Minä olen katsonut opetusvidoita invisible passista, mutten saanut mitään selkoa miten se tapahtuu. Ambitious card olisi tarkoitus opetella, ja siinähän tuota tarvitsee.
Voisiko joku tarkahkosti, miten tuo "passaaminen" tapahtuu?
Invisible pass...
3
484
Vastaukset
tapoja saada kortti nousemaan pakan päällimäiseksi kuin passilla. Pass vaatii harjoittelua älyttömästi riippuu tietysti vähän passistakin miten paljon jotkut passit ovat kohtalaisen helppoja. Mutta silti jos meinasit ihan harrastusmielessä tehdä temppuja niin ei passin opettelu ole välttämättä kannattavaa. Samalla tuntimäärällä opit 3 muuta tapaa... Osta darylin ambitious card dvd ja gregory wilsonin double take. Double take dvd:ltä oppii paljon tapoja tehdä tuplanoston tai triplanoston.
- kijuhyte
Joo pitää katsella jos jostakin noita löytyisi, netistä en tykkää tilata. Mutta kyllä minä olen valmis harjoittelemaan pitkäänkin passin opettelemiseksi!
- Mrtikka
kijuhyte kirjoitti:
Joo pitää katsella jos jostakin noita löytyisi, netistä en tykkää tilata. Mutta kyllä minä olen valmis harjoittelemaan pitkäänkin passin opettelemiseksi!
Ohjeita sen verran että tee sitä peilin edessä. Ja miten niin pass on surkea? Se on näkymätön (ellet osaa sitä) se on nopea (jos osaat sen) Mitä vielä?. Yber ihmeellisen kierteisiä xcm liikkeitä yhdellä jalalla pomppien ja pyörien ympyrää...kuka sellaisia kaipaa kun on voltti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1002994- 262624
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv712384Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m272305Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta232025- 861837
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71729Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä231552Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311412- 81304