Tiesittekö, että relluihin on nyt saatavissa adapteri, jolla auton omaan radioon voidaan kytkeä i-pod, usb-tikku tai mikä tahansa ulkoinen soitin? Rellun alkuperäisvaraosa.
I-pod adapteri
3
1021
Vastaukset
- MiR
Mitä kyseinen vekotin mahtaa maksaa ja miten se kytketään? Onko siitä tietoa missään netissä?
- Me II
Varmaan löytyy netistäkin googlettamalla. Kyseessä on melko uusi tuote, joka tuli markkinoille loppukesästä tuolla muualla Euroopassa. Nyt se on saatavissa rellukaupoista, kun kysyy. Hinta on n.260 euroa asennus päälle. Se asennetaan samaan paikkaan, mihin tulisi cd-vaihtaja, eli molempia ei voi olla. Laite on parin tikkuaskin kokoinen rasia, joka kiinnitetään hanskalokeroon. I-podia voi hallita radion kauko-ohjaimista niin, että voi valita viisi soittolistaa ja kussakin soittolistassa voi mennä eteen tai taakse (se rulla siinä viiksessä) Tai voi tehdä niin, että kytkee i-podin siitä toisesta päästä (kuulokeliitäntä) aux-in liitäntään. Silloin i-podia hallitaan itse laitteesta(i-pod). Rasiassa on myös usb-liitäntä, eli tavallinen muistitikku käy ja hyvin toimii. Muistitikun musiikkiakin voi valita radion kauko-ohjaimesta.
Laatikon etiketissä lukee: Art.no 32067370 ADAPTER Prod.nr 648682-001 - Reepo
Me II kirjoitti:
Varmaan löytyy netistäkin googlettamalla. Kyseessä on melko uusi tuote, joka tuli markkinoille loppukesästä tuolla muualla Euroopassa. Nyt se on saatavissa rellukaupoista, kun kysyy. Hinta on n.260 euroa asennus päälle. Se asennetaan samaan paikkaan, mihin tulisi cd-vaihtaja, eli molempia ei voi olla. Laite on parin tikkuaskin kokoinen rasia, joka kiinnitetään hanskalokeroon. I-podia voi hallita radion kauko-ohjaimista niin, että voi valita viisi soittolistaa ja kussakin soittolistassa voi mennä eteen tai taakse (se rulla siinä viiksessä) Tai voi tehdä niin, että kytkee i-podin siitä toisesta päästä (kuulokeliitäntä) aux-in liitäntään. Silloin i-podia hallitaan itse laitteesta(i-pod). Rasiassa on myös usb-liitäntä, eli tavallinen muistitikku käy ja hyvin toimii. Muistitikun musiikkiakin voi valita radion kauko-ohjaimesta.
Laatikon etiketissä lukee: Art.no 32067370 ADAPTER Prod.nr 648682-001itse ostin cash ohlosonilta langattoman lähettimen 14.95 makso Wireless fm stereo.. toimii kahdella patterilla ja sillä soi kaikki i'bodit,mp3 ja kännykkä soittimet on pieni ja hyvin toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1021670- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58825Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49775En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5722Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉55715