Niirala

Niiralassa joutuu nyt täyttämään maahantulokortin kun suomesta menee sinne.

Maahantulokortti
Migration Card
Yli kolme arkivuorokautta (viikonloppuja ja arkipyhiä ei lasketa) Venäjällä viipyvät tarvitsevat kaksiosaisen maahantulokortin (Migration Card). Kortin saa Venäjän puoleiselta rajanylityspaikalta. Sen molemmat osat tulee täyttää samalla tavalla, toinen osa jää Venäjän passintarkastukseen ja toinen leimattuna matkustajalle rekisteröitymistä varten. Kannattaa tarkistaa, että maahantulokortin itselle jäävä osa todella leimataan passintarkastuksen yhteydessä, sillä muuten rekisteröinti vaikeutuu.
Maahantulokortista ei ole mallia, sillä niiden kopiointi on kielletty numeroinnin sekaantumisen estämiseksi.

6

1744

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katja.jkl
    • Raivolan Härkä

....Kyllä olen kopionut usemmankin kerran eikä ole ollut ongelmia toistaiseksi!
      Useasti menny Nuijamaan /Vaalimaan kautta ja sieltä saaduista Migration Cardeista ottanut copyn kun seuraavan kerran mennyt Niiralan kautta!
      Niiralan tullista saa näitä kortteja useammkin kun vaan pyytää virkailijalta !

• peku33

noita on täytetty joka ryhmämatkalla joissa olen ollut mukana viipurissa ja pietarissa. ei tuossa ole mitään uuutta.

• pitermees

on jo vuosia. Eikös sakko oo n.1500 rubelia jos rapsahtaa.

• Kuhmolainen
        pitermees kirjoitti:

on jo vuosia. Eikös sakko oo n.1500 rubelia jos rapsahtaa.

Tulin juuri päivämatkalta Kostamukseseta ja Lyttän passintarkastaja täytätti menomatkalla Migraatio kortin, vaikka tiesi kyseessä olevan vain muutaman tunnin kestävä matka. Onneksi korttiin ei tarvinnut hakea leimaa Kostamuksen passi ja viisumikonttorista. Kysyin asiaa menomaatkalla vartavasten. Kortteja saa, ja kannattaa viedä kotiin ja täyttää siellä valmiiksi jos suinkin osaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      72
      599
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      590
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe