Ei ole lunta taallakaan, sataa ja tuulee.
Tulin Clevelandin kautta, ja sielta tanne Flintiin oli kuljetus 16-paikkaisella potkurikoneella.
Rakastan lentamista, mutta mita pienempi kone, sita enemman pelottaa. Toisaalta jonottamista on vahemman, laukut saa kateen melkein heti ja maisemiakin voi katsella kun kone lentaa sen verran matalammalla.
Matka on paamaaraa tarkeampi. Vai..?
Aamiaiseksi soin pretzelin juustolla, valipalaksi jalapenobagelin cream cheesilla ja lounaan mongolialaisessa all you can eat -paikassa. :) Iltapalaa odotellaan...
Terveisia taalta suurten jarvien alueelta
56
3819
Vastaukset
- f.n.k
Mutta iltapalaa tähän aikaan?;))))
- IngallsinLaura
Nachoja, salsaa ja olutta. :)
Nyt horpin aamukahvia..
- tuo
se sama kylä, josta Michael Moore oli kotoisin? Eikös se ollut melko takapajula.
- joutui...
esittämään eläviä patsaita ökyrikkaiden juhlissa tai muuten sai karenssia työkkäristä :)
- Tarkoitatko,
joutui... kirjoitti:
esittämään eläviä patsaita ökyrikkaiden juhlissa tai muuten sai karenssia työkkäristä :)
että Mooren dokumentin laatimiskeinot ovat kyseenalaisia?
- miten...
Tarkoitatko, kirjoitti:
että Mooren dokumentin laatimiskeinot ovat kyseenalaisia?
niin? Karmivaa arkitodellisuutta pitääkin kuvata.
- lukemista :)
miten... kirjoitti:
niin? Karmivaa arkitodellisuutta pitääkin kuvata.
siitä ihmemaasta
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Epäonnistunut teloitus Floridassa järkytti asianajajia ja ihmisoikeusaktivisteja/1135223718251?ref=rss - löytyy
lukemista :) kirjoitti:
siitä ihmemaasta
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Epäonnistunut teloitus Floridassa järkytti asianajajia ja ihmisoikeusaktivisteja/1135223718251?ref=rssEi jaksa ruveta parsimaan tuota linkkiä
http://www.hs.fi/ulkomaat/ - eipä
löytyy kirjoitti:
Ei jaksa ruveta parsimaan tuota linkkiä
http://www.hs.fi/ulkomaat/tuo amerikan yhdysvallat ole enää pitkään aikaan ollut mikään ihannevaltio. Varsinkin maan oikeusjärjestelmä on suoraan 1800-luvulta.
- IngallsinLaura
Kuulemma siella on kurjannakoista, paljon taloja tyhjillaan ja koyhaakin, mutta en tieda kun olen kerran vain ajanut ko. kylan lapi.
Flintissa vain sattuu olemaan lahin lentokentta.
- MMies
"Aamiaiseksi soin pretzelin juustolla, valipalaksi jalapenobagelin cream cheesilla ja lounaan mongolialaisessa all you can eat -paikassa. :) Iltapalaa odotellaan..."
..ja seuraavat pari päivää meneekin mukavasti ruokamyrkytyksen kourissa. - espressohumala
Älä koske Starbucksin "kahviin". Sitä jos juo niin sen jälkeen kyllä paska lentää. Sellasta kuraa siellä jenkeissä. Pitää olla kunnon Kulta-Mokkaa tjtn. :)
- tärkein
Mutta matkakin voi olla kiva.
terveisiä täältä Espoosta, join just aamukahvit, poltin parit röökit ja kävin aamupaskalla. Oli keskivaikea synnytys, rakastan synnyttämistä mutta vaikeat tapaukset pelottaa ja joskus tekis mieli jopa epiduraalia. Eiks sulla oikeesti oo ketään muuta kenelle kertoilla noita matkakokemuksia?? Vai oliko vaan pakko päästä brassaileen sillä faktalla et sulla on varaa reissailla yms. shitillä , come on, normi-ihmisellä se on kiinni vapaista, ei rahasta. Tietenkin jos satut oleen jonkun sortin lataus-lomalla / sairaseläkkeellä niin mikäs siinä.
- kateusko
se Espoossa nostaa päätään? Ei ole pakko lukea, vaan istuu siellä paskalla vaan tyytyväisenä? Mukavampaa on lukea matkakuulumisia kuin negatiivisuudella kyllästettyjä tekstejä.
kateusko kirjoitti:
se Espoossa nostaa päätään? Ei ole pakko lukea, vaan istuu siellä paskalla vaan tyytyväisenä? Mukavampaa on lukea matkakuulumisia kuin negatiivisuudella kyllästettyjä tekstejä.
Suomalainen vaatimattomuus ja sen ihannointi / vaaliminen. Sano mitä sanot niin jonkun sortin leijumista tollanen on kuitenkin.
- napisin
yrmio kirjoitti:
Suomalainen vaatimattomuus ja sen ihannointi / vaaliminen. Sano mitä sanot niin jonkun sortin leijumista tollanen on kuitenkin.
niin yllätys, yllätys, pidän teksteistäsi. But, miksi ei anneta toisen leijua ja nauttia olostaan? Ei muiden ilot ole minulta ainakaan pois.
- nartut :)
napisin kirjoitti:
niin yllätys, yllätys, pidän teksteistäsi. But, miksi ei anneta toisen leijua ja nauttia olostaan? Ei muiden ilot ole minulta ainakaan pois.
maan pinnalle ja se on oikein
- ghoadfoigf
nartut :) kirjoitti:
maan pinnalle ja se on oikein
ihana
- IngallsinLaura
Toivottavasti olet kirjoittanut tyosopparin. Jos nain on, niin varmasti sinullakin on vuosilomaa!
Eiko sinulla ole ketaan muuta, jolle murjottaa? :)
En tieda muista, mutta minulla moni ystava lukee tata palstaa. Toki ymmarran, etta jos sellaisia ei ole, voi olla vaikea ymmartaa... IngallsinLaura kirjoitti:
Toivottavasti olet kirjoittanut tyosopparin. Jos nain on, niin varmasti sinullakin on vuosilomaa!
En tieda muista, mutta minulla moni ystava lukee tata palstaa. Toki ymmarran, etta jos sellaisia ei ole, voi olla vaikea ymmartaa...mut jotenkin voisin veikata et sä tuulettelet täällä myös tulevana kesänä lomaterveisiä jostain päin maailmaa / Suomea. On mut mä sen sijaan mä vittuilen sulle ja kerroin ne hyvät terveiset oikeille ystäville / sukulaisille / kavereille.
- IngallsinLaura
yrmio kirjoitti:
mut jotenkin voisin veikata et sä tuulettelet täällä myös tulevana kesänä lomaterveisiä jostain päin maailmaa / Suomea. On mut mä sen sijaan mä vittuilen sulle ja kerroin ne hyvät terveiset oikeille ystäville / sukulaisille / kavereille.
Mulla ei ollut kesalla lomaa, ja ensi vuonna aion tehda samoin kun nyt eli ottaa lomat vuodenvaihteeseen.
Jotenkin musta tuntuu, etta sun kannattaisi hankkia harrastus, jossa paasisit purkamaan tuota pahaa oloa. Kateuteen se ei tietenkaan auta, mutta aggressioiden purkaminen voisi olla hyva juttu!
Kaikkea hyvaa sullekin! Ja jatkoa varten: jos sua arsyttaa, niin so what eli ei kannata tuhlata aikaa ja energiaa sen kertomiseen enaa. Viesti on jo tullut perille. :) IngallsinLaura kirjoitti:
Mulla ei ollut kesalla lomaa, ja ensi vuonna aion tehda samoin kun nyt eli ottaa lomat vuodenvaihteeseen.
Jotenkin musta tuntuu, etta sun kannattaisi hankkia harrastus, jossa paasisit purkamaan tuota pahaa oloa. Kateuteen se ei tietenkaan auta, mutta aggressioiden purkaminen voisi olla hyva juttu!
Kaikkea hyvaa sullekin! Ja jatkoa varten: jos sua arsyttaa, niin so what eli ei kannata tuhlata aikaa ja energiaa sen kertomiseen enaa. Viesti on jo tullut perille. :)se pitää kertoa, muuten sulla nousee kusi hattuun niin pahasti et hukut pian siihen. Mä ajattelen vain sun parasta.
- IngallsinLaura
yrmio kirjoitti:
se pitää kertoa, muuten sulla nousee kusi hattuun niin pahasti et hukut pian siihen. Mä ajattelen vain sun parasta.
sa kuolet kohta tuohon katkeruuteen (johon ei ihan oikeasti ole mitaan syyta), makin ajattelen vain sun parasta! Hae apua!
IngallsinLaura kirjoitti:
En tieda muista, mutta minulla moni ystava lukee tata palstaa. Toki ymmarran, etta jos sellaisia ei ole, voi olla vaikea ymmartaa...Terveisiä täältä per.. eikun pohjoisesta. Tulin just saunasta ja korkkasin Karjalan. Sauna oli liian kuuma, mutta löylyt kuitenkin mukavan kosteat.
Iltapalaksi ajattelin vetää Taffelin sileitä sipsejä. Pearl Harborin katsottuani kolmannen kerran ajattelin vetää...eikun yrittää lämmittää vaimoa, josko se vaikka syttyis.
Ketä kiinnostaa?? Ei ketään. Minä viestittelen kuulumisistani ystävilleni ja myös kavereilleni privaatisti, enkä julkisten keskustelupalstojen kautta.
- eväät
Hyvää matkaa vain!
Olisinpa mukana, näytti niin mielenkiintoiselta tuo ruokalista. Tällainen kaikkiruokainen ei tahdo löytää riittävästi vaihtelua Suomen murkinoista. Tietysti voi olla että vatsa ei kestäisi kaikkea kerralla, mutta sittenhän sen tietäisi. Kaikkeehan kannattaa kokeilla, paitsi...
Ja lentäminen on kivaa. Olen samaa mieltä. Minulla ei ole senkään kanssa ongelmia, vaikka pidän yhtä paljon myös muista liikkumisen muodoista.
Täällä Suomen eteläreunalla on nyt lauantaiaamuna pari astetta lämmintä, eikä täälläkään ole lunta.- IngallsinLaura
Mina uskon vakaasti, etta Suomeen tulee valkea joulu!
Taallapain ruoka on itseasiassa aika yksipuolista, mutta suurimman osan teemme itse. Tanaan meinaan lahtea metsastamaan lanttuja ja punajuuria. Ja kuulemma on jossain lahistolla (lue: alle kolmen tunnin ajomatkan paassa) on suomalais-ruotsalainen kauppa, toivottavasti sielta loytyy apuja.
Toivotan lunta tupaan! Tai ainakin pihaan :)
- Kolli_Kellinen
Kiva että olet päässyt turvallisesti perille. Kerro Michael Moorelle terveisiä.
Pretzel aamiaiseksi? Eikä pretzelit ole semmoisia suolakeksejä? Pienelläpä aamupalalla pärjäät. Nauttisit niistä mahtavista jenkkiaamiaisista. Pankeikkeja ja siirappia, röstiperunoita ja nätti tarjoilija tarjoamassa vähän väliä lisää kahvia kuppiin... nam nam... :P- IngallsinLaura
Sellainen lammin ja pehmea :)
Mun mielesta ne bagelit ovat parasta mita on! Viimeksi elin NYCissa pelkilla bageleilla ja pitsasiivuilla.
Taalla landella syodaan ihan tavan kotiruokaa kuitenkin. Mutta jaksan ihmetella ravintoloiden maaraa! Niita on ihan kasittamattoman paljon verrattuna kylan vakilukuun, mutta onpahan mista valita kun kaydaa ulkona syomassa :)
- Cartwright
Sataa vettä, on pimeää ja vituttaa, näin ihan perisuomalaisella kielellä sanottuna.
Toi sinun aloituksesi ei muuta kuin nosta vitutus käyrän ihan tappiin saakka.
Arvooppa kumman valitsen, synkkä talvi vai pari viikkoa sinun kanssasi jossain, oten turha viestitellä tuollaista ? - pete vantaa
mitä täsää saatana vantaala kumi setän kans ja juuvaan oluta karhua perkele syyvään ruis leippä ja piereskelää hiva pierruja saatana eile oltii vantaa hotelilla perkele iskemäs tsikuja muta ny täälä vantaala saatana kumi setä kova pano mies karju skini kalju köriläs tuupas yks eukkoa pläck tsäck pöyväl saatana sehä sano jo kumi setäki jot ei kanata ihmetelä jos o vähän tahmee saatana hähähähähähäää!!!!!!
t. pete vantaalt - onko
se mennyt ulkomaille.
Oma motto matkailusta,"miksi lähteä matkalle kun jo lähtiessään on perillä".;)
Hyvää lomaa kuitennii ja Joulua tietennii. - MMies
Taitaa Laura olla niitä Patologisia valehtelijoita.
- grandera
Patologinen valehtelija, Pah!
Jokohan taas on kertauksen aika; kaunis nainen ja vielä fiksukin, ei unohda pilkkuja a:n ja o:n päältä. Tarkka kuin mikä! Tai siis...niitähän ei siis tunneta siellä!
Lauralle terveisiä! Sinua odotetaan, ainakin minä ja luultavasti muutama muukin, kuten Näköjään tuo MMieskin, ihanhan tuo hehkuttaa tuota ikäväänsä!
:) - MMies
*pus*
- grandera
MMies kirjoitti:
*pus*
Olen ajatellutkin...
MMies antaa *pus* MMiehelle, nastaa!
:) - MMies
grandera kirjoitti:
Olen ajatellutkin...
MMies antaa *pus* MMiehelle, nastaa!
:)Pitäähän silläkin urpolla olla joku, joka välittää siitä.
- grandera
MMies kirjoitti:
Pitäähän silläkin urpolla olla joku, joka välittää siitä.
Kaikilla!
Jo edesmennyt Juice sanoi että, me itse valitsemme istuuko olkapäillämme suojelusenkeli vai itse piru! Niin... mitenkäs tämä taas liittyikään kirjoittamaasi, eipä kait mitenkään!
- Wastaaja
Suuri osa tän palstan kävijöistä vaikuttaa nykyisin joko a.) mielisairailta ( = kokonaisia teeskenneltyjä feikkiprofiileita, ilmeisen yksinäisten ja mieleltään häiriintyneiden vajakkien satutarinoita ja tai muuten narsistien jorinoita pullollaan koko paikka) b.)lobotomian läpikäyneiltä ( vrt.keskustelunaloitukset& suuri osa kirjoituksista). Loput, eli ryhmä c.) joka olis karkeasti arvioiden noin 10%( tai max. 15 % karkeasti liioiteltuna) kävijöistä tuntuis olevan täysipäisiä ja liikkeellä sillä idealla, että haluavat oikeasti vaihtaa ajatuksia (= keskustella).
- Wastaaja
Joku myös nimimerkkiä Wastaaja käyttänyt henkilö sitten 'ystävällisesti' lainasi minun allekirjoittaneen (ja alk. per. Wastaaja- nikin lanseeranneen) Wastaajan itse todella toiseen ketjuun kirjoittamaani viestiä tänne.
Luvan olisit kyllä voinut kysyä! Tuo on kyllä ihan aito mielipiteeni, että mikäs siinä sikäli.;D
- havaita...
että täällä on joku toinenkin nolife-tyyppi...
- Wastaaja
Jos mua tarkoitit, niin mulla on kylläkin ihan ystäviäkin.:) Ja ihan irlissä: ei mitään mielikuvituskavereita, niin kuin joillakin suomi24:n tyypeistä ilmeisesti on.;D
Valitettavasti mä oon vaan vähän työnarkkis, enkä sitten joskus viikonloppuna jaksa muuta, kuin maata tasaperseellä. Aika bore oon joo.:) Pitäneekin ryhdistäytyä. Ainakaan ystäviäni mun ei pitäis laiminlyödä sillä, että mä istun toljottamassa näitä juttuja täällä:( *huono omatunto*
Onneks tulee kuitenkin joulu ja muutama lomapäiväkin. Hyvää joulun odotusta kaikille (laiffin omaaville, ja niillekin joilla sellaista ei ole).
- Äly hoi, älä jätä
Miten jollakin voi olla aikaa LOMALLA kirjottaa kuulumisia S24-palstalle, ja kaiken lisäks vielä vastata ihmisille?
Tyyppi meni sit toiselle puolelle maapalloa netin ääreen?
Sun frendit ei olis varmaan selvinnyt ilman tietoa siitä, mitä söit aamupalaksi? - f.n.k
En ole kerennyt moneen päivään käydä,mutta heti kun tulin,tulin kurkistamaan kuulumisesi..Ketju on taas tyypillinen Laran ketju,but who cares?:)))
Toisin kun kaikki ylläolevat fiksut,älykkäät ja akateemiset ym. Minusta on hauskaa juuri tällaisen uuden ja erilaisen nettikulttuurin muodostuminen...
"Iloa ja valoa lomalle"- Laura I.
Taalla roikun raukka taas netissa, kun tsekkaan duunisahkopostit, imelletyn perunalaatikon reseptin ja saaennusteen..
Loysin lanttujakin ja lanttulaatikko meni pakkaseen eilen. Tanaan tehdaan pipareita.
Kaupan kassan poika joutui muuten kysymaan minulta punajuurien ja lantun kohdalla mita ne ovat :)
Ilot ja valot sinnekin, ja hyvaa oloa! - Wastaaja
..rehellisesti eri mieltä.;)
Tuo voi hyvinkin sun mielestä olla "hauskaa uuden ja erilaisen" nettikulttuurin muodostumista (mitä sanoja käytit), mutta must ei tod. Toi on itseasiassa aika surullista, päin vastoin.
Musta tuo ap:n toiminta on ainoastaan paitsi a.) hyvin suurta lapsellisuutta ( jätän mainitsematta asian mentaalisista ulottuvuuksista), myös b.) hyvin suurta itsekkyyttä ( = ko. henkilö ajattelee ton soopailunsa olevan niin tärkeää ja kiinnostavaa muidenkin mielestä, että siitä pitää oikein tehdä aloitus palstalle) ja lisäksi (mikä on se pahin juttu..) c.) ihmisten k*settamista.
Kukin vissiin tavallaan. Meitä on joka junaan, ja osa jää vissiin asemallekin. - f.n.k
Wastaaja kirjoitti:
..rehellisesti eri mieltä.;)
Tuo voi hyvinkin sun mielestä olla "hauskaa uuden ja erilaisen" nettikulttuurin muodostumista (mitä sanoja käytit), mutta must ei tod. Toi on itseasiassa aika surullista, päin vastoin.
Musta tuo ap:n toiminta on ainoastaan paitsi a.) hyvin suurta lapsellisuutta ( jätän mainitsematta asian mentaalisista ulottuvuuksista), myös b.) hyvin suurta itsekkyyttä ( = ko. henkilö ajattelee ton soopailunsa olevan niin tärkeää ja kiinnostavaa muidenkin mielestä, että siitä pitää oikein tehdä aloitus palstalle) ja lisäksi (mikä on se pahin juttu..) c.) ihmisten k*settamista.
Kukin vissiin tavallaan. Meitä on joka junaan, ja osa jää vissiin asemallekin.Jos soisit,niin haudattaisiin se "keittiöpsykologit ry" ;))),sillä ehdottomasti..
Olet täysin suvereeni tuon edellisen yhdistyksen raunioista syntyneelle Totuuskomissiolle,sen uudeksi puheenjohtajaksi."Päätetty,nimitetty,pam!"
Vakavammin...Kun puhuin uudesta ja erilaisesta nettikulttuurista,niin minusta juuri tämä on mahdollisesti sitä.Se ei tarkoita,että kaikki niin tekevät,ne jotka haluavat.Itse en niin tee(aika ei riitä,kun matkustaa jälkikasvun kanssa),mutta en tuomitse niitä,jotka tekevät,koska asiassa ei ole yhtään mitään tuomittavaa.Eikä minun mielestäni mitään säälittävää,eikä surullista,eikä vähäteltävää.Areena on vapaa foorumi,jokaisella on myös täysi vapaus valita itse omat lukimisensa,joten en ymmärrä mitenkään tämän ketjun negatiivisia reaktioita,en sinulta,enkä muilta.
Mutta jos pannaan erimielisyydet halki,poikki ja pinoon.Laura kirjoittaa matkakuulumisensa niille,jotka niitä haluavat lukea.Allekirjoittanut on yksi heistä:) - Wastaaja
f.n.k kirjoitti:
Jos soisit,niin haudattaisiin se "keittiöpsykologit ry" ;))),sillä ehdottomasti..
Olet täysin suvereeni tuon edellisen yhdistyksen raunioista syntyneelle Totuuskomissiolle,sen uudeksi puheenjohtajaksi."Päätetty,nimitetty,pam!"
Vakavammin...Kun puhuin uudesta ja erilaisesta nettikulttuurista,niin minusta juuri tämä on mahdollisesti sitä.Se ei tarkoita,että kaikki niin tekevät,ne jotka haluavat.Itse en niin tee(aika ei riitä,kun matkustaa jälkikasvun kanssa),mutta en tuomitse niitä,jotka tekevät,koska asiassa ei ole yhtään mitään tuomittavaa.Eikä minun mielestäni mitään säälittävää,eikä surullista,eikä vähäteltävää.Areena on vapaa foorumi,jokaisella on myös täysi vapaus valita itse omat lukimisensa,joten en ymmärrä mitenkään tämän ketjun negatiivisia reaktioita,en sinulta,enkä muilta.
Mutta jos pannaan erimielisyydet halki,poikki ja pinoon.Laura kirjoittaa matkakuulumisensa niille,jotka niitä haluavat lukea.Allekirjoittanut on yksi heistä:)Sulta löytyy kyllä hyvin humaania (tässä tapauksessa suvaitsevaista) pointtia. Tuota "keittiö"..khöh asiaa en kyllä tossa oikein sisäistä, mutta.;) Jätetään asia siihen.
Joo, myös mun puolestani periaatteessa miten vain. Koskei tällä palstalla ole mulle emotionaalisesti lähestulkoon mitään merkitystä (vaan ainoastaan viihdearvoa), niin en mä *henkilökohtaisesti* tosta suuttunu yhtään mitenkään. Sen sijaan voi olla niitäkin, jotka esim. täältä etsivät seuraa tms. (what ever) tai muuten vain pettyvät inhimillisesti pahasti, kun kiva tyyppi ( tässä tapauksessa ap.) pissii heitä silmään jutuillaan.
Henkilökohtaisena 'tuntemuksena' itsessäni heräsi ainaostaan ihmetys. Kun ei itse vois kuvitella jotain vastaavaa soopailua harrastavansa ( aika ja mielenkiinto EI todellakaan riitä), niin sitä on vain inhimillisesti äimistynyt maailman kummallisuuksien edessä.;D
* maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää kummastuttaa* - Wastaaja
Wastaaja kirjoitti:
Sulta löytyy kyllä hyvin humaania (tässä tapauksessa suvaitsevaista) pointtia. Tuota "keittiö"..khöh asiaa en kyllä tossa oikein sisäistä, mutta.;) Jätetään asia siihen.
Joo, myös mun puolestani periaatteessa miten vain. Koskei tällä palstalla ole mulle emotionaalisesti lähestulkoon mitään merkitystä (vaan ainoastaan viihdearvoa), niin en mä *henkilökohtaisesti* tosta suuttunu yhtään mitenkään. Sen sijaan voi olla niitäkin, jotka esim. täältä etsivät seuraa tms. (what ever) tai muuten vain pettyvät inhimillisesti pahasti, kun kiva tyyppi ( tässä tapauksessa ap.) pissii heitä silmään jutuillaan.
Henkilökohtaisena 'tuntemuksena' itsessäni heräsi ainaostaan ihmetys. Kun ei itse vois kuvitella jotain vastaavaa soopailua harrastavansa ( aika ja mielenkiinto EI todellakaan riitä), niin sitä on vain inhimillisesti äimistynyt maailman kummallisuuksien edessä.;D
* maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää kummastuttaa*..koskaan matkustellut, kun näkyy niin haaveilevan siitä.;) Mars Laura oikealle ulkomaanmatkalle! Jos sulla ei ole fyffeä, niin säästä vaikka vuosikin..ja sit: Jenkkeihin!
Niitä lomakuulumisia vois olla kiva kuulla.:) - f.n.k
Wastaaja kirjoitti:
Sulta löytyy kyllä hyvin humaania (tässä tapauksessa suvaitsevaista) pointtia. Tuota "keittiö"..khöh asiaa en kyllä tossa oikein sisäistä, mutta.;) Jätetään asia siihen.
* maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää kummastuttaa*Ei höpötykseni ole tarkoitettu sinulle loukkaaviksi,ehkä hieman "ravistelemaan",ehkä pientä tunnetestausta,ehkä vain naiivia huumorintajuani..Mene ja tiedä..Ehkä noita kaikkia yhdessä..
Tiedä sitten omasta humaanisuudestani..Minusta on vain surullista,kun "susilauma hyökkää täällä jonkun kimppuun ja alkaa repiä".Mitäs jos se ihminen oikeasti(nyt en tarkoita todellakaan Lauraa,vaan ketä tahansa)siis on yksinäinen ja masentunut,eristäytynyt ja ilman ulkopuolisia kontakteja.Jos ainoat kontaktit ovat netissä ja sielläkin sitten tuntemattomat ihmiset hyökkäilevät kimppuun.Minusta se on kamalaa ja surullista!Itseasiassa aivan hirveää!
"Samalla rahalla kun haukut toista,sanot pari kaunista sanaa,vai mitä Wastaaja" - f.n.k
Wastaaja kirjoitti:
..koskaan matkustellut, kun näkyy niin haaveilevan siitä.;) Mars Laura oikealle ulkomaanmatkalle! Jos sulla ei ole fyffeä, niin säästä vaikka vuosikin..ja sit: Jenkkeihin!
Niitä lomakuulumisia vois olla kiva kuulla.:)Ei liene sen ainoan ja oikean Wastaajan tekstiä.
- Wastaaja
f.n.k kirjoitti:
Ei höpötykseni ole tarkoitettu sinulle loukkaaviksi,ehkä hieman "ravistelemaan",ehkä pientä tunnetestausta,ehkä vain naiivia huumorintajuani..Mene ja tiedä..Ehkä noita kaikkia yhdessä..
Tiedä sitten omasta humaanisuudestani..Minusta on vain surullista,kun "susilauma hyökkää täällä jonkun kimppuun ja alkaa repiä".Mitäs jos se ihminen oikeasti(nyt en tarkoita todellakaan Lauraa,vaan ketä tahansa)siis on yksinäinen ja masentunut,eristäytynyt ja ilman ulkopuolisia kontakteja.Jos ainoat kontaktit ovat netissä ja sielläkin sitten tuntemattomat ihmiset hyökkäilevät kimppuun.Minusta se on kamalaa ja surullista!Itseasiassa aivan hirveää!
"Samalla rahalla kun haukut toista,sanot pari kaunista sanaa,vai mitä Wastaaja"En minäkään suoranaisesti haukkua ole tahtonut. Tuo yksi teksti tuolla yläpuolella esim. (missä jaottelin palstan kävijäkuntaa) on ihan aidosti mun oma ja itse miehen logiikka- palstalle kirjoittamani mielipide, MUTTA se on 1.asiayhteydestään irroitettu ( osa viestistä puuttuu), 2. mun toiseen ketjuun kirjoittamani ja 3. toisen samaa (mun, murr..) Wastaaja- nikkiä käyttäneen tähän ketjuun luvatta(!) postaama juttu. Siitä lähinnä olen harmissani, että se viesti on tänne laitettu. Minä en ole itse sitä tänne laittanut. Ihan tiedoksi.
Mä (kuten tuskin kukaan muukaan) paljoakaan pitää siitä, jos yritetään ns. "viilata linssiin" (palatakseni tän ketjun jutttuihin). Kuten aiemmin sanoin, mulle on aivan sama, mitä kukin jonnekin aneemiselle viihdesaitille kirjoittaa (kunhan jotenkin on jotain tasoa), mutta mä en ymmärtänyt ap:n ideaa. Siitä hämmästys, ei varsinaisesti kritiikki.
Jos hän esim. nyt olisi yksinäinen ihminen, niin eikö olisi hänen itsensä kannalta kivaa jutella tuntemuksistaan netissä? Miksi valehdella niillekin sosiaalisille kontakteille ( = nettikontakteille), joita hänellä kerran on? Onhan hänellä kontakteja, jopa mulle silmämääräisesti.;)
Ei mulla haukut ole intresseissä tässä pääsääntöisesti. Mä nyt vaan olen luonteeltani sellainen, että pyrin aina ottamaan ihmisen ihmisenä ja katson siksi, että myös hän (ap) on rehellisen mielipiteeni arvoinen. Se on musta ihmisen arvostamista aidoimmillaan.:) Ei herättely aina ole pahaksi. Joskus voi ollakin, mutta jos joku mu jutustani traumatisoituu, niin sitten hän on ollut hyvin traumatisoitunut jo kauan. Kukin ymmärtää, kuten ymmärtää.
Jos ap:lla kuitenkin oikeasti on järki päässään, niin hän ymmärtänee, ettei siitä mitään kiitoksia sada, kun oikein tarinoita keksii. Ihmiset eivät ole tyhmiä, eikä ihmisiä kannata aliarvioida. Edes suomi24:ssa. Ei edes virtuaalissa. - Wastaaja
Wastaaja kirjoitti:
En minäkään suoranaisesti haukkua ole tahtonut. Tuo yksi teksti tuolla yläpuolella esim. (missä jaottelin palstan kävijäkuntaa) on ihan aidosti mun oma ja itse miehen logiikka- palstalle kirjoittamani mielipide, MUTTA se on 1.asiayhteydestään irroitettu ( osa viestistä puuttuu), 2. mun toiseen ketjuun kirjoittamani ja 3. toisen samaa (mun, murr..) Wastaaja- nikkiä käyttäneen tähän ketjuun luvatta(!) postaama juttu. Siitä lähinnä olen harmissani, että se viesti on tänne laitettu. Minä en ole itse sitä tänne laittanut. Ihan tiedoksi.
Mä (kuten tuskin kukaan muukaan) paljoakaan pitää siitä, jos yritetään ns. "viilata linssiin" (palatakseni tän ketjun jutttuihin). Kuten aiemmin sanoin, mulle on aivan sama, mitä kukin jonnekin aneemiselle viihdesaitille kirjoittaa (kunhan jotenkin on jotain tasoa), mutta mä en ymmärtänyt ap:n ideaa. Siitä hämmästys, ei varsinaisesti kritiikki.
Jos hän esim. nyt olisi yksinäinen ihminen, niin eikö olisi hänen itsensä kannalta kivaa jutella tuntemuksistaan netissä? Miksi valehdella niillekin sosiaalisille kontakteille ( = nettikontakteille), joita hänellä kerran on? Onhan hänellä kontakteja, jopa mulle silmämääräisesti.;)
Ei mulla haukut ole intresseissä tässä pääsääntöisesti. Mä nyt vaan olen luonteeltani sellainen, että pyrin aina ottamaan ihmisen ihmisenä ja katson siksi, että myös hän (ap) on rehellisen mielipiteeni arvoinen. Se on musta ihmisen arvostamista aidoimmillaan.:) Ei herättely aina ole pahaksi. Joskus voi ollakin, mutta jos joku mu jutustani traumatisoituu, niin sitten hän on ollut hyvin traumatisoitunut jo kauan. Kukin ymmärtää, kuten ymmärtää.
Jos ap:lla kuitenkin oikeasti on järki päässään, niin hän ymmärtänee, ettei siitä mitään kiitoksia sada, kun oikein tarinoita keksii. Ihmiset eivät ole tyhmiä, eikä ihmisiä kannata aliarvioida. Edes suomi24:ssa. Ei edes virtuaalissa...v*ttuilleet vois laittaa pari kaunista sanaa sinne v*ttuilun väliin joskus.:)
Wastaaja kirjoitti:
..v*ttuilleet vois laittaa pari kaunista sanaa sinne v*ttuilun väliin joskus.:)
Minä nyt en ole vittuillut sinulle, mutta muistan yhden keskustelumme, en nyt muista missä ja milloin!
Sinä kirjoitit minulle kauniisti, vaan en voinut sinua kiittää kun perskules menit kirjoittamaan siihen sellaisen sanan josta minulla ei ollut hajuakaan ja kun väsytti niin...en jaksanut sitä sanaa sitten googlettaa! :)
Mutta kiitti Wastaaja, ainakin minut sait sillä kirjoituksellasi iloiseksi, vaikka mulla ei tosiaankaan ollut hajuakaan siitä kirjoittamastasi sanasta!
Toisaalta en viittinyt googlettaakaan sitä sanaa jos se olisikin ollut sellainen joka olisi saanut minut murjottamaan iloisuuden sijasta! :)
Joten kiitän nyt, oli se "sana" mikä tahansa!- Wastaaja
kruippaN kirjoitti:
Minä nyt en ole vittuillut sinulle, mutta muistan yhden keskustelumme, en nyt muista missä ja milloin!
Sinä kirjoitit minulle kauniisti, vaan en voinut sinua kiittää kun perskules menit kirjoittamaan siihen sellaisen sanan josta minulla ei ollut hajuakaan ja kun väsytti niin...en jaksanut sitä sanaa sitten googlettaa! :)
Mutta kiitti Wastaaja, ainakin minut sait sillä kirjoituksellasi iloiseksi, vaikka mulla ei tosiaankaan ollut hajuakaan siitä kirjoittamastasi sanasta!
Toisaalta en viittinyt googlettaakaan sitä sanaa jos se olisikin ollut sellainen joka olisi saanut minut murjottamaan iloisuuden sijasta! :)
Joten kiitän nyt, oli se "sana" mikä tahansa!Juttujasi on kiva lukea. Ovat elämänläheisiä.
:) - feikki-Wastaaja
f.n.k kirjoitti:
Ei liene sen ainoan ja oikean Wastaajan tekstiä.
Se nimenomaan on aidon ja alkuperäisen Wastaajan "kynästä".
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3942842Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata762239Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1121785Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1921499- 771472
- 271447
- 1091445
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191323- 801287
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401256