Iskin Madonnan!

Iskijä

Tämä tapahtui Japanissa kesällä 2005. Olin loma-matkalla Tokiossa ja illalla menin paikalliseen diskoon. Siellä näin tämän tutun 150 cm naisen ja kun hänellä ei ollut turviksia mukana, niin menin jubaileen hänen kanssaan. Siinä iltaa vietettiin
Madonna, minä ja yhden hänen seurueensa kuuluvan tanssitytön kanssa. Kun heille
tuli sitten hotelliin lähdön aika, niin Madonna pyysi minua vielä Limousineensa. Siellä halattiin ja...muutakin *Punastuu* Tämän tosikertomukseni
tarkoitus on rohkaista faneja juttelemaan idoliensa kanssa. Jos ei ihan intiimikosketuksiin pääse, niin ainahan voi halailla ym.

"Madonna-forever"

5

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erizo

Toivon sinun takiasi, että tuo tarina on totta! :D

• Hahahaaa

Kiitos päivän nauruista!:'D
        Oli piristävä viesti, ei ainakaan haukkumista:D
        Vai ilman turvamiehiä Madonna liikuskelee:D:D:D

• justjust....
        Hahahaaa kirjoitti:

Kiitos päivän nauruista!:'D
        Oli piristävä viesti, ei ainakaan haukkumista:D
        Vai ilman turvamiehiä Madonna liikuskelee:D:D:D

Ensinnäkin Madonna jos jokiu liikkuu vain ja ainoastaan lauma turvamiehiä mukana joten tuo disco-juttusi ei oikeen täsmää. Ja sen kaltainen diiva ei tuskin bailaa tavisten kanssa taval.tanssilattialla vaan megavip-tiloissa jne! Madonna tukson pyytelee limusiiniinsä ketään faneja...hhaha

• andreas7
        justjust.... kirjoitti:

Ensinnäkin Madonna jos jokiu liikkuu vain ja ainoastaan lauma turvamiehiä mukana joten tuo disco-juttusi ei oikeen täsmää. Ja sen kaltainen diiva ei tuskin bailaa tavisten kanssa taval.tanssilattialla vaan megavip-tiloissa jne! Madonna tukson pyytelee limusiiniinsä ketään faneja...hhaha

Ja lisäksi Madonna on 164cm pitkä eikä 150 cm.

• madonna-fan
        andreas7 kirjoitti:

Ja lisäksi Madonna on 164cm pitkä eikä 150 cm.

yhdyn tuohon näin hänet lontoossa helmikuussa 2007 ,käveli kadulla vastaan,oli mustassa asussa ja hän oli korkojen kanssa n. 172-174 cm pitkä, turvamiehiä oli monta kappaletta, joten luulen että tokio-tarina ei ole totta. Madonna näyttää vaan pieneltä, kun se on niin timmissä kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      35
      3852
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      98
      3444
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      107
      3379
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      77
      3158
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      82
      3123
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2815
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2600
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2493
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      45
      2432
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      90
      2176
    Aihe