Jäniskelit nyt mitä parhaimmat ainaski täällä Länsi-Savossa ja meidän beglellä alko juoksut*¤!@
Ootteko uskaltanut päästää metälle näin "tiputtelujen" alkupäivinä vai lähteeks kaikki kulmakunnan urokset vaikka seinien läpi perään?
Eihän se tyttö astumaan päästä eikä kait näin alussa voi tulla tiineeksikään mutta, mutta...
Edelliset juoksut kesti 4 viikkoa ja eläinlääkäri sanoi ettei nykään enää siirretä koirien juoksuja tai ainaskin sitä tekee Suomessa joku asiaan erityisesti perehtynyt lääkäri.
Kyllä harmittaa. Kun vielä alkutalvesta täällä oli sen verran korppulunta että nisät ja tassut oli kovilla ja piti niiden takia rajoittaa metälläkäyntiä.
Voihan hitsin hitsi!
5
735
Vastaukset
- Joo just
Kyllä se narttu päästää uroksen astumaan ja kyllä se voi tiineeksi tulla, vastuullisena koiran omistajana varmaankin otat sen tosissaan huomioon.
Muistelisin että koirille on olemassa sellaisia erityisesti astumisen estämiseen suunniteltuja housuja, tietääköhän kukaan tarkemmin?- Jänistäjä
Ei kait sitä koiraa nyt housuissa voi mettään päästää, on sitten pöksyistään jossain oksankarassa kiinni. Äkkipysäyksestä voi tulla isompaakin vahinkoa...
- maltat
nyt vain odottaa... Kuukausi sinne tai tänne?
- ....
Niitä on sellaisia suihkeita mitkä peittää juoksun jäljet, jossain nettipalstalla ihmiset puhuivat käyttävänsä...
Mutta 4 viikkoa juoksua, kuulostaa jo häiriöltä..? Mitähän teollisuusmuonaa hauvasi popsii kun on niin hormoonit sekaisin...
Joulurauha jänöille... ja älä nartun "tärppipäivinä" ainakaan jänestele.. tulee takuuvarmaan raskaaksi. Mikset leikkauta jos et pentuja aio teettää?? Sitten ei tule kohtutulehdustakaan. Ja juoksuvaivat ikuisesti pois.- Jänistäjä
Koira on nuori, kovasti mettäverinen ja hyvärakenteinen. On tarkotus teettää pennut kunhan ehtii vähän vanheta -täytti just 2v.
En tiiä vaikuttaako leikkaus ajointoon kun siitä tuntuu olevan ainakin kahenlaista mielipidettä..
Nii ja juoksuista kun on ensin tää esikiima, jossa tiputettelee melkein 2 viikkoo ja sit on varsinainen kiima ja sit viel jälkikiimaa nii kylhä siitä 4 viikkoo kertyy kevyesti.
Ei siin koiras tarvii vikaa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289