Myydän upean näköinen sekarotuinen narttupentu.
Pentu on 3kk ja aivan ihana.
Koirassa on: Karjalankarhukoiraa, Huskya, ja Schäferiä.
Hinta: 200 euroa
KIIRE!
[email protected]
MYYDÄÄN KOIRANPENTU!!! KIIRE!!!
13
1556
Vastaukset
- hmmm..
Mitenkäs se pentu noin vanhax on päässy? Varsinkin jo se on "aivan ihana" niin herää epäilys..
- että sillä lailla
koska meidän piti pitää se mutta meillä on myös urospentu eikä siitä tule mitää nyt vanhempana...
- että sillä lailla
Pentu on päässyt niin vanhaksi koska ajattelin pitää sen itselläni, mutta ei siitä mitään tule nyt vanhempana kun mulla on urospentukin.
Joten etsin nyt narttupennulle hyvää uutta kotia. - Liekki
että sillä lailla kirjoitti:
Pentu on päässyt niin vanhaksi koska ajattelin pitää sen itselläni, mutta ei siitä mitään tule nyt vanhempana kun mulla on urospentukin.
Joten etsin nyt narttupennulle hyvää uutta kotia.Netin kautta ei koskaan saa HYVÄÄ KOTIA eläimelleen.. Jos olet yhtään vastuuntuntoinen, ajattelevainen mietit vielä miten ja mihin luovut koirastasi..
- Netti
Liekki kirjoitti:
Netin kautta ei koskaan saa HYVÄÄ KOTIA eläimelleen.. Jos olet yhtään vastuuntuntoinen, ajattelevainen mietit vielä miten ja mihin luovut koirastasi..
Kumma juttu! Mitenköhän olen voinut löytää pennuille hyviä koteja netin kautta...
- Xx
että sillä lailla kirjoitti:
koska meidän piti pitää se mutta meillä on myös urospentu eikä siitä tule mitää nyt vanhempana...
Urokselta pallit pois.
- kettu
Kaikkea sitä näkee ja kuulee..vastuuntuntoinen koiranomistaja..
Ihmettelen vaan et miten se pentu on jo 3kk ja niin ihana..jos se todella ois ihana niin luulis kelpaavan jollekin mut ei taida olla - EläinFani
Mielellään ostasin mut mulla on kultainen noutaja... Ja se tuskin suostuu siihen..Tai se ainakin näyttäs kuka on talon isäntä..Ihan vaan utelen et kuinkahan paljon pennulla on ikää? ja missäs päin tämä ihana hau..hau sijaitsee??
- omistaja
pentu on 3kk vanha, ja helsingistä. olen just tänään vasta laittanut ilmoituksia nettiin ja lehteen ja muualle.
se on ihmisystävällinen ja sillä on aika lyhyt karva mutta pentukarva on vasta lähtemässä, joten lopputulosta ei vielä tiedä.
se on aivan ihana. se on tottunut lapsiin ja kissoihin,ja helposti oppiva.
- Mamma Mia
Siis teidänkö mielestänne ei koiranpentu oli "IHANA" kun se on 3kk? OLETTEPA sairaita!
Tämä foorumi on koiranystäville!!
Ai että muka koira on ihana, paitsi silloin, kun se on kasvanut pentuiästänsä ohi?
HUH HUH SANON MINÄ! - N18
No aika kallis sekarotuiseks!!
- lilli95
no, meil on sekarotuinen hurtta,
ja se on kyllä wielkin tosi ihana vaikka onkin jo 12, ei kyllä uskoisi kun mökilläkin rämpii lumihangessa ku joku hullu? sori!
ja toinen koira ees viiti mennä lumihankeen ku, on vasta vaikka 9wee...
et kyllä ne koirat on niin ihanii aukusin ku nuorkin, mut paitsi jos niit ei hoijota hyve, niin sithän niis tulee sellasii et ne hyokkailee vastaan tulijoita kohti!
tai ei kaikista! - mä-89
no, meil on sekarotuinen hurtta,
ja se on kyllä wielkin tosi ihana vaikka onkin jo 12, ei kyllä uskoisi kun mökilläkin rämpii lumihangessa ku joku hullu? sori!
ja toinen koira ees viiti mennä lumihankeen ku, on vasta vaikka 9wee...
et kyllä ne koirat on niin ihanii aukusin ku nuorkin, mut paitsi jos niit ei hoijota hyve, niin sithän niis tulee sellasii et ne hyokkailee vastaan tulijoita kohti!
tai ei kaikista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681