Madeira?

morsku07

Onko kellään kokemuksia häämatkasta Madeiralla tai muuten vaan vinkkejä kannattaako mennä helmikuussa?

3

1507

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LadyWeee

Hei!
      Olen itse käynyt kerran madeiralla joulukuussa ja voin lämpimästi suositella sitä..tai joo,sanotaan että vanhemmat kyllä tykkää enemmän paikasta.Biletystä ei ollut iltaisin tai me oltiin sitten väärään aikaan väärässä paikassa mutta luonto ja muut ovat aivan ihania!
      Kahdestaan saa kyllä rauhassa olla ja nauttia toisen seurasta.

• parin kerran kokemus

Kokemukseni ovat molemmat kesäajalta, jolloin sää oli tosi lämmin, ehkä liiankin kuuma. Onneksi hotellissamme (Do Centro ihan keskustassa) oli kunnon ilmastointi.

Helmikuu voi olla sään puolesta epävakaisempi, mutta Funchallissa riittää nähtävää, vaikka olisi pilvistäkin. Ja saareen kannattaa toki tutustua, jos nuppi kestää niitä jyrkkiä serpentiiniteitä.

Ruoka on erittäin hyvää ja annokset ravintoloissa runsaita. Ja tietysti luonto ja kasvillisuus jopa kaupunkialueella ja ihan lähiympäristössä ovat satumaisia. Suosittelen lämpimästi häämatkakohteeksi. Ostosmahdollisuudet ovat myös hyvät, jos shoppailu kiinnostaa - tai jos sille nyt häämatkalla aikaa riittää..

• hieno rauhallinen paikka

Hotellit ovat hyviä, ainakin jos valitsee neljän tähden hotellin. Mihin hotelliin olette menossa ? Sää helmikuussa on ehkä kaikkein huonoin siellä (talviaikahan se sielläkin on). Mutta helmikuussakin lämpötila on 14-20 astetta. Itse Funchalissa ei nyt hirveästi ole nähtävää, tosin onhan siellä kauniita puutarhoja ja ehdottomasti Monteen täytyy mennä köysiratavaunulla. Kiertäkää saarta, siellä löytyy nähtävää. Hieno paikka häämatkakohteeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      166
      1805
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1330
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      221
      975
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      887
    5. 55
      806
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      757
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      755
    8. 89
      721
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      667
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      623
    Aihe