myynnissä ois jos joku ois kiinnostunu niin "täydellinen lusikan taivutus" uutena maksaa 39e..kitjottakaa jos kiinostaa
myynnissä
6
591
Vastaukset
- kummeli91
Hintaan sinä tuota myyt??
- crissmagic
mielelään vaihto raveniin jos löytyy..
- kummeli91
crissmagic kirjoitti:
mielelään vaihto raveniin jos löytyy..
sitä hintaa kysyin..
- magician000
kummeli91 kirjoitti:
sitä hintaa kysyin..
Mikä on vika lusikantaivutustempussa? En usko että myisit lempitemppuasi?
- crissmagic
magician000 kirjoitti:
ei siinä oo mitään vikaa,ja ihan uusi,mut pitäs nyt äkkiä saaha jostaki raven ku ei oo ylimäärästä rahaa millä ostaa ku kohta alkaa armeija :D voisin vaihtaa päittäin jos joku haluaa.kaikki tarvittava tulee mukana..
- crissmagic
magician000 kirjoitti:
magician000 onko sulla mesee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856