nahka kiinnostaa

kuinka monia

Nahkahousut on alkanut kiinnostaa meikäläistä. Mistä kannattais ostaa? Olisko nahkalewikset hyvät jalassa. Kertokaa kokemuksista eri malleista mikä tuntuu hyvältä? Paljonko maksavat?

31

3889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puuvillahousuinen

Nahkahousut ovat kyllä tosi tyylikkäät, mutta maksavat vallan vitusti. Monien ihmisten autot maksavat vähemmän.

• Endless Feed

kokeilet www.huuto.net nettisivua, sieltä saa halevemmalla. Siis jos et pelkää ostaa sovittamatta.

• itekin

ostin itekin mustat 5-taskumalliset nahkahousut, mustaa, tosi pehmeetä nahkaa, sopivan tiukat perseestä. mut niin oli hintakin ihan perseestä, 150 e! mut kyl kannatti, tuntuu ihanalta päällä
      terv. nahkakundi turusta

• kumi kalle

sinä nahka housu kundi turusta olen kiinostunu susta lähetä mulle sähkö postiatähän osotteseen [email protected]

• nahka top

stuntman.fi siel olis myynnis "501" nahka-farkut. On vaan tosi kalliit. Kovasti kiinnostas ostaa ne kun se malli on ainakin farkuissa mulle sopiva. Koko "31" olis just mun. Onks kukaan ostanut sielt tätä mallii?

• ei tuuleta

pieru kiertää ei pääse ulos

• Sooda
        ei tuuleta kirjoitti:

pieru kiertää ei pääse ulos

Nahkahousuja ei voi myöskään pestä ja niitä kai käytetään ilman alkkareita (ellei oo nekin nahkaa). Mut siitähän se hinta vaan nousee? Hyvä kalun haju tulee...Mutta miten se takapuoli?

• alushousut
        Sooda kirjoitti:

Nahkahousuja ei voi myöskään pestä ja niitä kai käytetään ilman alkkareita (ellei oo nekin nahkaa). Mut siitähän se hinta vaan nousee? Hyvä kalun haju tulee...Mutta miten se takapuoli?

Kotipesukoneeseen niitä nahkahousuja ei kannata tunkea, sen sijaan niiden kuten muidenkin nahkavaateiden pesu onnistuu useissa pesuloissa.

Ja kyllä niiden kanssa käytetään alkkareita aivan samalla tavalla kuin muidenkin housujen kanssa. Toki sellaisiakin ihmisiä on nahkahousujen käyttäjissä, jotka eivät alushousuja käytä.

Kyllä ne hajut tarttuvat puuvillahousuihinkin mikäli alapään hygieniaan ei kiinnitä huomiota.

• Nahkatomppa

Moi! Multa löytyis just tuollaiset, stuntmanin 501 levis-nahkikset. Koko on 30", eli valitettavasti just vähän liian isot mulle. Voisin siis luopua niistä. Ovat tosi makeet ja seksikkäät, vähän pidetyt. Jos vielä kiinnostaa, niin vastaa tähän viestiin.

• nahkahousut 501
        Nahkatomppa kirjoitti:

Moi! Multa löytyis just tuollaiset, stuntmanin 501 levis-nahkikset. Koko on 30", eli valitettavasti just vähän liian isot mulle. Voisin siis luopua niistä. Ovat tosi makeet ja seksikkäät, vähän pidetyt. Jos vielä kiinnostaa, niin vastaa tähän viestiin.

Moi! Mistä löytyy ja minkä hintaiset ovat?

• Nahkatomppa
        nahkahousut 501 kirjoitti:

Moi! Mistä löytyy ja minkä hintaiset ovat?

Housut löytyvät Espoosta. Maksoivat uutena yli 200 euroa, nyt voisin myydä ne 80:llä.

• stuntman
        Nahkatomppa kirjoitti:

Housut löytyvät Espoosta. Maksoivat uutena yli 200 euroa, nyt voisin myydä ne 80:llä.

Hyväkuntoiset sellaiset kiinnostaa kovasti. Nyt käytän Lewiksiä kokoa 31". Hintä ei ole paha. Nahkahousuissa koko varmaan sais olla se 30"?
        Muutkin nahkakama kiinnostaa Jyväskylässä: Annetaan nahan tuoksua ja natista!

• Nahkatomppa
        stuntman kirjoitti:

Hyväkuntoiset sellaiset kiinnostaa kovasti. Nyt käytän Lewiksiä kokoa 31". Hintä ei ole paha. Nahkahousuissa koko varmaan sais olla se 30"?

Joo, itse käytän 501 leviksiä kokoa 29" tai 30" ja nahkahousut on kokoa 28" ja istuu mukavasti. Nahkahousut mukautuu käyttäjänsä mukaan, joten kannattaa ottaa ainakin yhtä numeroa pienemmät. Hinta ei tosiaankaan ole paha, myyn housut jos jotain huvittaa ne ottaa käyttöön. Postittelemaan en jaksa ruveta, mutta pääkaupunkiseudulla voidaan sopia treffit ja vaihtaa housut rahaa vastaan. Kiinnostuneet, laittakaa mailia.

• kumi kalle
        stuntman kirjoitti:

moi nahka tomppa olis kiva vaihtaa ajatuksia mun sähkö posti osote on [email protected]

• Mixeius

Moi. Nahka, erityisesti musta nahka, kiinnostaa monia. Sen vuoksi verkossa on Nahkafoorumi (http://nahkafoorumi.com/). Sieltä löysin vinkit, mistä nahkaa kannattaa ostaa. Ensimmäiset housini ostin Motowelholta, ja olen niihin erittäin tyytyväinen. Näyttää reidet ja pakarat erittäin seksikkäiltä :-). Muista, että nahkahousujen tulisi aina olla pienempää kokoluokkaa kuin farkkusi. Eli jos käytät 31" tuuman farkkuja, osta nahkahoususi tuumaa pienempinä, niin ne näyttävät paremmilta.

Nahkahousut jalkaan ja kadulle, siitä on iloa monelle :-).

• ostaa

Kannattaa kyllä uhrata muutama pennonen kunnon nahkahousuihin. Tuntuu tosi hyvältä jalassa ja saa olon tuntumaan tosi seksikkäältäkin. Mitä kireämmät, sen paremmat. Itselläni muutamat nahkahousut, ja ovat kestäneet tosi monta vuotta. joten kyllä kannattaa sijoittaa vaikkapa 200 € kunnon housuihin. Itse ostin aikoinaan Regulation Ltd:ltä Lontoosta, myös postimyyntiä ja saa myöskin mittatilaustyönä ja hintakaan ei juuri päätä huimaa, riippuu tietenkin mitä haluaa.

• kumi kalle

osta mustat kireet nahka housut

• kumi kalle

mua on aina kiinostanu ku miehet käyttää kireitä nnahka housuja olisi kiva saada sähkö postiamun osote on [email protected]

• nahkaiset pussihousu

joo kyllä minäkin olen katsellut nahkahousu miehiä sillä silmällä mutta mistäpä 60 ukko enää löytää ikäistään nahkamiestä...

• 50Hki

Entä mistäpä tuollanen 60v nahkaukko...? Hesasta...?.?

• tv yks jätkä vaan

Juu sitä nahkaista etumusta olis mukava painella ja tuntea kullin kovettuvan jos vielä muutenkin olis söde jätkä. Filmillä yks kundi moottoripyörän päällä on semmonen namupala ja takana istuu semmonen kuuma kundi joka pussailee ajajaa kaulalle ja käsi menee haarukkaan ja siel pyörii käsi kiimasesti varmaan tuntuu kova patukka het alkuunsa ainakin mulla tekis sen kui muut kundit tuntis tämmöses tilanteessa

• mustaa yllä

moi kyllä on makee unelma itellä mustat naudan NAHKAA housut
        pidän aika paljon jalassa nahka on sika makee asuste
        kiva olisi kun joku ottaisi minut ja painella nahan läpi etumusta
        niin kyllähän jotain varmasti tapahtuu eikö totta käytän välillä
        korvista se on kans tosi upeeta sellainen sopivan painoinen
        että sen tuntee kun se korvassa killuu niin onkos sulla itellä
        nahka housuja jos ei ole hanki ne on tosi kivat ja korvis

• greaser

mulla on viidet nahkahousut,ja kaikkia tulee käytettyä.osan olen ostanut ulkomailta ja parit kotimaasta.Leatherheavenin nyörihousut ovat kyllä suosikit bikerbootsien kanssa!

• kumi kalle

kireet nahka housut olis mun mieleen ovat niin kalliit

• Sillimehu

Mulla on niin kireet nahkahousut että menee jalkaan kun vedän ne alastomana ,ne puristaa niin että on pelkkää ihoa ja istua ei alussa voinut. Nyt ne on venyneet että pystyy istumaan ja etumus on venynyt kovasta pullotuksesta, kullihiki on myös tehnyt seksikkäät tuoksut.

• NahkagayHKI

Jep; nuo nahkahousut kuulostaa tosi makeelta. Itselläni myös samanlaisia!

• kuumatpöksyt
    • heteropride

Kannattaa kysellä nahkahousuja bearnickiltä ja peepingtommilta. Ne nylkee raiskaamiaan ja tappamiaan poikia ja tekee niiden ihosta vaatteita.

• Siinä meidän pikkukakkosen asiantuntijamme taas vauhdissa :D Nyt jos iis raiskaat ja nyljet uhrisi? Hyi hitto, että olet sairas. Onko koko rinkinne yhtä kipeitä? Kannattais hakeutua hoitoon, jos kerran ulosteleikit eivät riitä, mitä kehuit toisessa ketjussa harrastavasi.

• freeballerboy

En oo ikinä testannu mut kieltämättä tekis mieli testaa just sellasia farkku mallisia ja ilman alkkareita koska mä en muutenkaan käytä alkkareita esim normi farkuissa. Jos uteliaisuutta hankkisin yhet nahkahousut niin en kuitenkaan varmaan kovin paljoo niitä käyttäis koska nahkahousut taitaa olla aika epäkäytännölliset varsinkin skeitatessa. Ja saattais ehkä tulla ihmettelyä jos menee kouluun nahkahousuissa ja varsinkin kesällä jossain skeitti puistossa. Toisaalta ajatus kiihottaa. Enpä tunne ketään kuka käyttäis.

Kokemuksia? Etenkin n 16-22v jätkiä ketkä joskus käyttää nahkahousuja?

• 11pokspoks

zxcvbnm

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      100
      5415
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3623
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3225
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      451
      2526
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      258
      1572
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      86
      1314
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1299
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1248
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1243
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      146
      1172
    Aihe