tein talon sukulaiset autto projektissa, kaveri alotti vuoden päästä homma ei oikein edisty ni täys v,,tuilu käynnissä minulle. kateutta täysin! onko muilla samoja kokemuksia?
KATEUS
2
1502
Vastaukset
- kokemuksiaa
Johtunee siitä etten ole koskaan rakentanut. Jos kyse on todella kaverista eikä mistään puolitutusta niin mee vähän jeesaa kaverias. Loppuu se v*ttuilu ja molemmille tulee hyvä mieli.
- peukku68
aikanaan kun rakennettiin niin oli kaiken sorttista venkoilua, miten se kestää noin kauan yms, mutta nyt kun itse raksaavat niin melkein yhtä paljon näyttää menevän ja meillä on pitkästä itse tehty ja niillä elementtitalot ja työmiehiäkin sinne tänne aina välillä..
Oma venkoilunsa alkoi siitäkin kun paljastui talon koko ja piharakennuksen. Liian isoa tehtiin kuulemma.
Itse joutui ostamaan aikanaan paljon vehkeitä jotta hommat sujuu eikä tarvitse tapella risoilla ja lainailla ympäriinsä. Nyt sitten siitäkin on semmoinen venkoilu kun meille tullaan kuin konevuokraamoon, mutta ilman vuokraa.. Jotainhan sitä kyllä lainaa, mutta ei heemmetissä kaikkia ja koko raksan ajaksi. Työkalut kun ei käytössä parane ja moni pitää sitä kaverin laiteta vähän miten sattuu. Sitten jos ne hajoa aniin nehän oli jo vanhoja ja harva on valmis hankkimaan uutta tilalle vaan tuupataan kolmannesta uuden hinnasta hyvityksenä. Ei kele! Mun vehkeet on mun.. Nyt sitten on niuhotus menossa aiheesta. Onneksi vasta viiteen taloon olisi pitänyt tavarat antaa vuodeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37680