Kellään kokemuksia clion (vm.99) takapenkin irroittamisesta? lähteekö helposti irti? miten pitäis toimia..? se on homeessa niin jos se sais irti ja kuivatettuu..
Miten irrotan?
7
4109
Vastaukset
- bb7
Istuintyynyt on kiinni etureunasta sellasella "koukulla", irtoaa ilman aseita kun nostat takareunasta ja pujottelet koukut irti rungosta. Selkänoja on kiinni alareunastaan parilla pultilla ja yläosasta sillä lukituksella
- datsun-man
jaa takapenkki irti..no revi ja runno säälimättä kyllä se irtoo. onko joku kuollu sinne kun se homees on?
- 12345
Kiitos vastauksesta. Täytyypi yrittää näillä neuvoilla irrotella.
- 12345
datsun-man kirjoitti:
jaa takapenkki irti..no revi ja runno säälimättä kyllä se irtoo. onko joku kuollu sinne kun se homees on?
Ei oo kukaan kuollu sinne eikä syytä sen kummemin tiedossa... ehkä jotain on kaatunut sinne tai joku vuotaa jostain, tiedä näitä syitä. Mutta ei viitsi runnomaan ja repimään ruveta sentään.. :)
- irti****
mulla on clio-99 ja takapenkin irrotukseen ei tartte mitään työkaluja, istuinosissa on tosiaan ne koukut etureunassa ja selkänojat lähtee kun painaa siinä yläreunoissa olevia nappuloita. Mulla oli mennyt kosteutta takapenkin alle kun autoon vaihdettiin renkaat ja sitten märät kesärenkaat oli takakontissa muutaman päivän..sieltä oli valunut takapenkin alle pieni lammikko vettä..
- 12345
irti**** kirjoitti:
mulla on clio-99 ja takapenkin irrotukseen ei tartte mitään työkaluja, istuinosissa on tosiaan ne koukut etureunassa ja selkänojat lähtee kun painaa siinä yläreunoissa olevia nappuloita. Mulla oli mennyt kosteutta takapenkin alle kun autoon vaihdettiin renkaat ja sitten märät kesärenkaat oli takakontissa muutaman päivän..sieltä oli valunut takapenkin alle pieni lammikko vettä..
No itseasiassa mullakin oli lumiset kesänrenkaat paksissa silloin kun vaihtelin talvirenkaat alle... et voihan se olla et on käyny sama juttu. huomasitko heti lätäkön, vai homehtuiko sulla mikään paikka?
- irrottaja
12345 kirjoitti:
No itseasiassa mullakin oli lumiset kesänrenkaat paksissa silloin kun vaihtelin talvirenkaat alle... et voihan se olla et on käyny sama juttu. huomasitko heti lätäkön, vai homehtuiko sulla mikään paikka?
ei onneksi ehtinyt homehtumaan penkit, huomasin ajoissa ja kuivasin penkin alustan. Autossa on ollut muutenkin riesaa siitä että vettä tulee sisään:) no, onneksi vika on nyt korjattu ja auto kuiva!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30726939
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482304- 2011640
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1541570Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien351431- 341331
- 1221018
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30932Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex94893Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t81830