KATEUS

,,,,,

tein talon sukulaiset autto projektissa, kaveri alotti vuoden päästä homma ei oikein edisty ni täys v,,tuilu käynnissä minulle. kateutta täysin! onko muilla samoja kokemuksia?

2

1538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksiaa

Johtunee siitä etten ole koskaan rakentanut. Jos kyse on todella kaverista eikä mistään puolitutusta niin mee vähän jeesaa kaverias. Loppuu se v*ttuilu ja molemmille tulee hyvä mieli.

• peukku68

aikanaan kun rakennettiin niin oli kaiken sorttista venkoilua, miten se kestää noin kauan yms, mutta nyt kun itse raksaavat niin melkein yhtä paljon näyttää menevän ja meillä on pitkästä itse tehty ja niillä elementtitalot ja työmiehiäkin sinne tänne aina välillä..

Oma venkoilunsa alkoi siitäkin kun paljastui talon koko ja piharakennuksen. Liian isoa tehtiin kuulemma.

Itse joutui ostamaan aikanaan paljon vehkeitä jotta hommat sujuu eikä tarvitse tapella risoilla ja lainailla ympäriinsä. Nyt sitten siitäkin on semmoinen venkoilu kun meille tullaan kuin konevuokraamoon, mutta ilman vuokraa.. Jotainhan sitä kyllä lainaa, mutta ei heemmetissä kaikkia ja koko raksan ajaksi. Työkalut kun ei käytössä parane ja moni pitää sitä kaverin laiteta vähän miten sattuu. Sitten jos ne hajoa aniin nehän oli jo vanhoja ja harva on valmis hankkimaan uutta tilalle vaan tuupataan kolmannesta uuden hinnasta hyvityksenä. Ei kele! Mun vehkeet on mun.. Nyt sitten on niuhotus menossa aiheesta. Onneksi vasta viiteen taloon olisi pitänyt tavarat antaa vuodeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      113
      9601
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      93
      9176
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      20
      7875
    4. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      25
      6289
    5. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6254
    6. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5398
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      8
      4508
    8. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      23
      4365
    9. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4273
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      39
      4193
    Aihe