Onko Finnmarkissa töissä olleita? Terveisiä heille. Itse olin kauan sitten muutaman vuoden ja mukavaa oli. Rankka työ ja raskaat huvit...
Finnmark
8
1255
Vastaukset
- ole suomeksi
Ruija
- vanha akka
Tuli vaan vanhasta tottumuksesta laitettua Finnmark. Aika monella paikallahan on suomalaiset nimet...Alattio, Vesisaari, Vuoreija jne...
- _______
vanha akka kirjoitti:
Tuli vaan vanhasta tottumuksesta laitettua Finnmark. Aika monella paikallahan on suomalaiset nimet...Alattio, Vesisaari, Vuoreija jne...
Paljonko palkka oli?
- Båtsfjordissa
Tulin kotiin vajaa kaksi vuotta sitten. Työ oli kyllä raskasta, mutta en erityisesti harrasta raskasta huvittelua!
Norja on upea maa asua ja retkeillä!- vanha akka
olin, tosin aikaa on kulunut jo parikymmentä vuotta!
- toissa kesänä...
Berlevågissa ja Båtsfjordissa ja aateltiin että minkähänlaista täällä olis talvella? Pimeää mahtaa riittää ja sula synkkä meri tuo oman tunnelmansa? Mitä siellä voi talvella harrastaa? Kannattaa lukea K.M.Walleniuksen "Miesten meri"-kirja.
- Båtsfjordissa
toissa kesänä... kirjoitti:
Berlevågissa ja Båtsfjordissa ja aateltiin että minkähänlaista täällä olis talvella? Pimeää mahtaa riittää ja sula synkkä meri tuo oman tunnelmansa? Mitä siellä voi talvella harrastaa? Kannattaa lukea K.M.Walleniuksen "Miesten meri"-kirja.
viisi vuotta. Pimeää on kaamosaikaan, mutta aurinko näyttäytyy jo helmikuussa! Valo tulee nopeasti ja jo toukokuun lopulla alkaa yötön yö. Kaikki talviset harrastukset sopivat siellä yhtä hyvin kuin täälläkin. Pimeä kausi on on lyhyt ja silloin voi katsella maailman upeimpia revontulia!
Kalastin jäämerellä ja tunturijärvillä. Uin ympäri vuoden meressä, avantoa ei tarvita sillä jäämeri on sula aina. Berlevågin tie on muuten tosi upea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890