Tämä on hauska ja kuulunee paraiten kannettaviin, kun kerran puhe on kannettavista tietokoneista:
"Microsoft founder, Bill Gates, had a nasty shock when he spoke with the media recently - everyone in the room was using a Mac."
http://www.macworld.co.uk/mac/news/index.cfm?newsid=16756
Eiköhän Bill tuon takaiskun kestänyt kuin mies. Menköön tämä vaikka palstan välikevennyksenä...
Bill Gatesin Mac-shokki
6
682
Vastaukset
http://www.apple.com/getamac/ads/
heh etenkin toi better results..voiko asian paremmin sanoa...- Pave.
Eiköhän tuossa olisi jo Bill sedälle kriisiryhmän paikka, eihän se tuosta voi muuten selvitä?
ajatellaan, että Billy housut kintuissa yllätettynä saman tien joutui kilpailijan tahattomaksi mainosmieheksi. Tilanne ei olisi voinut mennä enempää pieleen. Olisi ollut edes yksi Windows-PC joukossa, vaan ei. Kyllä tässä on kaikki Microsoftin uutispainajaisen ainekset koossa.
Jostakin syystä etenkin aloittelija-palstalle paljon höpöttävä ja joka käänteessä Windowsin markkinaosuudesta muistuttava nimimerkitön Microsoft-yrittäjätäti ei ole nähnyt aiheelliseksi osallistua tähän keskusteluun. Liekö selaamassa Apple Storen sivuja...
- Ja juupa juu
Jostain syystä tuli mieleen uutinen meneisyydestä kun Saddam Hussein oli saanut vaaleissa 100% äänistä ja äänestysprosentti oli yli 100. Siis pelkkää paskaa tuo uutinen.
Ja tietolähteesi pelkästä paskasta on mikä? Saddam Hussein?:D
Tietääkseni edes Microsoft ei ole kiistänyt tuon monta päivää esillä olleen uutisen paikkansapitävyyttä. On tuo vaan niin äärimmäisen kiusallista Redmondille, että kyllä Mikki sen kiistäisi jos suinkin voisi.- Siis luotettava?
RepeRuutikallo kirjoitti:
Ja tietolähteesi pelkästä paskasta on mikä? Saddam Hussein?:D
Tietääkseni edes Microsoft ei ole kiistänyt tuon monta päivää esillä olleen uutisen paikkansapitävyyttä. On tuo vaan niin äärimmäisen kiusallista Redmondille, että kyllä Mikki sen kiistäisi jos suinkin voisi.Eipä tuo uutinen ole ollut muualla kuin MacWorldissä joten nakertaa uskottavuutta. Miksi MikkiSofta lähtisi mokomaa kommentoimaan?
Suhtaudun varauksella KAIKKEEN,mitä minulle tuputetaan: KAIKIlla oli mackpuukit..juupa juu, mikä lie ollut totuus, puolella toimittajista...kahdella toimittajalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683169
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753057Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682922On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662601Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442112- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251637- 351625
- 591566