Mitäs täällä ollaan mieltä nimestä Linn?
Olemme lapsen isän kanssa jo kauan ennen lapsen syntymää ihastuneet kys. nimeen, mutta ystävien ja perheen keskuudessa siihen on suhtauduttu nihkeästi.
Kastetilaisuus on ihan pian, ja nimi aiotaan siellä tuoda julki.
Linneasta emme pidä, ja siksi emme nimeä aio muuttaa.
Monet, jotka nimestä eivät ole tykänneet, ovat perustelleet sen niin, ettei sovi suomalaiseen sukunimeen. Meidän omaan sukunimeemme se sopisi ihan hyvin (Kangas)
Ainut toinen nimi, joka ävähdyttää edes hiukan niin paljon kuin Linn, on Lilia.
Linnille olemme miettineet tämmöisiä nimikokonaisuuksia:
Linn Alena
Linn Juliana
Linn Lydia
Linn Ellen
Linn Fiona
Linn Silvia
Pidämme lyhyistä, siroista ja helpoista, kauiista harvinaisemmista, muttei kumminkaan ihan uppo-oudoista nimistä.
Linn
6
1471
Vastaukset
- Ilg
vaikkei se mikään suomalaisuuden perikuva olekaan. Miettimistänne nimiyhdistelmistä varoisin Linn Alenaa > Linnaleena, Linn Ellen on minulle mieluisin(ja kieltämättä tulee etäisesti mieleen Dallasin Sue Ellen, mutta so what.. ;) )
Se on itseasiassa niin hyvä, että paremman keksimisen yrittämiseen en viitsi tuhlata aikaa, omaani, enkä teidän. Se olis ikäänkuin siinä! :)- helposti
Linne???
Linn on kyllä kaunis nimi
- ::ursula::
Linn on nätti nimi, vaikkakin välttämättä tuleekin mieleen kiinalainen,pitkälettinen nuori nainen. linn on suloinen ja ihana nimi muuten!
linn ellen kuulostaa ihanalta. :) kaunis!
linn marie
linn helena
linn Iirislilja (myös viivalla: Iiris-Lilja
älkää ihmeessä muuttako linn-nimeä, se on ihastuttava! - Bess
Linn on oikeasti tosi kiva nimi - ei liian erikoinen, eikä liian yleinen. Hyvä valinta!
- kovasti
tuosta Linn-nimestä. Ainoa ikävä puoli siinä on se, että samanniminen yritys valmistaa stereolaitteita. Onneksi ne tosin ovat niin kalliita, että vain harvat tuntevat niitä ;)
- 100jjj
Rakastan nimeä Linn!
Omasta tyttärestä tuli Linn-Sofie. Toiseksi nimeksi kaunis on Linn Maria ym.. (joko yhdysviivalla tai ilman)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538293- 614541
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404323Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353453Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422851- 492624