Nyt vaihtuu

Scenic V50:een

En tiedä mikä iski, mutta nyt on Scenu vaihtumassa V50 T5:een. Olisiko tuo kulkupuoli sitten ollut niin vahvaa, että tilat jäivät kakkoseksi. Toisaalta vaihdan autoa muutenkin aika usein.
Oli vaan niin namipeli, kun kävin kokeilemassa AWD-kiertueella.
Saas nähdä miten koira ja kamppeet mahtuu kyytiin. Pitääkö ostaa anopinkuljetusloota katolle. Pääosa ajosta kuitenkin on sellaista, jossa ei perhe ole mukana.
Taitaa tuo viidenkympin villityskin olla osasyynä.

2

1288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • V50 -> Scenic

      Itse taas pistin -04 - mallisen V50:ni "lihoiksi" ja vaihdoin syksyllä 1.6-Latitude malliin. Volvoni oli 2.4-litraisella 170hv-koneella, jolla se liikkuikin varsin kepeästi. Koska liikumme pääsääntöisesti kehä I:n sisäpuolella, tuo moottoriteho tuntui kuitenkin loppupeleissä "turhalta resurssilta". Toisaalta, onhan tuolla Scenullakin maantiellä ohiteltu, ilman mitään suurta tuskaa. Tottakai tulee harkintaa käyttää hieman eri tavalla, mutta ohi pääsee, jos vain haluaa.

      Rellu on selkeästi Volvoa tilavampi (kaikin tavoin, lyhyemmästä autosta huolimatta), hiljaisempi ja arkikäytössä mukavampi. Scenusta nouseminen ja siihen istuutuminen on Volvoon nähden suurta juhlaa...Volvon heikoimpina lenkkeinä pidän ehdottomasti sekavaa keskikonsolia, hallintalaitteita yleensä, tunnotonta vaihteistoa ja nitiseviä sisustuksen osia. Auton kapeus on myös tavaroita pakatessa häiritsevää.

      Yllättävää oli myös V50:n ennen näkemätön arvonpudotus, joka tosin ei liene myöskään Rellun vahvoja puolia...

      V50 on kuitenkin ihan hyvä auto, joskin "maanantaikappaileita" löytyy melko lailla, kuten Rellustakin...

    • vaihdoin...

      ... Scenic-00 mallin Volvo s-80 -00 malliin ja olen tyytyväinen ollut koska ajo-ominaisuudet muuttuivat kertaheitolla. Onhan autojen lähtöhinnassakin tietysti valtava ero joten jossain sen täytyy kyllä tuntuakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      57
      877
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe