~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Vaikka sydämmeni on
graniittia ja kultaa
se ei kestänyt sinun lähtöäsi
Niin kuin kristalli
pölyksi hajosi
Ikiajoiksi veteen ja hiekkaan
Totuus tuhansilla rannoilla
Askelten jälkiin kirjoitettu
Aaltojen vietäväksi
merien pohjaan - hiekanjyväksi
Unohduksiin
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MERIEN POHJAAN
6
416
Vastaukset
- Rellu
uskomattoman upea runo !
Kuinka herkkä onkaan ihmissydän, ja vahva kun
tarvitaan. Mutta toisen poislähtö saa sydämen
säröille, hiekan jyviksi murtumaan.
Niin, ja huomentapäivää. Maa on valkoinen :)- *MURUKULTA*
Jonku kypsyttelyprossesin kävi läpi tämä. Alku on jostain kesästä, puolet taas pois ja se olikin siinä! :) Pari sanaa, jotka 'lamautti' koko runon kirjoituksen, ennen kuin jätin ne vain pois..Voiko sanoista lumoutua..kyllä voi..laitan ne jonnekkin muualle,(parempaan paikkaan), että olen sitten tyytyväinen! :D
Saitte sitten 'valkean joulun'! :)) Ihanaa, kaikkien suomalaisten pitää saada lunta jouluksi! :) Etes tuo muutama sentti valkeaa unelmaa..!
Muutama pvä ja sitten...jännää!! :))))
Kivaa pvää ja linnuille siemeniä! (itse vein aamulla, tykkäävä kovasti!:)
Käy kiinni pian verkkoihin.
Yritetään yhdessä kuitenkin.
Murheet hautoa iloksi.
Ihanaa iltapäivää sinulle.- *MURUKULTA*
*huoh* hyvä saada kaveri,
aletaankin sitten hommiin!
Verkoista sitten kiinni, oooppp!!
Hyvää tulee! :) Kiitos, M !
Ilo ja hymyn saatiin takaisin! :)
Ystäväni, M ,kaikkea kivaa iltaasi sinne! :) - Z**
*MURUKULTA* kirjoitti:
*huoh* hyvä saada kaveri,
aletaankin sitten hommiin!
Verkoista sitten kiinni, oooppp!!
Hyvää tulee! :) Kiitos, M !
Ilo ja hymyn saatiin takaisin! :)
Ystäväni, M ,kaikkea kivaa iltaasi sinne! :)Siinäkö piäs käymää silviisiin
että syömmes törmäs jiävuoreen
....niinkun Titanikki aekonaan....
ja puota muljahti merten syvvyyksiin?
Ihan tolokun runohan tuo näkkyy olovan
vaekka oeshan tuohon sopinna pitempikkii... - *MURUKULTA*
Z** kirjoitti:
Siinäkö piäs käymää silviisiin
että syömmes törmäs jiävuoreen
....niinkun Titanikki aekonaan....
ja puota muljahti merten syvvyyksiin?
Ihan tolokun runohan tuo näkkyy olovan
vaekka oeshan tuohon sopinna pitempikkii...Joo, vaan miullapa onnii ny uus ja hieno, kato vaikka ---->
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
