja.

vajaa 13 euroo tuntiliksa. Urakalla lähivuosina 32-45té/vuosi.Kokemus yli 10 vuotta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      93
      1738
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1159
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1158
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      34
      783
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      724
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      670
    Aihe