Mistä tietää, että on soittanut maksulliseen numeroon? Aina tulee yllätyksenä puhelinlaskussa "extramaksulliset" puhelut.
Maksulliset puhelinnumerot
4
4018
Vastaukset
- laskussa näkyvä määrä.
Äitini oli erään pienen kaupungin terveyskeskuksessa hoidettavana ja soitin hänelle sinne aika usein.
Kappas vaan olikin 020-alkuinen yritysnumero, josta meni enemmän maksua kuin tavalliseen lankapuhelimeen soitettaessa.
Samoin kävi, kun hän siirtyi palvelutaloon intervalli-asiakkaaksi.
Että omaisia rahastetaan tällä tavoin myös. - saitamuttapihi
..300min.(5h)viikossa. http://www.voipstunt.com/en/index.html
Tällä minä soitan virastoihin,ym.joissa joutuu kuuntelemaan puoli tuntia "pimpelipompelia" ennen vastausta.- se toenen
Eikö olisi paikallaan,että ilmoitettaisiin maksullisesta puhelusta. "Pimpelipompeli" ilmoittaisi: "Puhelu on maksullinen, 10€/min, valitse 1....".
Onhan varotustarroja muutamissa tuotteissakin ja lisää on tulossa. - tekosia kaikki
se toenen kirjoitti:
Eikö olisi paikallaan,että ilmoitettaisiin maksullisesta puhelusta. "Pimpelipompeli" ilmoittaisi: "Puhelu on maksullinen, 10€/min, valitse 1....".
Onhan varotustarroja muutamissa tuotteissakin ja lisää on tulossa.010, 020, 030 alkuisiin numeroihin kun soittaa kännykällä joutuu maksamaan jo jonotuksesta 0,30€/min. Minäkin sain yli 10€ laskun numerosta josta en saanut ihmistä langanpäähän.
Reklamoin numeronhaltijaa ja he selitti, että kansanedustajat on hyväksyneet lain, että he voi veloittaa aina 1,90€/min ennenkuin pitää ilmoittaa että tämä on kallis maksullinen puhelu.
Siis tyhjää saa myydä ihmisille, näin päättäjämme on halunneet, jotka te taas valitsette sinne uudelleen:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823486
- 302943
- 612915
- 82727
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574