matkustettaessa...eli vauvallani ei ole vielä minkäänlaista henkkaria kun juuri vasta kastettiin. Voinko siis lentää hänen kanssaan kotimaan lennoilla? Mites Tukholmaan?
Vauvan kanssa
3
646
Vastaukset
- vaippaikä
helppoa ku mikä. Matkatavarana menee helpoiten....
Tosin siinä on omat vaaransa:
http://www.upc-online.org/transport/80706turkeytransport.html- haaaaa
mutta ei pienet vauriot haittaa, teet sitten vaan rikkoontumisilmoituksen tulopalvelussa,,,saattavat vaikka teipavat kersasi...jos on joku paikka irti! Kersat kuuluu joko ruumaan, taikka sitten matkusta laivalla!
- tällaista
Blue1:n nettisivulta ei löydy tietoa, mutta Finnairin sivuilla kerrotaan tällaista:
Suomen ja Skandinavian kansalainen
Suomen ja Skandinavian sisäinen lento:
- passi, kuvallinen henkilökortti tai ajokortti (pahvinenkin käy)
- 12 -17-vuotiaat, jotka matkustavat vanhempiensa seurassa; kuvaton Kela-kortti
- 12-17-vuotiaat, jotka matkustavat yksin; kuvallinen henkilökortti
- alle 12-vuotiaat, jotka matkustavat yksin tai vanhempiensa seurassa; huoltajan henkilöllisyys tarkistetaan.
Kannattaa siis soittaa Blue1:lle ja varmistaa, että heillä on sama käytäntö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m824438Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513170
- 402648
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222342- 232036
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715