Hei, paljon Welshin pennut maksavat?
Welsh Corgi- paljonko maksaa
11
6225
Vastaukset
- ...........................
En itse tiedä, mutta soitapa vaikka jollekkin corgin omistajalle tai pentuvälitykseen. Tai tutustu johonkin kasvattajaan ja utele hintahaitaria. Monien rotujen kohdalla hintahaitari on aika laaja...
Gorgiseuran sivut: www.corgiseura.net - corgi ( pembroke )
maksoi 700e ja tietääkseni se on sellanen "normaali" hinta.
- lalleita
800e
Hinnat ihan kasvattajan mukaan. Kannattaa soitella ja kysellä. Ei se selviä täälä millä hinnalla oman pentusi saat...Vasta,kun kyselet tietyn pentueen pentuja. - Anonyymi
lalleita kirjoitti:
800e
Hinnat ihan kasvattajan mukaan. Kannattaa soitella ja kysellä. Ei se selviä täälä millä hinnalla oman pentusi saat...Vasta,kun kyselet tietyn pentueen pentuja.Ok
- Corgiholisti
Se vähän riippuu kasvattajasta, mutta luulisin että hinta kieppuu 600-800€ välillä.
Oma koirani maksoi 350, puuttuvan silmän takia (synnynnäinen vika)- Napura
www.corgiseura.net/
on sivusto johon kannattaa tutustua ja pentuasioissa ottaa yhteyttä pentuneuvontaan:)
(meillä tepastelee kolme töppöjalkaa) - Anonyymi
Aika halpa
- Anonyymi
Ei pennun hankintahinta ole oikeastaan oleellinen asia. Vuosien mittaan ruokinta, terveydenhoito ja muut kustannukset ovat paljon enemmän. Kasvattajat tietysti haluavat pennuista parhaan mahdollisen tuoton. Toinen asia on, pitääko koiran olla puhdasrotuinen, vai vain olla sellaisen kaltainen? Oma Basset Hound pariskuntani ovat rotukoiria ja ajattelin joskus myyväni niiden pentuja. Koirulit ovat kuitenkin vähän riitainen pari, eivätkä vielä ole ryhtyneet pennuntekoon.
- Anonyymi
Itse me saatiin meidän Vicky ilmaikseksi, kun ei kunnolla omisteta sitä.
Kuitenkin se asuu meillä kaiken aikaa.
Eikä tarvinnut maksaa perus rokotuksia ja niin.
Mutta sanoisin, että normaalisti maksaa jotain
600-800. - Anonyymi
Hintahaitari tällä hetkellä 1500 - 2000 euroa
- Anonyymi
Welsh corgin hinta on tällä hetkellä 1500-2000 euroa. Värikin saattaa vaikuttaa hintaan samoin se onko pentu cardigan vai pembroke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540