Millainen virma entä palkka.Kummoset pomot.Tietääkö kukaan.
Sanwell OY Ylöjärvi.
9
3111
Vastaukset
- nulju
älä erehdy sinne,pomo on kyylä pahimmasta päästä
- 123
Niin kiero mies ,että pipokin täytyy pistää kiertämällä päähän.
- hyvin
Voit mennä katsomaan. Työntekijöitä tulee ja menee. Vaihtuvuus pysyy. En kyllä suosittele.
- vastaa
Paikkahan on vain asiansa osaavia varten.
Että jos vika onkin työntekijöissä jotka sinne on mennyt ja lähtenyt pois.
Eli kyllä yleensä huutoihin on syynsä.
Siellä tulee hyvin toimeen kaikkien kanssa jos osaa työnsä, ei sinne mitään paskoja tekijöitä tarvitakkaan.- että oikein tietäjä
Siellä tehrään kuorma auton lavoja .Lastulavoja myös ,missä on kaksois pohja että se öljy valuu sinne väli pohjaan .Teko vaiheessa sinne pistetään vastus mikä estää jäätymisen talvella .Hitsauksen jälkeen se alempi pohja katsotaan vetällä mikäli vuotaa niin sinne veteen lisätään nesteimäistä syylärin paikkausainetta niin paljon että se ei vuora.Sitten pistetään ylä pohja joka hitsataan kiinni .Se paikkaus aine ei kestä siellä kauaan kun se rupee vuotaan.Tätäkö osaavat tekevät.
- jee jee jep jep
Kokoomuslaista "yrittämistä" ilmeisesti kyseessä, vähän kuin mulkun ettimistä pinsetillä, sitten kun se henkinen minikikkeli löytyy, niin omistaja ei oikeen edes tiedä mitä sillä pitäis tehdä..
- egaegasgasdg
Yhteyttä työsuojeluun sitten vain, kameravalvonta kiellettyä ilman erittäin pätevää syytä.
- Just joo.
VOI VITTU Mikä perseenreikänyrkkipaja! HUH HUH siis vittu oikeesti. Vaikuttaa samanlaiselta kuin eräs nastolalainen paskapulju, mitä touhuun tulee.
Mut tollakin työpaikalla on se yksi ainut : nimittäin, sinne ei tarvitse mennä töihin. - Robottiko
Pari vuotta olin töissä ja hyvin tulin johtajan kanssa toimeen. Ei oo laiskan lorvailijan paikka.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374