Tuleeko uusi maailmankiertue????

hinkuvinku

Tässä juuri olen jo kuunnellut Rudepoksinkin ihan puhki ja lisää pitäisi saada.

Kun mikään ei riitä ja ihmisen suurimpiin synteihin kuuluu ahneus.

Olen alkanut miettiä sitä,jos RW ei tule tänne kotomaan kamaralle laulamaan,sitten on pakko lähteä itse jaakaamaan miestä.

Niin,mietinpäs vaan miten sen lipun mahtaa hyppysiinsä saada.
Neuvokaa te jotka olette viisaampia.

Luottamus on kumminkin RW:n niin suuri,että voisin uskaltaa haavella edes ulkomaan keikasta.

MasterCart on.Limitti kunnossa....mutta miten siitä eteenpäin??

Olen juuri lukenut että RW seikkailee kenkuroitten maassa,mutta sinne halua lähteä,ehkä lotnooseen tai naapurimaa olisi hyvä paikka.

6

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mrs. Williams

      Kannattaa liittyä Robbien sivuilla InnerSanctumiin, sieltä kautta saa ostettua lippuja Robbien keikoille ennenkuin tulevat yleiseen myyntiin.. Sitä kautta itsekin tilasin liput viime kesän Ullevin keikalle.. Jäsenyyden voi ostaa vuodeksi kerrallaan.. En muista enää hintaa, mutta on se sen arvoista, kun saa ostettua liput ilman paniikkia että jäisi ilman.. Lisäksi jäsenille on extramateriaalia herran kotisivuilla, mitä muut eivät pääse katsomaan..

    • -apila-

      Robbie on itse sanonut että tämä nykyinen (Close Encounter 2006)kiertue tulee olemaan viimeinen "pitkään pitkään aikaan". Itsekin hinkuisin ihan hirveästi uutta kiertuetta, vaikka kesällä olin miehen konsertissa Ruotsissa, mutta uudestaan pitäisi päästä. Toivotaan, että Robbie muuttaa mielensä ja uusi kiertue tulisi jo vaikka ensi kesänä...=) Uusi levy on niin mahtava, että kyllä sitä olisi kiva kuulla livenäkin. Suosittelen liittymistä Inner sanctumiin, sitä kautta ostin liput viimeksi ja kaikki meni hyvin. Lisäksi liput saa ostettua ennen kuin ne menevät yleiseen myyntiin, joten mahdollisuudet saada ostettua ne, paranevat huimasti.

    • -apila-

      Olen lukenut jostakin (taisi olla peräti RW:n virallisilla sivuilla) että seuraavaksi olisi tulossa swing-levy (ensi vuonna?) ja Robbie kirjottaisi samaan aikaan tavallista RW-albumia. Toisaalta jossain (olikohan Hesarin Nyt-liitteessä tänä syksynä) Robbie sanoi että ensi vuonna tulee kaksi levyä: toinen tavallinen ja toinen enemmän tätä uutta tyyliä. Tiedä sitten mikä noista pitää paikkansa, jos mikään. Jos seuraava levy on swing, niin tuskin siitä ainakaan kiertuetta tulee.

      • RobbiesButterfly

        Taidan olla tälläinen hiukan myöhäissyntyinen RW:n ihailija.

        Nimittäin inhosin herraa vuosikaudet.Käänsin pään pois liukkaasti jos vain naama jossain vilahti.

        Ajattelin että onpa ällö,leuhka,yököttävä tyyppi.
        Kun herra RW keikkaili Ruotsissa olin aivan äimän käkenä kun muut sinne vieläpä laivalla itsensä kuskasivat.Tyrmistyttävää.

        Kerran eräänä iltapäivänä kuuntelin radiota ja siinä sitten ihmettelin ja ihailin kenen kumman
        ihanainen samettiääni tää nyt on!

        No niin,minun inhoama RW tietysti oli,mutta siinä silmänräpäyksenä minusta tuli hänen ihailijansa.
        Karvoineen kaikkineen.

        Tässä pisteessä sitten ollaan että konserttiin pitää päästä.Pidetään lippu korkealla että herran henkinen tila pysyy suotuisana nyt meidän fanijoukkojen eduksi ja iloksi.


      • on sama persoona
        RobbiesButterfly kirjoitti:

        Taidan olla tälläinen hiukan myöhäissyntyinen RW:n ihailija.

        Nimittäin inhosin herraa vuosikaudet.Käänsin pään pois liukkaasti jos vain naama jossain vilahti.

        Ajattelin että onpa ällö,leuhka,yököttävä tyyppi.
        Kun herra RW keikkaili Ruotsissa olin aivan äimän käkenä kun muut sinne vieläpä laivalla itsensä kuskasivat.Tyrmistyttävää.

        Kerran eräänä iltapäivänä kuuntelin radiota ja siinä sitten ihmettelin ja ihailin kenen kumman
        ihanainen samettiääni tää nyt on!

        No niin,minun inhoama RW tietysti oli,mutta siinä silmänräpäyksenä minusta tuli hänen ihailijansa.
        Karvoineen kaikkineen.

        Tässä pisteessä sitten ollaan että konserttiin pitää päästä.Pidetään lippu korkealla että herran henkinen tila pysyy suotuisana nyt meidän fanijoukkojen eduksi ja iloksi.

        Joo,Hinkuvinkuhan tuon edellisen kirjoitti.
        Siinä kirjoittaessani keksin itselleni uuden nimimerkin.
        Olin jo niin lippujeni lumoissa näin jo persoonani maailmankiertueen polttopisteessä.
        Niinpä hurmiossani kiihdyin ja muokkasin itseni Robbien Perhoseksi.


    • Berliini

      Hei

      Taidat Robbien keikkojen suhteen tällä kiertueella olla vähän myöhässä.vikat keikat oli australiassa juuri. Itse olin viime kesänä (-06)kattomassa RW:tä kerran Göteborgissa ja peräkkäisinä iltoina Berliinissä. Liput ostin Ruotsin keikalle inner sanctumin kautta (robbien nettisivuilta) ja Berliiniin "paikallisen lippupalvelun"kautta netistä. kaikki toimi hyvin. maksu tapahtui molemmissa tapauksissa visalla.täytyy sanoa, että kyllä kannatti!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      137
      1380
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      163
      872
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      152
      746
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      604
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe