Taas oli lauma ulkomaalaisia miehiä raiskannut 26-vuotiaan naisen!
Voi taivas mitä kaheleita...oikein porukalla suunnitelleet pientä panoreissua!!! YÖKÖTTÄVÄÄ!!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1287197
JOUKKORAISKAUS Oulussa!!!
18
3489
Vastaukset
Tuli todella paha olo lukiessa tuota. Tekijöiden kansalaisuudesta viis, tuollainen rikos on iljettävistä iljettävin oli tekijät mistä tahansa.
Raiskaus on ainoa rikos mitä en pysty ymmärtämään missään olosuhteissa. Murhalla voi olla ymmärrettävä motiivi, nälkään varastamistakin voi ymmärtää... Mutta raiskaaminen on äärimmäistä julmuutta.
Tällä kertaa on kuitenkin turha syytellä somaleita, eivät olleet mustia...- Tube
Kuinka ollakaan, tekijät olivat ulkomaalaisia. Kyllä suomalaisiakin raiskaajia on, mutta näihin ulkomaalaisten tekemiin raiskauksiin tuntuu törmäävän viikottain. Osa näistä tuntuu vielä olevan rikoksen uusijoita! Ja vielä joukkoraiskaus kolkkaamalla, tähän ei suomalainen pysty!
Montako kertaa pitää vielä suomalainen nainen raiskata ennenkuin päättäjät heräävät. Maastakarkoitus kaikille ulkomaalaisille rikoksen tekijöille! - Kyseenalaistaja
Asuinpaikkakunnallani tummapintaiset poikaporukat usein ahdistelevat joukolla suomalaisia 14-16 vuotiaita tyttöjä.
Olen useasti nähnyt 14-16 vuotiaan tytön kiljuvan kun tumma poikaporukka väkisin puristelee rintoja ja takapuolta. Tämä on vain jäävuoren huippu, jota tapahtuu avoimesti vilkasliikenteisellä kadulla. En uskalla edes ajatella mitä tapahtuu hieman syrjemmällä. Toisaalta osa näistä suomalaisista tytöistä näyttää myös hyväksyvän tämän kohtelun, joten vaikea siihen on mitään sanoa. Enkä usko, että puhuminen edes tehoaisi näihin jengeihin.
Suomalaiset miehet näyttävät olevät täällä aivan munattomia ja feministien kesyttämiä lauhkeita lampaita kyetäkseen puuttumaan tilanteeseen mitenkään. - ..................
Kyseenalaistaja kirjoitti:
Asuinpaikkakunnallani tummapintaiset poikaporukat usein ahdistelevat joukolla suomalaisia 14-16 vuotiaita tyttöjä.
Olen useasti nähnyt 14-16 vuotiaan tytön kiljuvan kun tumma poikaporukka väkisin puristelee rintoja ja takapuolta. Tämä on vain jäävuoren huippu, jota tapahtuu avoimesti vilkasliikenteisellä kadulla. En uskalla edes ajatella mitä tapahtuu hieman syrjemmällä. Toisaalta osa näistä suomalaisista tytöistä näyttää myös hyväksyvän tämän kohtelun, joten vaikea siihen on mitään sanoa. Enkä usko, että puhuminen edes tehoaisi näihin jengeihin.
Suomalaiset miehet näyttävät olevät täällä aivan munattomia ja feministien kesyttämiä lauhkeita lampaita kyetäkseen puuttumaan tilanteeseen mitenkään."Olen useasti nähnyt 14-16 vuotiaan tytön kiljuvan kun tumma poikaporukka väkisin puristelee rintoja ja takapuolta"
"Suomalaiset miehet näyttävät olevät täällä aivan munattomia ja feministien kesyttämiä lauhkeita lampaita kyetäkseen puuttumaan tilanteeseen mitenkään"
Mikä sinä olet? - ...
Suomalaiset miehet näyttävät olevät täällä aivan munattomia ja feministien kesyttämiä lauhkeita lampaita kyetäkseen puuttumaan tilanteeseen mitenkään.Katsopa vain itänaapuriin! Onko siellä samanlaista?
Mamut makaa joko Nevassa tai istuu kädet ristissä kotona!
Suomi on paska maa - Kyseenalaistaja
.................. kirjoitti:
"Olen useasti nähnyt 14-16 vuotiaan tytön kiljuvan kun tumma poikaporukka väkisin puristelee rintoja ja takapuolta"
"Suomalaiset miehet näyttävät olevät täällä aivan munattomia ja feministien kesyttämiä lauhkeita lampaita kyetäkseen puuttumaan tilanteeseen mitenkään"
Mikä sinä olet?"Mikä sinä olet?"
Olen 29 vuotias entinen rauhanturvaaja ja ammattisotilas. Rauhanturvaamis hommista sain lähteä "nujoamis" tapausten takia.
Nykyään olen sähköasentaja ja ei ole varaa osallistua muuten menee työt alta. Tulisi liian kalliiksi ja riskialtiiksi ruveta "auttamaan" jotain joka suurimmalla todennäköisyydellä.
1. Ei arvostaisi apuani.
2. Voisi jopa alkaa puolustamaan ahdistelijoitaan.
3. Lisäksi yksikään Suomalainen nainen ei ole niin "arvokas" että pistäisin terveyttäni vaaraan. Kipu omassa sormessa on itselle miljoona kertaa tärkeämpää kuin miljoona raiskausta viereisessä kaupungissa.
Minulla tuli auttamiskiintio jo täyteen noissa maailman kriisipesäkkeissä olen jo tarpeeksi monta ihmistä auttanut. Nykyään autan vain itseäni kuten kunnon kapitalistin kuuluukin. Tietysti jos joku haluaa entisen ammattisotilaan henkivartijakseen ja omaa riittävästi rahaa voisin harkita niitäkin hommia vielä kriisialueille en kuitenkaan enää lähtisi. - käytetty
Mikään rikos ei ole hyväksyttävää varsinkaan kun tavoitteena on satuttaa toista mutta kommenttina; aikuisen ihmisen raiskaus on ehdottoman iljettävä teko mutta vielä iljettävämpää on lapseen sekaantuminen. Aikuisen raiskaamisen voi vielä jotenkin käsittää (ei ymmärtää) mutta lapsi...
Mutta tämä on kyllä inhottavaa ja pitänee ruveta keräämään tuttuja ympärille kun baarista poistuu. - kos
Tube kirjoitti:
Kuinka ollakaan, tekijät olivat ulkomaalaisia. Kyllä suomalaisiakin raiskaajia on, mutta näihin ulkomaalaisten tekemiin raiskauksiin tuntuu törmäävän viikottain. Osa näistä tuntuu vielä olevan rikoksen uusijoita! Ja vielä joukkoraiskaus kolkkaamalla, tähän ei suomalainen pysty!
Montako kertaa pitää vielä suomalainen nainen raiskata ennenkuin päättäjät heräävät. Maastakarkoitus kaikille ulkomaalaisille rikoksen tekijöille!että tekijät olisivat ulkomaalaisia, "ulkomaalaisien näköinen" on käsittääkseni eri asia...
- josok
"Mikä sinä olet?"
Olen 29 vuotias entinen rauhanturvaaja ja ammattisotilas. Rauhanturvaamis hommista sain lähteä "nujoamis" tapausten takia.
Nykyään olen sähköasentaja ja ei ole varaa osallistua muuten menee työt alta. Tulisi liian kalliiksi ja riskialtiiksi ruveta "auttamaan" jotain joka suurimmalla todennäköisyydellä.
1. Ei arvostaisi apuani.
3. Lisäksi yksikään Suomalainen nainen ei ole niin "arvokas" että pistäisin terveyttäni vaaraan. Kipu omassa sormessa on itselle miljoona kertaa tärkeämpää kuin miljoona raiskausta viereisessä kaupungissa.
Minulla tuli auttamiskiintio jo täyteen noissa maailman kriisipesäkkeissä olen jo tarpeeksi monta ihmistä auttanut. Nykyään autan vain itseäni kuten kunnon kapitalistin kuuluukin. Tietysti jos joku haluaa entisen ammattisotilaan henkivartijakseen ja omaa riittävästi rahaa voisin harkita niitäkin hommia vielä kriisialueille en kuitenkaan enää lähtisi.sun peitenimi raiskaamiselle?
- asdad
kos kirjoitti:
että tekijät olisivat ulkomaalaisia, "ulkomaalaisien näköinen" on käsittääkseni eri asia...
Ulkomaalaiset ovat hyvin usein ulkomaalaisen näköisiä, varsinkin jos he tulevat Euroopan, Australian tai P-Amerikan ulkopuolelta. Näisen mukaan raiskaajat olivat tummia, mutta eivät mustia ja ulkomaalaisen näiköisiä. Tästä voidaan päätellä heidän olleen todennäköisesti Lähi-Idän alueelta. Tätä tukee myös se, että he liikkuivat porukalla (ainahan ne on sellasessa jengissä, ei koskaan yksin). Niin ja onhan tietysti se valvontakameran video lähistöltä, jossa liikkuu juuri naisen kuvaileman kokoinen ja tuntomerkkejä vastaava ulkomaalaisjengi.
käytetty kirjoitti:
Mikään rikos ei ole hyväksyttävää varsinkaan kun tavoitteena on satuttaa toista mutta kommenttina; aikuisen ihmisen raiskaus on ehdottoman iljettävä teko mutta vielä iljettävämpää on lapseen sekaantuminen. Aikuisen raiskaamisen voi vielä jotenkin käsittää (ei ymmärtää) mutta lapsi...
Mutta tämä on kyllä inhottavaa ja pitänee ruveta keräämään tuttuja ympärille kun baarista poistuu.Kyllä, lapsen raiskaus on vakavampi rikos, mutta kerropa miten aikuisen raiskaamista voi ymmärtää? Raiskaukselle ei ole olemassa mitään "hyväksyttävää" motiivia niin kuin monelle muulle rikokselle on.
- Tuhannen Euron Ajatus
j.ellroy kirjoitti:
Kyllä, lapsen raiskaus on vakavampi rikos, mutta kerropa miten aikuisen raiskaamista voi ymmärtää? Raiskaukselle ei ole olemassa mitään "hyväksyttävää" motiivia niin kuin monelle muulle rikokselle on.
Kävisikö vaikkapa lisääntymisvietin toteuttaminen? On selvää, että kaikki miehet eivät kykene toteuttamaan lisääntymisviettiään muilla keinoin kuin raiskaamalla (ns. sosiaalisesti estyneet raiskaajat) oli tämä sitten tietoista tai tiedostamatonta. Raiskaaminen on aina ollut niin ihmiskunnassa kuin eläinkunnassa yksi lisääntymisstrategia.
Toiset miehet raiskaavat taas koska haluavat olla yhteiskunnan sääntöjen yläpuolella ns. HOOLIGANS käyttäytyminen. He ovat yleensä urheilullisia tai muuten vain miehekkäitä ja raamikkaita miehiä, jotka toteuttavat sisällään olevaa halua taistella yleensä ryhmänä kuten eräs entinen huligaani asian ilmaisi. Mikäänhän ei anna miehelle eläimellisempää tunnetta kuin olla osa ryhmää ja taistella ryhmän puolesta, joka on uhattuna kun ympärillä on poliisin tai muun ulkopuolisen väkivallan uhka.
Sitten on niitä raiskaajia, jotka raiskaavat naisia pelkästään sen takia, että vihaavat naisia elämän kokemustensa takia ja haluavat kostaa. Tosin he ovat vähemmistönä raiskaajien joukossa. Kuitenkin he ovat heitä, jotka käyttävät lähes aina paljon väkivaltaa ja hakkaavat naista estoitta raiskauksen aikana.
Kaikkein pienin raiskaajaryhmä ovat sadistiset raiskaajat, jotka nauttivat siitä että voivat aiheuttaa kipua ja alistaa. He myös kaikkein useimmin tappavat uhrinsa. Kyseenalaistaja kirjoitti:
"Mikä sinä olet?"
1. Ei arvostaisi apuani.
Minulla tuli auttamiskiintio jo täyteen noissa maailman kriisipesäkkeissä olen jo tarpeeksi monta ihmistä auttanut. Nykyään autan vain itseäni kuten kunnon kapitalistin kuuluukin. Tietysti jos joku haluaa entisen ammattisotilaan henkivartijakseen ja omaa riittävästi rahaa voisin harkita niitäkin hommia vielä kriisialueille en kuitenkaan enää lähtisi....itse tuota mieltä, niin miksi tulet tänne haukkumaan suomalaisia miehiä munattomuudesta? Kenties muutkin omaavat samanlaisen hällä väliä asenteen lähimmäisiään kohtaan?
Tuhannen Euron Ajatus kirjoitti:
Kävisikö vaikkapa lisääntymisvietin toteuttaminen? On selvää, että kaikki miehet eivät kykene toteuttamaan lisääntymisviettiään muilla keinoin kuin raiskaamalla (ns. sosiaalisesti estyneet raiskaajat) oli tämä sitten tietoista tai tiedostamatonta. Raiskaaminen on aina ollut niin ihmiskunnassa kuin eläinkunnassa yksi lisääntymisstrategia.
Toiset miehet raiskaavat taas koska haluavat olla yhteiskunnan sääntöjen yläpuolella ns. HOOLIGANS käyttäytyminen. He ovat yleensä urheilullisia tai muuten vain miehekkäitä ja raamikkaita miehiä, jotka toteuttavat sisällään olevaa halua taistella yleensä ryhmänä kuten eräs entinen huligaani asian ilmaisi. Mikäänhän ei anna miehelle eläimellisempää tunnetta kuin olla osa ryhmää ja taistella ryhmän puolesta, joka on uhattuna kun ympärillä on poliisin tai muun ulkopuolisen väkivallan uhka.
Sitten on niitä raiskaajia, jotka raiskaavat naisia pelkästään sen takia, että vihaavat naisia elämän kokemustensa takia ja haluavat kostaa. Tosin he ovat vähemmistönä raiskaajien joukossa. Kuitenkin he ovat heitä, jotka käyttävät lähes aina paljon väkivaltaa ja hakkaavat naista estoitta raiskauksen aikana.
Kaikkein pienin raiskaajaryhmä ovat sadistiset raiskaajat, jotka nauttivat siitä että voivat aiheuttaa kipua ja alistaa. He myös kaikkein useimmin tappavat uhrinsa.Tiedän, että nuo ovat joillekin hyviä syitä raiskaamiseen, mutta eivät ne lisää ymmärrystäni tekoa kohtaan. Eivät ne tee raiskaamisesta yhtään lievempää rikosta.
Selibaatissa voi elää, nälässä ei.- puhuivat suomea
asdad kirjoitti:
Ulkomaalaiset ovat hyvin usein ulkomaalaisen näköisiä, varsinkin jos he tulevat Euroopan, Australian tai P-Amerikan ulkopuolelta. Näisen mukaan raiskaajat olivat tummia, mutta eivät mustia ja ulkomaalaisen näiköisiä. Tästä voidaan päätellä heidän olleen todennäköisesti Lähi-Idän alueelta. Tätä tukee myös se, että he liikkuivat porukalla (ainahan ne on sellasessa jengissä, ei koskaan yksin). Niin ja onhan tietysti se valvontakameran video lähistöltä, jossa liikkuu juuri naisen kuvaileman kokoinen ja tuntomerkkejä vastaava ulkomaalaisjengi.
ulkomaisella aksentilla...että eiköhän tämä peli ole selvä!! Mutakullit asialla...
- hirteen
naisparka
Olen itse kävellyt lukemattomia kertoja baari-illan jälkeen siitä missä raiskaus tapahtui. Hirvittää. Näkiköhän raiskausta tai sitä miesporukkaa kukaan? Luulisi, että joku kiinnittäisi huomiota ulkomaalaisiin miehiin jotka porukalla liikkuvat.
Ja tosiaankin karkoitus vaikka Siperiaan noille raiskaajille!- P.Suomalainen
Turhaa täällä on ruikuttaa ja ulkomaalaisia haukkua!Kyllä noi ruikutukset pitää suunnata päätttäjille jotka on vastuussa tästä kaikesta ja käyttäää vähintään äänestysoikeutta.Katsokaapa missä puolueessa on pakolaisvastaisimmat edustajat!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.546129Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652733Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️181854- 1461816
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1341702Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181660Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?281460- 1021457
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411196Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141163