Onko Finnmarkissa töissä olleita? Terveisiä heille. Itse olin kauan sitten muutaman vuoden ja mukavaa oli. Rankka työ ja raskaat huvit...
Finnmark
8
1244
Vastaukset
- ole suomeksi
Ruija
- vanha akka
Tuli vaan vanhasta tottumuksesta laitettua Finnmark. Aika monella paikallahan on suomalaiset nimet...Alattio, Vesisaari, Vuoreija jne...
- _______
vanha akka kirjoitti:
Tuli vaan vanhasta tottumuksesta laitettua Finnmark. Aika monella paikallahan on suomalaiset nimet...Alattio, Vesisaari, Vuoreija jne...
Paljonko palkka oli?
- Båtsfjordissa
Tulin kotiin vajaa kaksi vuotta sitten. Työ oli kyllä raskasta, mutta en erityisesti harrasta raskasta huvittelua!
Norja on upea maa asua ja retkeillä!- vanha akka
olin, tosin aikaa on kulunut jo parikymmentä vuotta!
- toissa kesänä...
Berlevågissa ja Båtsfjordissa ja aateltiin että minkähänlaista täällä olis talvella? Pimeää mahtaa riittää ja sula synkkä meri tuo oman tunnelmansa? Mitä siellä voi talvella harrastaa? Kannattaa lukea K.M.Walleniuksen "Miesten meri"-kirja.
- Båtsfjordissa
toissa kesänä... kirjoitti:
Berlevågissa ja Båtsfjordissa ja aateltiin että minkähänlaista täällä olis talvella? Pimeää mahtaa riittää ja sula synkkä meri tuo oman tunnelmansa? Mitä siellä voi talvella harrastaa? Kannattaa lukea K.M.Walleniuksen "Miesten meri"-kirja.
viisi vuotta. Pimeää on kaamosaikaan, mutta aurinko näyttäytyy jo helmikuussa! Valo tulee nopeasti ja jo toukokuun lopulla alkaa yötön yö. Kaikki talviset harrastukset sopivat siellä yhtä hyvin kuin täälläkin. Pimeä kausi on on lyhyt ja silloin voi katsella maailman upeimpia revontulia!
Kalastin jäämerellä ja tunturijärvillä. Uin ympäri vuoden meressä, avantoa ei tarvita sillä jäämeri on sula aina. Berlevågin tie on muuten tosi upea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133728Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja273020Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2742795Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51935- 2241487
- 751271
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1631095Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21077Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi311004Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95961