Mistä netistä löytäsi mallin että saisin leikata kartongista ikkunaan koristeita? Tarvitsisin erityisesti poron ja joulupukin myös muita jouluaiheisia.
Mistä netistä löytää ikkunaan kartongi tonttu,joulupukki ja poro mallin
6
19281
Vastaukset
- äippä77
Tiimarin sivuilla ainakin on tonttujen kaavat!
- olen
etsinyt siellä, en löydä... siis kartongista leikattavaksi tonttujen, porojen kaavat...
- nettiä?
Tulisi omaperäisemmät kuvat kun itse inspiroisi, niin ja kirjastossa olisi lainaksi vaikka minkälaiseen lähtöön askartelulehtiä.
käy kattomassa otsikon "pahvisia joulutonttuja" sinne jo annoin yhdelle positiivista kommenttia samaan aiheeseen.
- pihavaris'
poromiehet jotenkin sinun asiakkaitasi...? Ja kuulutko pukkiuskonlahkoon?
- Nuunnuu
Tiimarin sivuilta, kirjoitin hakukenttään Tonttu ja 4 linkki:
http://www.tiimari.fi/askarteluohjeet/vinkki_joulu03_2.php
Kaksi hyvää joulutonttu mallia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450