Niin, kun silmissähän on ne mustat pallot pupilit (en tiedä miten kirjoitetaan) niin mulla ne on aina tosi isot niin isot että juuri ja juuri näkee minkäväriset silmät minulla on. Se on aika epämiellyttävää kun galleriassakin aina haukutaan hullun katseeks... mitä mä voin tehdä asialle? miten nää pupilit sais pienemmiksi? Ne tosiaan näyttää samalta kuin isälläni jolla on skitsofrenia.. :/ Ja multa on näkötarkistettu kuukausi sitten ja se oli hyvä joten ei johdu huonosta näöstä, niin mistä sitten?
silmistä...
6
754
Vastaukset
- ..Girl..
Hmm.. Mielestäni pupillit mukautuvat valon määrän mukaan. Mitä pimeämpää, sitä isommat pupillit. Tai sitten juuri toiste päin, mutta jos ne on jatkuvasti noin, niin sitten en tiedä. Voisithan käydä silmälääkärillä, tai kouluterveyden hoitajalla ja kysyä onko silmissä jotain ns. "vikaa". Ja voihan se olla jotain periytyvää, joillakinhan on isänsä silmät tai isänsä nenä.. tai äidin silmät jne. jne. Jokaisen silmät on sellaiset kuin on ja tärkeintä on että näet niillä silmillä!
- isän-tytär
Mutta isäni skitsofrenian takia mun tutut kiusaa mua siitä... Että mulla on isän silmät ja varmaan myös yhtä sairas mieli.. :( tyhmää kiusata tommosesta, ei mielisairaalassa oleva ihminen oo leikinasia... mut joo kiitti vastauksesta.
- poikaakiop
isän-tytär kirjoitti:
Mutta isäni skitsofrenian takia mun tutut kiusaa mua siitä... Että mulla on isän silmät ja varmaan myös yhtä sairas mieli.. :( tyhmää kiusata tommosesta, ei mielisairaalassa oleva ihminen oo leikinasia... mut joo kiitti vastauksesta.
on mussakin isäni piirteitä, mut ei se tee musta isää. mä oon mä ja isä on isä. varmasti joitain äitini piirteitä on myös.
sä oot sä ja isäsi on isäsi. ;)
- jotakinn
mielenterveys ongelmia.. sillon pupillit menee semmoseks valaistuksesta huolimatta. mee psykiatrille ennemmin kuin silmälekuriin!
- F Aal Ku
Se ei tarkoita sitä että on mielenterveysongelma.
Sillä kaverillani on toinen silmä 'normaali' ja toinen koko ajan sellanen iso.
Ja hänet on todettu 100% terveeksi mielenterveydessä.
- Xyz_
Olet saanut näköjään vastauksia, joista toivon, että voit olla välittämättä niistä. Tuolla isäsi sairaudella ja pupillien koolla ei ole kyllä pätkänkään vertaa yhteyttä toisiinsa. Olen pahoillani siitä, että sua kiusataan isäsi sairauden vuoksi, Kunpa nuo kiusaajat tietäisivät, kuinka vaikea ja kuluttava kyseinen sairaus todella on. Sinä varmaan sen tiedät, kun olet vierestä seurannut. Koeta kestää.
Pupillien suuruus on jossain määrin yksilöllistä. Jollei siitä koidu sulle mitään haittaa (häikäisyn tunne, silmien väsyminen tms) ei mielestäni ole syytä mihinkään toimenpiteisiin. Jos nyt haluaa hienostella, niin onhan värillisä piilareita ja silmiä voi ehostaa niin että niiden ulkonäkö tulee 'sopivammaksi', mutta minä en ole oikea henkilö niistä sulle neuvomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232