Naisopas miehille

Opastaja

Nyt ennenkuin kokematon mies lähtee iskemään naista,
niin olisi syytä lukea tämä.

1) Suomalainen nainen EI halua seksiä.

2) Suomalainen nainen EI ole kiinnostunut
miehistä, vaan heidän statuksestaan.

3) Suomalainen nainen EI halua keskustella
suhteestaan miehen kanssa, vaan purkaa
stressiään mieheen.

4) Suomalainen nainen EI hoida itseään enää
sen jälkeen kun on mennyt naimisiin ja
saanut lapsen.

5) Suomalainen nainen EI ole naisellinen
nainen siinä mielessä kuin esim. saksalainen,
englantilainen, amerikkalainen nainen, vaan
pikemminkin voimakas harteinen miestä
muistuttava tasapaksu pötkylä.
"Hellyys ja naismainen veikeys ja viekottelu
puuttuu meikäläisiltä naisilta kokonaan"
Totesi eräs miestuttuni joka on ollut 4 kertaa
naimisissa suomalaisen naisen kanssa ja nykyään
onnellisessa liitossa ranskattaren kanssa (10-
vuotta tuli täyteen viime kuussa heidän liittoaan)

Ei naurata kyllä, kun ajattelee meitä suomalaisia
miehiä :( Mikä neuvoksi tähän???

Lähteet:

Keskusteluni eri miesten kanssa,
aiheena: "Millainen on suomalainen nainen"

42

2564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eli että

Suominainen on jostain syystä paljon passiivisempi kuin ulkomaalaiset naiset?.

• JasminTea

Eihan tuolle nyt voi muuta kuin nauraa!

Ei oikeesti voi olla noin paha mieli :D Otappa itseaa niskasta kiinni ja kasva aikuiseks tai jotain...

• En kerro nimeäni

Helvetin luuseri, painu takaisin lippalakkijengin kanssa Esson baariin kittaamaan kaljaa, siellä on varmasti paljon sinulle hengenheimolaisia. Samanlaisia katkeria paskoja. En yhtään ihmettele ettet kelpaa kenellekään kunnolliselle Suomi-typylle. Nimimerkki Suomi-tytyn kanssa ja äärettömän onnellinen.

• tosiaankin

noin koville?

• liitossa Ranskattaren kanssa, maan jossa naiset on edelleen jonkun sortin mukana raahattavia esittelykappaleita vailla omaa tahtoa / järkeä. Siihen on syynsä miksi Ranskalaiset naiset on niin muotitietoisia, käyttävät meikkeihin, kauneusleikkauksiin yms. shittiin eniten rahaa euroopassa, jopa se kertoo jtn. Ranskattaren asemasta yhteiskunnassa et sielläpäin persepanot on yleisempiä kuin missään muualla maailmassa, sielläpäin naisen tehtävä on edelleen vaan miellyttää miestä :-) Mä en ainakaan jaksais katella kovin pitkään jotain tahdotonta lammasta, vittu pitäähän ihmisellä nyt olla oma tahto, ajatukset ja pientä särmikkyyttä. Helpommalla pääsee kun ottaa kultaisen noutajan ja vie siltä munat jos tollasta haluaa.

• hyvä niin sano

On sentään hyvä että on vielä Suomi miehissä ytyä ottaa ihan ehtä kunnon suomi nainen itselleen kumppaniksi. Tommosen aidan yli kattelijat ovat kehityskyvyttömiä kalmahoja jotka purkavat katkeruuttaa viattomiin suomineitoihin jotka osaavat valita kumppanikseen kunnon suomi miehen

• ronjashka

Hienoa Yrmio!!!

• rules!!!

Hän puhuu harvoin asiaa, mutta nyt kyllä osoittaa jälleen olevansa ajatuksiltaan kypsä nuorimies - asia, jota olemme kyllä aina epäilleetkin!!! =)

• pete vantaa
        rules!!! kirjoitti:

Hän puhuu harvoin asiaa, mutta nyt kyllä osoittaa jälleen olevansa ajatuksiltaan kypsä nuorimies - asia, jota olemme kyllä aina epäilleetkin!!! =)

häähhhäähähhähäää

• Emmanuele

kerrankin Yrmiö sanoi jotain fiksua!
        Mahtavaa! Yhdyn.

• "kalastaja"

Sen verran katkeraa tekstiä näytti tulevan. Mutta eihän sille mitään voi, jos on suomalainen mies ja käyttäytyy kuin keskimääräinen sellainen. Eli kuin luolakarhun ja tasmaniantuholaisen risteytys, sen lisäksi vielä jatkuvasti "pikku" kaljoissa.

Omat kokemukseni naisista ovat olleet enemmän siihen suuntaan että sitä saa mitä on valmis antamaan. Minä kun en ole sellainen keskivertomies, minun on helppoa olla oma itseni myös selvin päin ja mitä eriliaisimmissa ympäristöissä. Kestän sen että naisella on omia ajatuksia ja haluja ja että mennään aina sen mielen mukaan kumpi on ehtinyt jutun paremmin suunnittelemaan.

Mistähän johtuu että minä olen kohdannut vain miellyttäviä, viehkeitä, helliä ja itseensä tyytyväisiä naisia. Sellaisten kanssa voi keskustella suhteesta, seksistä, taloudesta, politiikasta, tulevaisuudesta, mistä tahansa. Ja seksi, se on todella ihan oma lukunsa itsetietoisen naisen kanssa. Aikuinen nainen tietää mitä tahtoo ja riittävän hyvän kumppanin löytessään myös näyttää sen. Ja tyytyväinen nainen hehkuu ihan itsekseen, ei tarvita purkkimaalia...

Eli ensimmäinen neuvoni on että menet katsomaan peiliin ja vähän nauramaan näkemällesi. Siitä *voi* alkaa uusi elämä vähän enemmän itseesi ja ympäristöösi tyytyväisenä.

• huono mies

Sinä olet hyvä mies, muut miehet ovat huonoja miehiä.

• Kellonajasta päätellen taaskaan ei käynyt flaksi. Tosin jos mielestäsi suomalaiset naiset ovat noin kauheita, niin eihän sinua pitäisi edes harmittaa. Päinvastoin.

1.Mistä sinä frigidisi oikein olet kalastanut, kun minulle ei ole kohdalle sattunut?

2.Edelleen, mikä mahtaa olla oma statuksesi, jos se on tuottanut suuria ongelmia naismaailmassa?

3.Minun kokemukseni mukaan naiset ylensä haluavat sekä keskustella, että purkaa stressiä mieheen, mikä sinänsä ei ole kovin miellyttävää, mutta inhimillistä.

4.Jos itsetuntosi kestää, kannattaa katsella nainen, joka pitää huolta itsestään. Niitäkin on, tosin tarkkana kannattaa olla.

5. Naisellisiksi naisiksi valitsitkin mainiot esimerkit. Erityisesi hymyilyttää amerikkalaiset ja englantilaiset, jotka ovat niitä harvoja kansallisuuksia, jotka keskimäärin ovat vielä lihavampia kuin suomalaiset.

Kaverisi taitaa olla pikaisesti naimisiin haksahtavaa sorttia, kun on jo noin monta kertaa mennyt parinvalinta perseelleen. Onni ranskattaren kanssa vetää minut stereotypioineni ja kokemusteni mukaan tosi hiljaiseksi...

• puolustaja :)

nousi heti takajaloilleen ja paljasti kyntensä :)

• Samoin kokenut
        puolustaja :) kirjoitti:

Siis en voi kuin allekirjoittaa AP:n viestin sisällön täysin: Suomalainen nainen ei omista tunteita, eikä oo mikään viehkeä näkykään.
        Olen naimisissa oleva mies (suomalaisen naisen kanssa)
        Vaimoni on turvonnut stressaantunut rumilus ja
        mäkättää, sekä käkättää aina!!
        Joskus nuorempana tosin tapasin tampereen seuduilla
        mukavia naisia, mutta eihän se vielä pelasta
        n. 2.5 miljoonaa suomalaista miestä suomalaiselta
        käkättävältä tunteettomalta variksenpelättimeltä :D
        Miksi suomi-nainen ei oo naismainen= hellä,palveleva, kaunis?

• jos saa tyhjän palkaksi.......
        Samoin kokenut kirjoitti:

Siis en voi kuin allekirjoittaa AP:n viestin sisällön täysin: Suomalainen nainen ei omista tunteita, eikä oo mikään viehkeä näkykään.
        Olen naimisissa oleva mies (suomalaisen naisen kanssa)
        Vaimoni on turvonnut stressaantunut rumilus ja
        mäkättää, sekä käkättää aina!!
        Joskus nuorempana tosin tapasin tampereen seuduilla
        mukavia naisia, mutta eihän se vielä pelasta
        n. 2.5 miljoonaa suomalaista miestä suomalaiselta
        käkättävältä tunteettomalta variksenpelättimeltä :D
        Miksi suomi-nainen ei oo naismainen= hellä,palveleva, kaunis?

Kyllä suomalainen mies saa ihan sitä mitä tilaa....

Se on käynyt tässä selväksi.

Huonot miehet löytävät=saavat vain huonoja naisia.

Minulla on käynyt säkä, koska mieheni on ihana suomalainen mies.

• taidat olla ihan ite
        puolustaja :) kirjoitti:

Joka toista sanoo on ihan ite. Jos et pysty parisuhteeseeen niin turha siitä on naista syyttää.

• enemmistö suomen...
        taidat olla ihan ite kirjoitti:

Joka toista sanoo on ihan ite. Jos et pysty parisuhteeseeen niin turha siitä on naista syyttää.

miehistä ihan väärässä, kun sanovat suomalaista naista tunteettomaksi, tyylittömäksi ja "ei-naiselliseksi" seksiä kieltäytyväksi miesmäiseksi olennoksi. Ja joka ei ole mihinkään tyytyväinen, sekä elää miehensä kustannuksella.
        Tuskin ollaan väärässä, koska sitä niin monet suomi-miehet kuuluttaa.

Ps: Suomalaiset naiset (edes nuoret naiset)
        eivät osaa olla naismaisen keimailevia :D
        Ulkomaan naiset osaavat tuon taidon!!

• Hillary Clintonin
        enemmistö suomen... kirjoitti:

miehistä ihan väärässä, kun sanovat suomalaista naista tunteettomaksi, tyylittömäksi ja "ei-naiselliseksi" seksiä kieltäytyväksi miesmäiseksi olennoksi. Ja joka ei ole mihinkään tyytyväinen, sekä elää miehensä kustannuksella.

Suomen vierailun yhteydessä otettuja kuvia: Ero oli kuin yöllä ja päivällä, kun vertaillaan seksikästä/pienenkokoista/naismaisen södesti pukeutunutta/ nättiä-Hillaryä pöhöttyneisiin,isonkokoisiin, rumiin ja miesmäisiin naispoliitikkoihin. Ero oli WALTAVA Hillaryn eduksi!!!

"Naiskauneutta ihaileva suomalainen mies"

• kijujhlkjil
        Hillary Clintonin kirjoitti:

Suomen vierailun yhteydessä otettuja kuvia: Ero oli kuin yöllä ja päivällä, kun vertaillaan seksikästä/pienenkokoista/naismaisen södesti pukeutunutta/ nättiä-Hillaryä pöhöttyneisiin,isonkokoisiin, rumiin ja miesmäisiin naispoliitikkoihin. Ero oli WALTAVA Hillaryn eduksi!!!

"Naiskauneutta ihaileva suomalainen mies"

1) Suomalainen mies EI halua seksiä. onkx ihme?
        kuka nainen kiihottuu perus suomalaisesta miehen ulkonäöstä? eli töpselinokka läski perse möhömaha?

miehistä, vaan heidän statuksestaan. on kiinostunut miehistä mutta,kun suomessa näkee vain töpselinokkia ja isoja kalja maha miehiä.

stressiään mieheen. onx ihme? kun perussuomalainen mies ei puhu mitään? suomi-miehet ovat tuppisuita osaa sanoa vain : öööö ja jaaaaa ja äänen sävy on matala.

saanut lapsen. onx ihme? kun oma mies on tuollainen plösö töpselinokka ulkomuodoltaan?
        ja aivan kuin mies itse kaunistuu kun on naimisissa? ehei ollenkaan päivastoin perus suomi mies muuttuu ihan silmissä iso kalja maha porsas naama mieheksi.

5) Suomalainen mies EI ole komea eikä miehekäs ollenkaan
        Miehiä siinä mielessä kuin esim. saksalainen,
        englantilainen, amerikkalainen,tai ne latino miehet.
        vaan pikemminkin liian läski mokoma possu naama. huh huh kuinka ootte kiihottavia... ei ihme ettei suomalaiset naiset näe vaivaa..

Lähteet:

Keskusteluni eri naisten kanssa,
        aiheena: "Millainen on suomalainen mies"

• Emmanuele
        enemmistö suomen... kirjoitti:

tämä "enemmistö" on tempastu.. ei ainakaan mistään tieteellisestä tutkimuksesta.
        Onneksi nämä katkeroituneet nirppanokat voi aina lähettää vaikka sinne thaimaaseen ja toivottaa onnea.

• "Lähteet:

Keskusteluni eri miesten kanssa,
      aiheena: "Millainen on suomalainen nainen""

Lähdeluettelon perusteella voisi luulla, että sinulla itselläsi ei ole minkäänlaisia kokemuksia naisista.

Mikäli nuo olisivat sinun omia kokemuksia, kehoittaisin katsomaan peiliin. Varsinkin jos kokemukset olisivat olleet samanlaisia useammassa kuin yhdessä parisuhteessa.

• Kokenut Epeli

Sinäkö väität ja vielä vesiselvänä suomalaista naista: Helläksi, tunteelliseksi, uskolliseksi,
        naiselliseksi, kauniiksi?

Minä väitän-hieman kännissä tosin-että ne kaameat verityöt-joista saamme lukea lehdistä-missä mies on teurastanut pikkulapsensa, vaimonsa ja lopuksi itsensä johtuvat suomalaisen naisen kylmästä, ivallisesta asenteesta meitä miehiä kohtaan.

"Faktat esiin"

• Kokenut Epeli kirjoitti:

Sinäkö väität ja vielä vesiselvänä suomalaista naista: Helläksi, tunteelliseksi, uskolliseksi,
        naiselliseksi, kauniiksi?

Minä väitän-hieman kännissä tosin-että ne kaameat verityöt-joista saamme lukea lehdistä-missä mies on teurastanut pikkulapsensa, vaimonsa ja lopuksi itsensä johtuvat suomalaisen naisen kylmästä, ivallisesta asenteesta meitä miehiä kohtaan.

"Faktat esiin"

"Sinäkö väität ja vielä vesiselvänä suomalaista naista: Helläksi, tunteelliseksi, uskolliseksi,
        naiselliseksi, kauniiksi?"

- En väitä vesiselvänä. Kaksi saunaolutta olen ottanut. Voisin vannoa kyllä selvinpäinkin, että mainitsemasi kaltaisia helliä, tunteellisia, uskollisia, naisellisia ja kauniita naisia suomesta löytyy. Eivätkä he ole edes harvinaisuuksia.

Se miksi sinä, et heitä ole tavannut tai se, että he eivät ole olleet sinua kohtaan helliä, tunteellisia, uskollisia tai naisellisia ei ole minun vikani eikä todennäköisesti heidänkään vikansa.

• nimittäin..

että on Miehiä ja on miehiä.

• asiat..

tietävät 150 miehen kokemuksella

• ...

Häh?

• ronjashka

Et sitten tainnu saada tänäkään viikonloppuna?

• näin..

että, suomalainen nainen on kuin mies. Tosin miehillä voi olla romanttisia ajatuksia, mutta naisilla VAIN liiketaloudellisiaa aatoksia.
        Nainen yrittää valita mahdollisimman rikkaan miehen itselleen, mutta kun hän on naimisissa, niin alkaa nalkutus ja vittuilu. Muistakaa sitä kilttiä suomalaista eläkkeellä olevaa lääkäriä joka joutui mielisairaan vaimonsa polttamaksi!

• ronjashka
        näin.. kirjoitti:

että, suomalainen nainen on kuin mies. Tosin miehillä voi olla romanttisia ajatuksia, mutta naisilla VAIN liiketaloudellisiaa aatoksia.
        Nainen yrittää valita mahdollisimman rikkaan miehen itselleen, mutta kun hän on naimisissa, niin alkaa nalkutus ja vittuilu. Muistakaa sitä kilttiä suomalaista eläkkeellä olevaa lääkäriä joka joutui mielisairaan vaimonsa polttamaksi!

Oliko viestisi kenties aplle vai minulle tarkoitettu? Lopettaisitte katkerat äijät sen ämmämäisen ruikuittamisen ja käyttäytisitte kuin oikeat miehet niin voisitte sitten ansaita sen naisen arvostuksenkin...

• Nyt on näin
        ronjashka kirjoitti:

Oliko viestisi kenties aplle vai minulle tarkoitettu? Lopettaisitte katkerat äijät sen ämmämäisen ruikuittamisen ja käyttäytisitte kuin oikeat miehet niin voisitte sitten ansaita sen naisen arvostuksenkin...

Arvoisa neiti, mitä itse ajattelet jos joudut: Kylmän, pahantahtoisen, siivelläsi elävän, ruman , henkisesti sinua pahoinpitelevän miehen uhriksi? :D
        Et varmaan mitään korulauseita käytä?

• Ronjaska
        Nyt on näin kirjoitti:

Arvoisa neiti, mitä itse ajattelet jos joudut: Kylmän, pahantahtoisen, siivelläsi elävän, ruman , henkisesti sinua pahoinpitelevän miehen uhriksi? :D

Siinä on meidän naisten ja miesten ero. Me naiset tykätään kun meitä tylytetään. Sellaiset oikeat miehet saavat varauksettoman arvostuksemme. Kaltaisesi vikisijät sitä vastoin saavat tyytyä käteen jatkossakin.

Omalta osaltani keskustelu loppuu tähän. :)

• Olet
        Ronjaska kirjoitti:

Siinä on meidän naisten ja miesten ero. Me naiset tykätään kun meitä tylytetään. Sellaiset oikeat miehet saavat varauksettoman arvostuksemme. Kaltaisesi vikisijät sitä vastoin saavat tyytyä käteen jatkossakin.

Omalta osaltani keskustelu loppuu tähän. :)

Aika maho-nainen ja varmaan ruma?

• ronjashka
        Olet kirjoitti:

ja nyt vieläpä humallasa. Hirveä ällötys, ei KUKAAN HUALI. Miehet, pysykee kaukana!!!!!Tää on varoistus

• ronjashka
        Olet kirjoitti:

Ja tykkääööö metallimusiikista ja pukeutuu mustaan ja katsoo huonoja kauhuelokuviia hja SUURIN OSA KAVEREISTA MIEHIJÄ!!!

• ronjashka
        Nyt on näin kirjoitti:

On, 17-v ja ei tarttee uudestahan.Kylla se nainjenki oppio

• kuinka sä...
        ronjashka kirjoitti:

ja nyt vieläpä humallasa. Hirveä ällötys, ei KUKAAN HUALI. Miehet, pysykee kaukana!!!!!Tää on varoistus

kehtaat olla noin ruma?

• naiset-

Ketkähän tällaisia naisia kasvatuksellaan tekee?
      Ketkä siittää tasapaksuja naisia?
      Puolet on miesten syytä:)

• jatkossa...

ainoastaan pitkäsäärisiä ja solakoita tatjaanoita tuolta naapurista :)

• scale

1) Suomalainen nainen EI halua seksiä.
      Haluaa se jos äitiinsä tulee ja jos taas tulee isäänsä niin sehän suorastaan pyytää (tuntematon)

miehistä, vaan heidän statuksestaan.
      Ei pidä paikkaansa kun mä sain ekan kerran, niin status oli koululainen.

stressiään mieheen.
      Keskustelemattomuudesta, jos asia on näin, niin sittenhän Suomalainen tuppisuu-mies on ideaalinen pari.

saanut lapsen.
      Niinpä niin me Suomalaiset miehet olemme tunnetusti urheilullisia punttisalien komistuksia?

5.Katso edellinen kohta.

Lähteet: Omat kokemukset aiheesta, millainen on Suomalainen nainen.

• Emmanuele

itse teit paitsi purit stressiä naiseen.(3) tai naisiin.
      Erittäin katkeraa tekstiä. Surullista on aina tällaisia lukea. Ihminen pilaa itse oman elämänsä.

• Pettynyt naisiin

Anteex nyt vaan neiti, mutta itsekin varmaan pettyisit jos joutuisit hyväksikäytetyksi.
        En minä katkera ole, mutta halusin vain peräänkuuluttaa keskustelua naisten luonteen raadollistumisesta :(
        Tietenkin mies on syyllinen kaikkeen, ainakin feministien mielestä.
        Mutta onhan toki mukavia, suoraselkäisiä ja
        kauniita suomi-naisia olemassa. Tapasin sellasen ihmeen edellispäivänä ja näemme huomenna uudestaan.
        Saisi olla muitakin kuin tää yx, jotta miljoonat muut miehet ei tulisi pettymään kuin minä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      394
      2812
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      76
      2229
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      112
      1775
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      189
      1481
    5. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1472
    6. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1445
    7. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1437
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1323
    9. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1287
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1246
    Aihe