Merja Jalo

NannaJoo

VAROITUS SPOILEREILLE!!!!


Eli nyt kun olen varoittanut haluisin kysä teiltä että oliko Finholmin Kirous teijänkin mielestä tyhmä? Mun mielestä oli ihan tyhmää että Repe suuteli jotian Sirua! =( Sen pitäis olla ja pysyä Kikan kanssa ja Kristianin jäädä englantiin minne se kuukukin!

7

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heppis2

      oon lukenu sen ja se oli niin paras ja ihku

      • Josku.

        No olihanse ihan jees! antaisin astetaulukolla 4-10 vaikkapa 8,koska muokin ärsyttise Repe siinä niin että kannattais sen yhenkin vaan pysyy sie omassamaassaan.. ;) ja kuka vitun tepe oli tohon edelliseenkinvastannut?...


      • HorseAngel
        Josku. kirjoitti:

        No olihanse ihan jees! antaisin astetaulukolla 4-10 vaikkapa 8,koska muokin ärsyttise Repe siinä niin että kannattais sen yhenkin vaan pysyy sie omassamaassaan.. ;) ja kuka vitun tepe oli tohon edelliseenkinvastannut?...

        Finnholmin kirous oli aika tyhmä sen Repen ja Sirun jutun takii... Kikka ja Repe kuuluu yhteen!!


    • PottaPotta

      Olen samaa mieltä aikaisempien kanssa, Kikka ja Repe kuuluvat yhteen! Ne, jotka uhkaavat heidän suhdettaan (sisältäen kaiken maailman Kristianit ja Sirut) painukoot niin pitkälle kuin pippuri kasvaa! Toivon, että Kristian saa Englannissa kovan tällin päähänsä, saa muistinmenetyksen ja unohtaa Kikan olemassaolon kokonaan. Sirun osalta Kikan&Repen häiriköiminen varmaan loppuisi, jos tyttö ihastuisi johonkuhun muuhun kuin Repeen. Siis uutta jätkää vaan mukaan Sirun kuvioihin!

      Tietysti Kikan ja Repen välillä pitää olla aina silloin tällöin jotain muutakin kuin auvoisaa yhteiseloa, mutta koskaan, ikinä, milloinkaan ei saa tulla lopullista välirikkoa. Ei vain saa, se olisi törkeää lukijoita kohtaan :D

    • Nöpsö

      Oon ihan samaa mieltä. Siru ja Repe YÖK!!! pelkkä ajatuski tuntuu ällölt :D Siru ja Kristian xD

    • mimmukka97

      se oli hyvä mutta olet oikeassa muuten

    • fergiena

      Niin munkin mielestä ,Kristian pitäisi jäädä ihan mieluusti englantiin ja löytäisi sieltä uuden vielä ihanamman tytön ja jättäisi Kikan rauhaan. Repe ja Kikka kuuluvat yhteen, kunpa Kikka jo tajuaisi sen ja unohtaisi sen TYHMÄN Kristianin! Ja Repehän HALUAA olla Kikan kanssa! Tossa Kolme kunigatarta ja Tuulinen torni niissä Repe yrittää herättää Kikan mustasukkaisuuden olemalla Sirun kanssa ainakin tossa ekassa kirjassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe