Madonnan elokuvia

future.lover

Haluaisin ostaa Madonnan elokuvia, mikä olisi hyvä paikka?Kokeilin jo Cdon.com, mutta sieltä ei löytynyt edes Evitaa!Oman asuinpaikkani kirjastosta ei löydy myöskään mitään. Ja onkohan Swept Awayta edes DVD?Sehän menestyi niin
huonosti...

Jos joku täällä keräilee Madde-elokuvia, mistä olette löytäneet?

7

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erizo

      ... katsoa saittia http://www.play.com

      Tämä on englantilainen firma, mutta lähettää nopeasti ja ILMAN postikuluja Suomeen tuotteitaan. Olen tilaillut (halvalla) DVD:tä ja levyjä.

      Laskulle ei kai tuolla saa, kuten cdon.com:ista, vaan sinulla pitää olla esim. Visa Electron tai pankki/luottokortti.

      Suosittelen lämmöllä. Olen löytänyt Playn valikoimista vaikka mitä. Kannataa ainakin katsoa saitin hakutoiminnolla löytyisikö Madonnan leffoja sieltä. :)

    • miiiinä vain
      • future.lover

        Wau, aikas halpaa! Vielä kysyisin että onko turvallinen saitti(olen aina vainoharhainen) ja missä ajassa omat tilauksesi ovat saapuneet?

        Sivuillahan sanotaan että 3-5 päivää, mutta kun Cdon.com:sta olen tilannut niin välillä paketin tulo voi venyä vaikka kuinka kauaksi:)


      • Erizo
        future.lover kirjoitti:

        Wau, aikas halpaa! Vielä kysyisin että onko turvallinen saitti(olen aina vainoharhainen) ja missä ajassa omat tilauksesi ovat saapuneet?

        Sivuillahan sanotaan että 3-5 päivää, mutta kun Cdon.com:sta olen tilannut niin välillä paketin tulo voi venyä vaikka kuinka kauaksi:)

        Siellä voi olla yllättävän halpaa! Mutta huomioi se tosiasia, että kyse on englantilaisesta liikkeestä, joten leffoissa ei välttämättä ole suomenkielisiä tekstityksiä. Lisäksi minulla tuo saitti näyttää oletuksena hinnat puntina, mutta siinä on se EU-lippu sitä varten, että voi tarkastella hintoja euroina.

        Play.com on luotettava. Olen huoletta luonut sinne tilin, jossa on luottokorttini numero. Olin tosin itsekin alkuun hyvin epäileväinen, mutta kahden hyvän kaverini suositeltua oli uskottava, että hyvä se on. Lisäksi eräs elektroniseen kaupankäyntiin perehtynyt ihminen vakuutteli minulle, että noissa suurimmissa verkkokaupoissa on niin hyvät suojaukset, että voi ihan rauhassa ostella. Joten olen asioinut Playssa usein.

        Paketit ovat tulleet minulle noin viikossa. Viime viikolla tilasin levyn, joten odotan sitä saapuvaksi ennen joulua. Eilen taisi Play lähettääkin sähköpostin, että jos haluaa ennen joulua tuotteet kotia, niin eilen olisi ollut se päivä, jolloin ne olisi sieltä varmuudella jouluksi toimitettu. Usein, kun he saavat tilauksen, tuote on postissa jo samana päivänä.

        Eli ei kun ostoksille vaan! Itse en ole vielä kertaakaan tuohon kauppaan pettynyt. :)


      • maddefani
        Erizo kirjoitti:

        Siellä voi olla yllättävän halpaa! Mutta huomioi se tosiasia, että kyse on englantilaisesta liikkeestä, joten leffoissa ei välttämättä ole suomenkielisiä tekstityksiä. Lisäksi minulla tuo saitti näyttää oletuksena hinnat puntina, mutta siinä on se EU-lippu sitä varten, että voi tarkastella hintoja euroina.

        Play.com on luotettava. Olen huoletta luonut sinne tilin, jossa on luottokorttini numero. Olin tosin itsekin alkuun hyvin epäileväinen, mutta kahden hyvän kaverini suositeltua oli uskottava, että hyvä se on. Lisäksi eräs elektroniseen kaupankäyntiin perehtynyt ihminen vakuutteli minulle, että noissa suurimmissa verkkokaupoissa on niin hyvät suojaukset, että voi ihan rauhassa ostella. Joten olen asioinut Playssa usein.

        Paketit ovat tulleet minulle noin viikossa. Viime viikolla tilasin levyn, joten odotan sitä saapuvaksi ennen joulua. Eilen taisi Play lähettääkin sähköpostin, että jos haluaa ennen joulua tuotteet kotia, niin eilen olisi ollut se päivä, jolloin ne olisi sieltä varmuudella jouluksi toimitettu. Usein, kun he saavat tilauksen, tuote on postissa jo samana päivänä.

        Eli ei kun ostoksille vaan! Itse en ole vielä kertaakaan tuohon kauppaan pettynyt. :)

        Käytän myös Play.comia säännöllisesti :) Nyt vaan odottelen että Confessions Tour tulisi ennakkotilaukseen että lähtee heti tulemaan kun julkaistaan!Tuskin Helsingin musaliikkeitä halvemmalla saa ja ei tuu postikulujakaan :)


      • maddefani
        maddefani kirjoitti:

        Käytän myös Play.comia säännöllisesti :) Nyt vaan odottelen että Confessions Tour tulisi ennakkotilaukseen että lähtee heti tulemaan kun julkaistaan!Tuskin Helsingin musaliikkeitä halvemmalla saa ja ei tuu postikulujakaan :)

        No nythän se onkin jo siellä ennakkotilauksessa jonka heti tilasinkin :)
        Tässä linkki: http://www.play.com/Music/CD/PROD/3-/1720254/-/Product.html


      • future.lover

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe