Merja Jalo

NannaJoo

VAROITUS SPOILEREILLE!!!!

Eli nyt kun olen varoittanut haluisin kysä teiltä että oliko Finholmin Kirous teijänkin mielestä tyhmä? Mun mielestä oli ihan tyhmää että Repe suuteli jotian Sirua! =( Sen pitäis olla ja pysyä Kikan kanssa ja Kristianin jäädä englantiin minne se kuukukin!

7

975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heppis2

oon lukenu sen ja se oli niin paras ja ihku

• Josku.

No olihanse ihan jees! antaisin astetaulukolla 4-10 vaikkapa 8,koska muokin ärsyttise Repe siinä niin että kannattais sen yhenkin vaan pysyy sie omassamaassaan.. ;) ja kuka vitun tepe oli tohon edelliseenkinvastannut?...

• HorseAngel
        Josku. kirjoitti:

No olihanse ihan jees! antaisin astetaulukolla 4-10 vaikkapa 8,koska muokin ärsyttise Repe siinä niin että kannattais sen yhenkin vaan pysyy sie omassamaassaan.. ;) ja kuka vitun tepe oli tohon edelliseenkinvastannut?...

Finnholmin kirous oli aika tyhmä sen Repen ja Sirun jutun takii... Kikka ja Repe kuuluu yhteen!!

• PottaPotta

Olen samaa mieltä aikaisempien kanssa, Kikka ja Repe kuuluvat yhteen! Ne, jotka uhkaavat heidän suhdettaan (sisältäen kaiken maailman Kristianit ja Sirut) painukoot niin pitkälle kuin pippuri kasvaa! Toivon, että Kristian saa Englannissa kovan tällin päähänsä, saa muistinmenetyksen ja unohtaa Kikan olemassaolon kokonaan. Sirun osalta Kikan&Repen häiriköiminen varmaan loppuisi, jos tyttö ihastuisi johonkuhun muuhun kuin Repeen. Siis uutta jätkää vaan mukaan Sirun kuvioihin!

Tietysti Kikan ja Repen välillä pitää olla aina silloin tällöin jotain muutakin kuin auvoisaa yhteiseloa, mutta koskaan, ikinä, milloinkaan ei saa tulla lopullista välirikkoa. Ei vain saa, se olisi törkeää lukijoita kohtaan :D

• Nöpsö

Oon ihan samaa mieltä. Siru ja Repe YÖK!!! pelkkä ajatuski tuntuu ällölt :D Siru ja Kristian xD

• mimmukka97

se oli hyvä mutta olet oikeassa muuten

• fergiena

Niin munkin mielestä ,Kristian pitäisi jäädä ihan mieluusti englantiin ja löytäisi sieltä uuden vielä ihanamman tytön ja jättäisi Kikan rauhaan. Repe ja Kikka kuuluvat yhteen, kunpa Kikka jo tajuaisi sen ja unohtaisi sen TYHMÄN Kristianin! Ja Repehän HALUAA olla Kikan kanssa! Tossa Kolme kunigatarta ja Tuulinen torni niissä Repe yrittää herättää Kikan mustasukkaisuuden olemalla Sirun kanssa ainakin tossa ekassa kirjassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      128
      9147
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      317
      6970
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      100
      5990
    4. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      152
      3890
    5. Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja

Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.
      Maahanmuutto
      80
      3273
    6. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      30
      3271
    7. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      181
      2601
    8. On asioita joita kadun

Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä
      Ikävä
      17
      1846
    9. Toivoisitko että hän löytäisi jonkun muun?

Joka voi antaa mihin et kyennyt?
      Ikävä
      32
      1498
    10. Mitä sä pelkäät?

Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le
      Tunteet
      19
      1296
    Aihe