Sanwell OY Ylöjärvi.

Hitsari

Millainen virma entä palkka.Kummoset pomot.Tietääkö kukaan.

9

3304

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nulju

älä erehdy sinne,pomo on kyylä pahimmasta päästä

• 123

Niin kiero mies ,että pipokin täytyy pistää kiertämällä päähän.

• hyvin

Voit mennä katsomaan. Työntekijöitä tulee ja menee. Vaihtuvuus pysyy. En kyllä suosittele.

• vastaa

Paikkahan on vain asiansa osaavia varten.
      Että jos vika onkin työntekijöissä jotka sinne on mennyt ja lähtenyt pois.
      Eli kyllä yleensä huutoihin on syynsä.
      Siellä tulee hyvin toimeen kaikkien kanssa jos osaa työnsä, ei sinne mitään paskoja tekijöitä tarvitakkaan.

• että oikein tietäjä

Siellä tehrään kuorma auton lavoja .Lastulavoja myös ,missä on kaksois pohja että se öljy valuu sinne väli pohjaan .Teko vaiheessa sinne pistetään vastus mikä estää jäätymisen talvella .Hitsauksen jälkeen se alempi pohja katsotaan vetällä mikäli vuotaa niin sinne veteen lisätään nesteimäistä syylärin paikkausainetta niin paljon että se ei vuora.Sitten pistetään ylä pohja joka hitsataan kiinni .Se paikkaus aine ei kestä siellä kauaan kun se rupee vuotaan.Tätäkö osaavat tekevät.

• jee jee jep jep

Kokoomuslaista "yrittämistä" ilmeisesti kyseessä, vähän kuin mulkun ettimistä pinsetillä, sitten kun se henkinen minikikkeli löytyy, niin omistaja ei oikeen edes tiedä mitä sillä pitäis tehdä..

• egaegasgasdg

Yhteyttä työsuojeluun sitten vain, kameravalvonta kiellettyä ilman erittäin pätevää syytä.

• Just joo.

VOI VITTU Mikä perseenreikänyrkkipaja! HUH HUH siis vittu oikeesti. Vaikuttaa samanlaiselta kuin eräs nastolalainen paskapulju, mitä touhuun tulee.
      Mut tollakin työpaikalla on se yksi ainut : nimittäin, sinne ei tarvitse mennä töihin.

• Robottiko

Pari vuotta olin töissä ja hyvin tulin johtajan kanssa toimeen. Ei oo laiskan lorvailijan paikka.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe