aika osuva :)

Saatu sähköpostina....

LEMMIKKIEN SÄÄNNÖT
>
>
>Ripustettavaksi ERITTÄIN MATALALLE jääkaapin oveen - eli n. kirsun
>korkeudelle.
>
>
>Rakkaat koirat ja kissat,
>
>
>Astiat, joissa on tassunkuvia, ovat teidän ja sisältävät teidän
>ruokaanne.
>Muut astiat ovat minun ja ne sisältävät minun ruokaani.
>
>Huomioikaa, että tassunjäljen asettaminen keskelle ateriaani ei tee
>siitä
>teidän ruokaanne. En myöskään pidä tassunkuvaa ruokani keskellä
>esteettisesti miellyttävänä.
>
>Porraskäytävää eivät suunnitelleet F1-insinöörit, eikä se ole
>kilparata.
>Minun päihittämiseni alaspäin juoksussa ei ole tavoitteena.
>Kampittamiseni
>ei auta, koska kaadun alas nopeammin, kuin te juoksette.
>
>En voi ostaa mitään jättisänkyä suurempaa. Tästä olen erittäin
>pahoillani.
>Älkää luulko, että jatkan sohvalla nukkumista varmistaakseni teidän
>hyvän
>olonne. Koirat ja kissat voivat oikeasti käpertyä pieneksi palloksi
>nukkuessaan. Ei ole tarpeellista ja nukkua vaakatasossa muihin nähden
>levittäytyneenä mahdollisimman pitkäksi. Tiedän myös että hännän
>pitkäksi
>venyttäminen ja kielen ulkona roikottaminen tilankäytön
maksimoinniksi
>ei
>ole enää muuta kuin sarkasmia.
>
>Viimeisen kerran, kylpyhuoneessa ei ole salakäytävää eikä taikaovia.
>Jos
>jonkin ihmeen kaupalla ehdin sinne ennen teitä ja onnistun saamaan
>oven
>kiinni, eivät raapiminen, vinkuminen, naukuminen, ovenkahvan kääntö,
>tassun
>oven ali saaminen, tai muutkaan temput, ole tarpeellisia. Minun
täytyy
>tulla
>ulos samasta ovesta, kuin josta menin sisään. Lisäksi, olen
käyttänyt
>WC:tä
>useita vuosia - kissa- tai koiraeläinten avustus ko. tapahtumassa ei
>ole
>tarpeellista.
>
>Oikea järjestys on: Suudelkaa minua ENSIN, sitten voitte mennä
>haistelemaan
>toisen koiran tai kissan takapuolta. Tätä en voi painottaa
>riittävästi.
>
>
>Vastapalvelukseksi teille, rakkaat lemmikkini, olen liimannut
>etuoveemme
>seuraavan viestin:
>
>Kaikille ei-lemmikin omistajille, jotka haluavat käydä kylässä ja
>silti
>valittaa eläimistämme:
>
>1. He asuvat täällä. Sinä et.
>
>2. Jos et halua heidän karvojaan vaatteillesi, pysy poissa
>huonekaluista.
>
>3. Pidän lemmikeistäni enemmän, kuin monista ihmisistä.
>
>4. Sinulle lemmikkini on eläin. Minulle hän on adoptoitu
poika/tytär,
>joka
>on lyhyt, karvainen, kävelee neljällä jalalla ja puhuu hieman
>epäselvästi.
>
>Muista: Monella tapaa koirat ja kissat ovat lapsia parempia, koska:
>
>1. He syövät vähemmän.
>
>2. He eivät ole jatkuvasti ruinaamassa rahaa.
>
>3. He ovat helpompia kouluttaa.
>
>4. He tulevat kutsumalla, yleensä.
>
>5. He eivät koskaan pyydä saada ajaa autoa.
>
>6. He eivät hengaile huumehörhöjen ja varkaiden kanssa.
>
>7. He eivät polta eivätkä juo.
>
>8. Heidän ei tarvitse ostaa jatkuvasti uusinta muotia olevia
>vaatteita.
>
>9. He eivät tahdo käyttää vaatteitasi.
>
>10. He eivät tarvitse miljoonia euroja koulunkäyntiin.
>
>Ja mikä parasta,
>
>11. Jos he sattuvat hankkiutumaan raskaaksi, voit aina myydä heidän
>lapsensa.

5

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sääntöjä!

      Moi vaan! Mukavia sääntöjä siinä. Meillä on
      muuten kanssa koirina Tuuperi & Seropi, kurkkasin
      galleriaasi... ;)

      • sattui! Hienot koirat sitten sullakin varmasti :), Vauhtia ei meidän pööpermannista ainakaan puutu! Jarrut kyllä on hakusessa...


      • D & S
        muskettisopuli kirjoitti:

        sattui! Hienot koirat sitten sullakin varmasti :), Vauhtia ei meidän pööpermannista ainakaan puutu! Jarrut kyllä on hakusessa...

        Ei puutu vauhtia tyty-tuuperoisesta eikä senpuoleen vanhemmasta äijästäkään!

        Tämä sääntö - ">En voi ostaa mitään jättisänkyä suurempaa. Tästä olen erittäin
        pahoillani.", pitää erityisen hyvin paikkansa, välillä on suht ahdasta... :D


      • D & S kirjoitti:

        Ei puutu vauhtia tyty-tuuperoisesta eikä senpuoleen vanhemmasta äijästäkään!

        Tämä sääntö - ">En voi ostaa mitään jättisänkyä suurempaa. Tästä olen erittäin
        pahoillani.", pitää erityisen hyvin paikkansa, välillä on suht ahdasta... :D

        vai ruskuainen...mulla on musta, mutta kyllä ruskeassakin silmä lepää :), niissä vaan on sitä jotakin.


    • danelimo

      Tämä teksti kauniisti muokattuna ja kehystettynä tulee päätymään mun jääkaapin oveen!

      Vieraille huomautus pääsee välioveen.=)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe