Sokkotreffit!!! Lähtiskö kukaan lesbo baariin kanssani ihan vain pitämään hauskaa tänään??? Ei kukaan kaveri pääse ja kovasti menojalkaa vipattaisi... Jos lähdet, vastaa klo 21 mennessä tänään. =)
lappeenranta
6
527
Vastaukset
- juoksenut
Kun kerran näin " tarjonnan " pikkujouluna, eipä tee yhtään mieli lähteä sokkotreffeille.
- negatiivinen kommentti
Eikö ole hienoa, kun ihmiset pikkukaupungeissakin yrittävät löytää toisiaan? Turha siinä on mollaamaan ketään käydä, varsinkin kun tätä nk. "tarjontaa" on täälläkin hyvin laidasta laitaan.
- taitaa olla...
negatiivinen kommentti kirjoitti:
Eikö ole hienoa, kun ihmiset pikkukaupungeissakin yrittävät löytää toisiaan? Turha siinä on mollaamaan ketään käydä, varsinkin kun tätä nk. "tarjontaa" on täälläkin hyvin laidasta laitaan.
ja varsinkin sitä toista laitaa. pienessä kaupungissa voit vahingossa päästä sokkotreffeille tutun ihmisen kanssa.
- kannatuksen vuoksi
...meitä on monenlaisia, en ehkä itsekkään oli sinkkuna tarjonnasta ilahtunut saati sitten syttnyt haluamaan. Illan esiintyjä oli kehityskelpoinen ja järjestelyt saa liki tyydyttävän. Kaikesta huolimatta toivotaan iloista ja rauhallista Joulua kaikille Lappeenrannan lesboille, bi-ihmisille ja homoille. Toivoittavasti tämä alku kasvukipujen jälkeen johtaa kaikkia jotenkin miellyttävään toimintaan. Ensi vuosi voi olla jo valoisampi kaikkien asioden suhteen
- tarjonta muuallakaan
kannatuksen vuoksi kirjoitti:
...meitä on monenlaisia, en ehkä itsekkään oli sinkkuna tarjonnasta ilahtunut saati sitten syttnyt haluamaan. Illan esiintyjä oli kehityskelpoinen ja järjestelyt saa liki tyydyttävän. Kaikesta huolimatta toivotaan iloista ja rauhallista Joulua kaikille Lappeenrannan lesboille, bi-ihmisille ja homoille. Toivoittavasti tämä alku kasvukipujen jälkeen johtaa kaikkia jotenkin miellyttävään toimintaan. Ensi vuosi voi olla jo valoisampi kaikkien asioden suhteen
eroa mitenkään, mitäköhän olisi pitänyt olla tarjolla mietin vaan.
ihan samanlaista porukkaa minusta kuin vaikka hesassa sillä erotuksella että ollaan kotikonnuilla.
Noh niinhän se on että järjestäjät harvoin saavat kiitosta yleensäkään mistään.
Kannattaa muuten mennä sitten niihin bileisiin missä tarjonta tai mikä nyt kriteerinä onkaan on se hyvä.
Olin itse siellä ja minusta hyviä tapahtumia, sivullisena sanon vaan. Eipä nuo hesan jutut todellakaan musta esim. ole ihmeellisiä mielummin todellakin käyn muualla kuin hesassa.
Järjestäjille suurkiitos ja hienoa että yritetään ei todellakaan yksinkertaista aloittaa tyhjästä, kuten lpr.n seudulla. Mikä muuten on noin yleensä muutenkin suomen mustinta seutua hglb jutuis.
Mukana ollaan jatkossakin. :) - Minä myös
tarjonta muuallakaan kirjoitti:
eroa mitenkään, mitäköhän olisi pitänyt olla tarjolla mietin vaan.
ihan samanlaista porukkaa minusta kuin vaikka hesassa sillä erotuksella että ollaan kotikonnuilla.
Noh niinhän se on että järjestäjät harvoin saavat kiitosta yleensäkään mistään.
Kannattaa muuten mennä sitten niihin bileisiin missä tarjonta tai mikä nyt kriteerinä onkaan on se hyvä.
Olin itse siellä ja minusta hyviä tapahtumia, sivullisena sanon vaan. Eipä nuo hesan jutut todellakaan musta esim. ole ihmeellisiä mielummin todellakin käyn muualla kuin hesassa.
Järjestäjille suurkiitos ja hienoa että yritetään ei todellakaan yksinkertaista aloittaa tyhjästä, kuten lpr.n seudulla. Mikä muuten on noin yleensä muutenkin suomen mustinta seutua hglb jutuis.
Mukana ollaan jatkossakin. :)edellisen kirjoittajan kanssa. Suurkiitokset järjestäjille ja mukana olen jatkossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.525778Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652723Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️181844- 1461785
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1341662Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181620- 1021447
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?281430Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411186Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141163