Niin että löytyykö kawakuskeilta kokemuksia KLE 500 -pyörästä? Onko luotettava? mukava? kannattaako hankkia? Laittakaapa kaikenlaisia mielipiteitä tulemaan, ja jos löytyy varteenotettavia vaihtoehtoja muista merkeistä, niin laita niitäkin tulemaan.
Kawasaki KLE 500 kokemuksia?
4
9469
Vastaukset
- kawaari
Itse ajelin yhden kesän KLE:llä. Matkaakin ajoin jonkin verran. Ihan luotettava peli siin on periaatteessa moottori kuin ER-5, GPZ 500 ja EN 500:ssa. KLE:llä ei ole mikään suuri suosio joten niitä saa suht edullisesti käytettynä.
Vaidoin pois kun piti päästä kakspäällä reissaamaan. KLE ei ole siihen tehty.
Huippua mittariin kelas 175km/h, 0-100km/h kiihtyvyys riittää jättämään kaikki sinä kesänä viivalle tulleet autot:-) - kari
Ajelin KLE:llä kesät 92-02. Yhteensä 65tkm. Et saa ajamalla konetta rikki! Reissussa tuli oltua, ja takuulla perse puutuu! Uudempi porrastettu satula voi olla paree. Konetta pitää kierrättää enempi kuin 1-pannuista, mutta kimurantilla asfaltilla ihan hyvä ajaa. Osta tarvike spoileri, niin on vähän suojaa. Sivulaukut vaaputtaa 140s, takalaukku on paree. Vaihdoin matkapyörään, perseen puutuminen alkoi kyllästyttää.
- Klesti
Kle on mun eka pyörä 30:een vuoteen, muista ei siis ole kokemusta vähäänaikaan. Kesällä 03 sain
mittariin reilut 11 donaa, ei minkäänasteisia
ongelmia. Noista 11 tuhannesta matka-ajoa varmaan
noin 6 tonnia kaksi päällä ( molemmat n. 180
senttisiä itse reilut 80k ja se kauniimpi n. 60k )
Onhan se hiukka ahdas varsinkin kamojen kanssa
( laukun vaihdoin kääröön noilla matkoilla, auttoi kyllä ) No nyt ehkä haluaisin isomman juuri tuon ahtauden ja väännön puutteen takia,
mutta kokonaisuudessaan kyllä olen ollut tyytyväinen.
Ps päivämatkana sellanen 400 kilsaa kyll kaks päällä riittää.
- Stefa
Sain viime kesänä vm -91 Kawan ja olen erittäin tyytyväinen. Laite on Saksantuontitavaraa, mutta ollut Suomessa jo kauan, ajettu vajaat 40000. Äänenvaimenninta on peräpäästä helpotettu, mutta kaasarien osat ja säädöt vakiot, mutta kulkee paljon kiukkusemmin kuin vakio ER-5. Jousitus ja tavallisen ajon ominaisuudet riittää mulle ja kyytiläisellekin (yht. n. 120 kg) eikä kuluta liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k18810884Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t337621Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t1057583Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht47399Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa895779Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus525238Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset355022Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk154909Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k62636Ei muuta kun kylärinkiä ajamaan!!!
Huomenta! Tuossa ku kylän pinnassa asunu koko iän, nii viime vuosina nii harmittanu ku viikonloppusin niin hiljasta, sil451810