Kota Kinabalun

Wilson

Onko kenelläkään tietoa Kota Kinabalun kaupungista? Minkä hintaista siellä on majoitus ja onko sieltä helppo tehdä retkiä viidakkoon siinä lähettyvillä tai kauemmaksi? Ja jos vielä retkien hinnoista ja tasosta olis tietoa sekin olisi tarpeen! Kaikki tieto Kota Kinabalusta ja sen lähi alueista on on tarpeen!

3

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkaaja_

      Olin tässä hotellissa yötä tammikuussa 2005. Hinta oli 148 MYR / yö. Erittäin siisti hotelli.

      http://www.hoteltangdynasty.com/tdhhotel/default.asp

      Mä vuokrasin auton KK:sta ja ajelin Mt. Kinabalun juurelle, kuumille lähteille ja Tip of Borneossa. KK:ssa oli matkatoimistoja, jotka tekivät opastettuja retkiä.

    • Mää luulisin että parhaiten pääset alkuun laavailemalla tätä sivustoa:
      http://www.sabahtravelguide.com/welcome.asp
      Sieltä löytyy aika paljon tarjontaa ja hintoja.
      Matkatoimistot ja hotellit järjestää matkoja, AirAsia ja FAX lennättää nopeasti ja edullisesti. Lähinnä on kymysys mitä matkalainen toivoo.
      Kaupunki on kai aika tavallinen parinsadantuhannen asukkaan Aasialaiskaupunki. Lähialueista tietty TAR-MarineParkissa nättiin vierähtää päivä pari. Paatit lähtee Jesselton Pointista.
      Satamaalue muutenkin toreineen ihan hauska. Syömäpaikan vaan löytää halvemmalla jostain muualta.
      Toinen kiva lähialueen keikka on koskenlasku Padas-joella. Se musta kandee tehdä ehdottomasti niin että saa ookata North Borneo Railwaysin kyydissä Beufortista ylös.
      Viidakkoja löytyy vähän sieltäsuntäältä Sabahia. Yks ihan kiva vois olla muutaman päivän keikka siten et ensin lentäis Sandakaniin ja sieltä jokiveneellä Sukauhun tai ylemmäs. Näkis ihan oikeeta sademetsää. Ja muitakin vaihtoehtoja on.
      Ota yhteyttä johonkin paikkakunnan matkanjärjestäjään ja kerro toiveistas niin etenee ehkä parhaiten.

      Terkut: Pera

      • Wilson

        Kiitoksia vastauksista!! Näistä on paljon apua kun rupean matkaani suunnittelemaan ja varmaan Aasian reissullani siellä poikkean!

        Kaikki muutkin tiedot tuota aluetta koskien on tarpeen ja olen kiinnostunut jos vaan joku viitsii kertoa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe