Niin kun sain ton pelin eilen...ja edellisenä yönä PELASIN KOKO PELIN! :D Nii...kun tossa mukana tuli 2-levyä..niin onko se 2cd- jatkoa? Vai?
Jos sulla on ..nii kerro..toi oli ihana peli
HC Andersenin Taikaseikkailu
18
989
Vastaukset
- repsi
Helppii!!!
elikkäs olen hieman jumissa tuossa pelissä. Siinä kohdassa, missä pitäisi viedä puku kuninkaalle. Ilmeisesti jostain pitäisi saada itselle uudet vaatteet, mutta mistä? Rahat ja kirstun päällä istuva koira on jo löytynyt.- ongelmalinen....
kuninkaan puku pitäisi viedä. miten? kun ei oo rahaa ostaa pukua itse ja koira istuu kirstun päälä ja sille jokin huopa mutta mistä sen saa?
arghh...! kertokaa joku - ^.^
ongelmalinen.... kirjoitti:
kuninkaan puku pitäisi viedä. miten? kun ei oo rahaa ostaa pukua itse ja koira istuu kirstun päälä ja sille jokin huopa mutta mistä sen saa?
arghh...! kertokaa jokumistä etanan limaa saa??
- Karkkinam from u tube
mul on semmone problem (niinku kai monel muul) pitäs saada puku mut en tiiä
-mist saa kaikki 50 kuparirahaa siihen. 10 on jo mut mist niit rahoi sais?
- miten sit siit eteenpäin? :D
answers 2
[email protected] - Inis94
^.^ kirjoitti:
mistä etanan limaa saa??
Etanan limaa saa ylioppilaan talosta. Siitä ``koe pöydältä`` Noita antaa sulle rasian johon sen voi laittaa. :D
- karkkiliininam taas :))
miten siihen pukuun saa rahaa et pääsis viemään sen yhen sinne kunkulle ja mist sais vaik huovan sille koiralle?
2 cd on toinen asennuslevyistä.
kysyisin sit et miten mä siin tilantees teen ku pitää viedä kirje nuohoojalle kait jo kolmatta kertaa ja se on siel sillan toisella puolella katolla ja en oo niin korkeel tasol et vois oleilla siel. Niin mitä mun pitää tehä?
ps. ihana on se peli tosiaan- Vierailija.
Hei. :D Meillä on sama peli lainassa kirjastosta ja ollaan juututtu räätälin apupojaksi.. :( Ei tajuta miten me saajaan siltä hepulta se avain räätälin kaappiin. :D Muuten ihan mukava peli. :D Jää kyllä koukkuun. :D
- venlaaaaaaa
en tajuu tosta pelistä paljo mitää, oon ihan alussa.
miten saa uusia vaatteita, mistä löytyy kauppa yms. ?
miten ne peikot saa sieltä myllystä pois, kun siellä myllyssä ei voi käyttää tulitikkuja? - apua5465676574
venlaaaaaaa kirjoitti:
en tajuu tosta pelistä paljo mitää, oon ihan alussa.
miten saa uusia vaatteita, mistä löytyy kauppa yms. ?
miten ne peikot saa sieltä myllystä pois, kun siellä myllyssä ei voi käyttää tulitikkuja?MIstä löydän ylioppilaan talolle ja mistä saa käärmejuoma samaan tehtävään?
- hc
Avaimen räätälin kaappiin saa potkasemalla sitä poikaa. Tulitikkuja voi sytyttää myllyn lampussa. Mut kertokaapa mitä pitäis tehdä ku itäis saada kirje nuohoojalle, taltan ateljeen ovi pitäis olla auki mut en saa ja pääse sinne. Ja kaikki sanoo et näyttelijä kaipaa mua mut ei puhu mulle sanaakaan. Helppiä pliis!
- APUA!!!
Mäki on jänny siihen kohtaa et pitäis viedä kirje jollekkin tyypille joka on katolla. Miten katolle pääsee tai miten nokikolarin saa alas ??? kerokaa joku nopee pliis :))) oon jääny jumiin :((
- Minä
Itte samassa katto pulmassa! Helppiä!
- Puhuva nokikolari
Antakaa sen nuohoojan olla seil katolla. Itte oon siin vaihees, et ku oon saanu sen vihreen puvun ja päässy toiselle puolelle. Mitä sitten? Nuohoojan oon löytäny mut se ei puhu mulle yyyyyhtään mitään!!! Mitä pitää tehä et se puhuu!?
- 6255
Harmitsi. Jos pelasit koko pelin läpi niin voisitko pliis autta meitä muita? Missä sulkea voi pyyttää apua?
- 6255
6255 kirjoitti:
Harmitsi. Jos pelasit koko pelin läpi niin voisitko pliis autta meitä muita? Missä sulkea voi pyyttää apua?
Siis sulta ei sulkea.
- Päiviäääää
Itse pelasin pelin 5 vuotta sitten läpi ja en muista siitä mitään haluaisin pelata sitä taas mutta en löydä mistään jos joku tietää mistä niitä vielä saa nii voi ilmoittaa kiitos
- Anonyymi
Vastaus vaivaset 5 vuotta myöhässä mutta jos vielä kaipaat peliä, lumme kirjastoilla on vielä 1 kpl kyseistä peliä. Sieltä lainaamaan vain. (jos löyt jostain kaupasta/kirpparilta tietty parempi)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974