akupunktiosta ei ole apua

selkäkivut

olisi mielenkiintoista tietää oletteko saaneet
akupuntiosta apua.Itse sorruin kokeilemaan
ko juttua akupunktiolääkärillä.Tulos täysi
nolla ,ei ollut minkäänlaista apua,lopussa
jouduin selkäkipujeni kanssa turvautumaan
ebituraalipuudutukseen joka tehosi välittömästi.
Kärsin erittäin tuskallisista kivuista 3 kuukauden
ajan neulatohtorin hoidossa.Olinkohan vain
koekaniinina?

49

12140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihda terapeuttia!

      Itse sain kyllä apua polviini ja alaselkääni. Kävin kiinalaisen lääketieteen asiantuntijalla, joka on samalla myös naprapatti. Rusauttelee selkää ja laittaa neuloja.

      Itselläni kyseessä on stressivaiva ja pidän sen nykyään kurissa painamalla kynän päällä (tylpällä) nilkkojen sisäpuolella olevia "kuoppia" silloin tällöin. Rentouttaa mukavasti ja poistaa stressiä. Pisteet on munuaismeridiaanilla ja käsittääkseni (en ole suuri asiantuntija, täysin kirjoista itseoppinut )munuaisten/munuaismeridiaanin ongelmat aiheuttaa mm. alaselkäkipua, polvivaivoja, virtsankarkailua ja haluttomuutta. (Aivan, kannattaa kokeilla!)

      • pistelty

        Minä kokeilin fibromyalgia kipuihin,kolmannella kerralla tietyt pisteet olivat niin "aktivoituneet" että neulan pistos tuntui todella kipeältä ja hoitaja sanoi että siitä tietää akupunktion auttavan jos neulan pistot joka kerta tuntuvat herkemmin...oli se tuskaa viimeinen kerta:)


      • kenellä

        kävit, sillä tarvitsisin juuri noihin munuaisvaivohin pikaista apua. Olo on jo NIIN hirveä.. Help!


      • se sama kuin äsken
        kenellä kirjoitti:

        kävit, sillä tarvitsisin juuri noihin munuaisvaivohin pikaista apua. Olo on jo NIIN hirveä.. Help!

        Esko Ala-Lantela, vastaanotto ainakin Seinäjoella, löytyy netistäkin, kun oikein hakee... Ottaa käsittääkseni n. 40 euro/kerta, parin-kolmen kerran jälkeen alkaa varmasti nähdä, tehoaako.


      • sama
        kenellä kirjoitti:

        kävit, sillä tarvitsisin juuri noihin munuaisvaivohin pikaista apua. Olo on jo NIIN hirveä.. Help!

        paina niitä nilkan kuoppia itsekin, siitä pitäisi olla kyllä apua, ei tosin ole mikään hokkus pokkus, vaan esim. n. viikon kuluttua saatat huomata vaikutuksen. (Jos vika on paha, kannattaa silti mennä hoitoon, ihan kunnolla.) Ihan akillesjänteen vieressä se iso kuoppa, nilkan sisäpuolella, molemmissa jaloissa. Vaikka kynän päällä tms., tylpällä, niin että tuntuu. Eli aika kovaa, mutta ei kuitenkaan hampaat irvessä.


      • Herranjumala!
        kenellä kirjoitti:

        kävit, sillä tarvitsisin juuri noihin munuaisvaivohin pikaista apua. Olo on jo NIIN hirveä.. Help!

        Jos munuaisiin sattuuu hankkiudu helvetti viekööö äkkiä lääkäriin se saattaa olla munuaisaltaan tulehdus ja sihen voi kuolla!


      • hyvä hoito kyllä
        kenellä kirjoitti:

        kävit, sillä tarvitsisin juuri noihin munuaisvaivohin pikaista apua. Olo on jo NIIN hirveä.. Help!

        Katso tätä mihin kuuluu Nina Haavisto ne kyllä hyvin koulutettuja auttaa kyllä sinua.


      • Head...kneesandtoes

        Kokeilin heti..ja huh miten onki kipeet noi pisteet.


    • voinut olla!

      Lääkäri ei tule hyväksi akupunktion taitajaksi 5 opintoviikonlopun jälkeen. Sellainen on länsimaisen akupunktion koulutus lääkäreille ja fysioterapeuteille! MUTTA JOS lääkäri on opiskellut länsimaisen tutkintonsa lisäksi myös kiinalaisen lääketieteen, sitten kyllä selkäkivut pitäisi hoitua lääkäriltäkin. Kannattaa aina nykypäivänä kysyä akupunktiohoitajaltaan tämän koulutustaustaa eli miten pitkä koulutus, minkä koulukunnan akupunktiota tekee, onko suorittanut harjoittelujakson myös kiinalaisessa sairaalassa yms.

      Et maininnut mitään minkälaisesta selkävaivasta on kysymys. Onko syy lannerangan nikamissa vai ympäröivässä lihaskudoksessa? Oli syy kumpi vaan, kiinalainen akupunktio asiantuntevissa käsissä auttaa kummassakin tapauksessa. Jos se ei vie kipua kokonaan, se ainakin lievittää sitä tuntuvasti JA lisää potilaan fyysistä ja psyykkistä toimintakykyä.

      T. Kiinalasen lääketieteen koulutuksen saanut hoitaja

    • Puhurix

      selkävaivoissa akupunktiolla hoidettuna on ollut erittäin hyvä.

      • synnyttänyt

        Sama täällä. Akupunktio oli ainoa joka auttoi synnytyksen jälkeiseen selkäkipuun. En tykkää ollenkaan ajatuksesta, että joku pistelee mua neuloilla mutta siinä kivussa oli suostuttava :)


      • Liisa 76
        synnyttänyt kirjoitti:

        Sama täällä. Akupunktio oli ainoa joka auttoi synnytyksen jälkeiseen selkäkipuun. En tykkää ollenkaan ajatuksesta, että joku pistelee mua neuloilla mutta siinä kivussa oli suostuttava :)

        Mulla myös sama kokemus synnytyksen jälkeen, kipulääkettä tosin en imettäessäni edes halunnut yrittää kokeilla. Kävin akupunktioklinikalla Helsingissä. Inkerin Tero tekee akupunktiota siellä ja myös opettaa ko. alaa. Kerran kävin kurssillakin hoidossa, mutta sitä en kyllä suosittele, 20 opiskelijaa tuojottaa sua siinä kun oot puolialastonna neuloissa, tosi kivaa :-)


    • miika81

      on testattu tuhansia vuosia ja sitä on tutkittu enemmän kuin mitään esim. suomalaisten lääkärien käyttämää hoitomuotoa. En ole joutunut akupunktiota käyttämään, mutta pidän sitä historiallisista ja käytännöllisistä syistä länsimaisen lääketieteen keinoja luotettavampana. Jos siitä ei olisi ollut mitään hyötyä, olisi akupunktiosta luovuttu aikoja sitten.

      • Huono tulos

        Kävin suotitellulla Alalantelalla nyt, olis jo vanha mies. Lyhyen aikaa hoiti kolmella kerralla, 60 euroa kerta. Ei tullut mitään apua, vaikka sanoi että pitäisi nyt ollla kunnosa. Yhden kerran kun menin ei ollut paikalla ja kun soitin sano olenansa lappajärvellä, käsaki tulla huomenna. Tulin 23 kilometrin päästä. Ihme heppu.


      • niilo naksautettu
        Huono tulos kirjoitti:

        Kävin suotitellulla Alalantelalla nyt, olis jo vanha mies. Lyhyen aikaa hoiti kolmella kerralla, 60 euroa kerta. Ei tullut mitään apua, vaikka sanoi että pitäisi nyt ollla kunnosa. Yhden kerran kun menin ei ollut paikalla ja kun soitin sano olenansa lappajärvellä, käsaki tulla huomenna. Tulin 23 kilometrin päästä. Ihme heppu.

        Tosi erikoinen heppu joo tuoEsko Ala-Lantela. Olisi kiva tietää, onko ihmisiä autttanut siellä käynti enemmän kuin yhden sarjan jälkeen? Itse kävin ensin kolme kertaa eka kerralla ja selkä tuli kuntoon monen vuoden kivun ja lääkärillä juoksemisen jälkeen. Nyt ei ole vielä auttanut, enkä tiedä, kannattaako vielä laittaa rahaa. Niskojen manipulaatiosta erityisesti varoitetaan ja nyt mun niska naksuu omituisesti?? Ala-lantela on erikoinen, kun itse saattaa olla myöhässä paljonkin ja tuntuu, että hutasee kiireellä ja joskus päällekkäinkin asiakkaat, mut ei pidä yhtään siitä, jos joku myöhästyy. Ei paljoa selittele tekemisiään ja toimenpiteitä, jos ei kysy. En tiedä, kuinka vastuullisena itse pitää otseään toisen ihmisen elämästä. Ei varmaan seuraile lopputuloksia aktiivisesti, eikä muista välttämättä potilaan vaivoja, kun tämä tulee uuden kerran. Jonkinlainen seuranta olisi hyvä, niin voisi ottaa oppia, jos ei ajattele olevansa täydellinen. Oletuksilla ei pärjää kovin pitkälle ja ihmisrakenteita on loppupeleissä yhtä monta kuin on ihmistä. Mutta kykeneekö ottamaan vastaan rakentavaa palautetta? Olisi mukava tietää, kuinka luotettava todellisuudessa on lopputuloksissa, kun kyseessä on kuitenkin potilaan elämä ja kunto? Voipi ollakin ihan osaava kaveri, eikä kaikkien tarvitse olla suupaltteja. Mutta kyseinen Naprapaatti ei pahemmin vaikuta välittävän, millaisessa asennossa potilas on niksautustilanteessa, kunhan niksahtaa. Onkohan epätarkkuudella väliä tässä asiassa? Kertokaahan kokemuksia ja etenkin, että kuinka suuri merkitys on todellisuudessa ollut Ala-lantelan hoidoilla selkäkipujen hoidossa vai onko lumehoitoa, joka menee hetken, mutta pitkällä aikavälillä ei enää toimi?


      • Todella pettynyt
        niilo naksautettu kirjoitti:

        Tosi erikoinen heppu joo tuoEsko Ala-Lantela. Olisi kiva tietää, onko ihmisiä autttanut siellä käynti enemmän kuin yhden sarjan jälkeen? Itse kävin ensin kolme kertaa eka kerralla ja selkä tuli kuntoon monen vuoden kivun ja lääkärillä juoksemisen jälkeen. Nyt ei ole vielä auttanut, enkä tiedä, kannattaako vielä laittaa rahaa. Niskojen manipulaatiosta erityisesti varoitetaan ja nyt mun niska naksuu omituisesti?? Ala-lantela on erikoinen, kun itse saattaa olla myöhässä paljonkin ja tuntuu, että hutasee kiireellä ja joskus päällekkäinkin asiakkaat, mut ei pidä yhtään siitä, jos joku myöhästyy. Ei paljoa selittele tekemisiään ja toimenpiteitä, jos ei kysy. En tiedä, kuinka vastuullisena itse pitää otseään toisen ihmisen elämästä. Ei varmaan seuraile lopputuloksia aktiivisesti, eikä muista välttämättä potilaan vaivoja, kun tämä tulee uuden kerran. Jonkinlainen seuranta olisi hyvä, niin voisi ottaa oppia, jos ei ajattele olevansa täydellinen. Oletuksilla ei pärjää kovin pitkälle ja ihmisrakenteita on loppupeleissä yhtä monta kuin on ihmistä. Mutta kykeneekö ottamaan vastaan rakentavaa palautetta? Olisi mukava tietää, kuinka luotettava todellisuudessa on lopputuloksissa, kun kyseessä on kuitenkin potilaan elämä ja kunto? Voipi ollakin ihan osaava kaveri, eikä kaikkien tarvitse olla suupaltteja. Mutta kyseinen Naprapaatti ei pahemmin vaikuta välittävän, millaisessa asennossa potilas on niksautustilanteessa, kunhan niksahtaa. Onkohan epätarkkuudella väliä tässä asiassa? Kertokaahan kokemuksia ja etenkin, että kuinka suuri merkitys on todellisuudessa ollut Ala-lantelan hoidoilla selkäkipujen hoidossa vai onko lumehoitoa, joka menee hetken, mutta pitkällä aikavälillä ei enää toimi?

        Olen ollut Alalantelalla hoidossa ja sellaisen vaikutelman sain, etten enää mene. Sanoisin vain, että raha kyllä kelpaa... Mutta muu sitten onkin... Kysy vain rohkeasti asioita häneltä, niin saat selville mikä hän on oikein miehiään. Asiakkaista ei taida pitää mitään kortistoja ja hinnastoa ei näy seinässä... ym.


      • Ylli3
        niilo naksautettu kirjoitti:

        Tosi erikoinen heppu joo tuoEsko Ala-Lantela. Olisi kiva tietää, onko ihmisiä autttanut siellä käynti enemmän kuin yhden sarjan jälkeen? Itse kävin ensin kolme kertaa eka kerralla ja selkä tuli kuntoon monen vuoden kivun ja lääkärillä juoksemisen jälkeen. Nyt ei ole vielä auttanut, enkä tiedä, kannattaako vielä laittaa rahaa. Niskojen manipulaatiosta erityisesti varoitetaan ja nyt mun niska naksuu omituisesti?? Ala-lantela on erikoinen, kun itse saattaa olla myöhässä paljonkin ja tuntuu, että hutasee kiireellä ja joskus päällekkäinkin asiakkaat, mut ei pidä yhtään siitä, jos joku myöhästyy. Ei paljoa selittele tekemisiään ja toimenpiteitä, jos ei kysy. En tiedä, kuinka vastuullisena itse pitää otseään toisen ihmisen elämästä. Ei varmaan seuraile lopputuloksia aktiivisesti, eikä muista välttämättä potilaan vaivoja, kun tämä tulee uuden kerran. Jonkinlainen seuranta olisi hyvä, niin voisi ottaa oppia, jos ei ajattele olevansa täydellinen. Oletuksilla ei pärjää kovin pitkälle ja ihmisrakenteita on loppupeleissä yhtä monta kuin on ihmistä. Mutta kykeneekö ottamaan vastaan rakentavaa palautetta? Olisi mukava tietää, kuinka luotettava todellisuudessa on lopputuloksissa, kun kyseessä on kuitenkin potilaan elämä ja kunto? Voipi ollakin ihan osaava kaveri, eikä kaikkien tarvitse olla suupaltteja. Mutta kyseinen Naprapaatti ei pahemmin vaikuta välittävän, millaisessa asennossa potilas on niksautustilanteessa, kunhan niksahtaa. Onkohan epätarkkuudella väliä tässä asiassa? Kertokaahan kokemuksia ja etenkin, että kuinka suuri merkitys on todellisuudessa ollut Ala-lantelan hoidoilla selkäkipujen hoidossa vai onko lumehoitoa, joka menee hetken, mutta pitkällä aikavälillä ei enää toimi?

        Kävin alalantelalla. Yläselässä välilevynpullistuma ja yksi nikamaväli kulunut niskassa. Oireena huimausta, hartiajumitusta ja pääkipua. Olen käynyt Kaustisen jäsenkorjauksessa, fysioterapiassa y.m. huonolla menestyksellä. Olen käynyt Eskon hoidossa yli 20v. Niksauttelu on itselleni sopinut parhaiten, kun vain osaa olla rentona. On aina ollut apua. Välillä olen ollut vuosiakin oireeton. Joskus on tullut kertakäynnilläkin kuntoon.


      • Anonyymi

        Ei ole tieteellisesti todistettu toimivaksi


    • ammattitaito

      jos esim autosi on rikki ja viet sen johonkin korjattavaksi ja kun sitä ei siellä saada kuntoon, niin sanotko että autokorjaamoista ei ole apua? toinen vaihtoehto voi olla että siellä ei ollut osaavaa korjaajaa.

    • Kipu jo pois

      Itse olen karsinyt vuosikausia selkakivuista, joihin auttoi VAIN akupunktio. Sarkylaakkeet melkein tehottomia, ja eihan niiden kanssa voi lopullisesti elaa.
      Joissain tapauksissa voi olla, etta tarvitsee pitemman ajan (itsellani 1,5 vuotta) jotta vika korjautuu eli saadaan "linjat toimimaan".
      Nyt uuden levyn pullistuman jalkeen jouduin taas turvautumaan akupunktiolaakariin (kiinalaisen koulutuksen saanut kiinalainen LAAKARI), ja 3 kayntia auttoi kuin Taivaan Lahjana!

      Mielessa myos pitaa olla, etta joka tapaus on erilainen.
      Jos haluat voin lahettaa hanen nimensa, ja puh numeron.

    • minäpävainen

      viime viikolla kävin myös itse samaisella hepulla ja kokemukset käyttäjän lkjhlkjh kanssa samanlaiset. enpä taida toiste mennä. minulta ei edes kysynyt neulojen laittoa, vaan tökkäs suoraan nahkaan. näin jälkeenpäin aika pelottava kokemus.

      • REUMALAINEN

        Olen lomaillut kahtena kesänä Lappajärvellä ja molemmilla kesälomilla käynyt Ala-lantelan vas.otolla. Sairastan itse nivelreumaa ja.kokeillut monenlaisia vaihtoehtoisia hoitoja Itselläni pelkkää hyvää kerrottavaa hänen hoitomenetelmistään. Olen saanut hierontaa neulahoitoja ja nikamiani on käsiteltY. JOKAISEN KÄSITTELYN JÄLKEEN OLEN SAANUT APUA VAIVOIHINI
        SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI


    • lkjhlkjh

      Alalantela ei ole lääkäri. Tuttavalta kuulin että asiakkaita saattaa olla 2 samassa huoneessakin.

      Hyviäkin akupunktion tekijöitä löytyy mutta ei tämä Alalantela

      • ereer

        Vaasassa on muuten yks kiinalainen nainen- Aivan mahtava tyyppi suosittelen.


      • Hyvät kokemukset

        Olen kärsinyt pitkään noin 25 vuotta tuki-ja liikunta-elinsairauksista.
        Välillä on kyllä ollut parempiakin jaksoja , jopa oireettomia,ja silloin on elämänlaatu aivan toisenlaista,. Osaan arvostaa terveyttä ja kaikin mahdollisen
        hoidon otan milenkiinnolla kokeiluun ..Myöskin kiinalaisen lääketieteen.
        Enhän voi muuten tietää ,sopiiko esim.erilaiset vaihtoehtohoidot akupunktiohoidot ym.... minulle
        Mutta nyt voin todeta hyvillä mielin hoidon auttaneen .
        Kyse on ollut aku-punktiosta tulineuloista ja manipulaatiosta.
        Kevättalvella niveloireeni aktivoitui rajun flunssan seurauksena.
        Lääkitystäni lisättiin, kortisoonia tulehtuneisiin niveliin ymm...
        Tuli kesä ja kesäloma , oireeni vain paheni ,kävely sattui
        Olen kuitenkin ylläpitänyt kuntoani likkumalla ,vaikka hampaat irvessä.
        Olin ystäväni luona käymässä Seinäjoella .
        Hän tiesi tilanteeni ja ehdotti minua ottamaan yhteyttä Alalantelaan.
        Siispä soitto hänelle ja aika varattiin seuraavaksi päiväksi.
        Alkuhaastattelun jälkeen hän sanoi minulle laittavansa minulle akuneulat
        ja kokeili ns,tulineulaa, sekä hieroi ja manipuloi kipeitä paikkoja.
        Makasin neuloissa ehkä noin vajaa puoli tuntia.
        Sen jälkeen neulat pois ja hän sanoi minulle .että voin nousta.
        Kun nousin ylös varoin päkiöitäni ,koska se on minukn arin paikkani .
        en nimittäin ole voinut vuosikausiin kävellä ilman jalkineita sisätiloissakaan.
        Ja kas ihmettä lähdin kävelemään ilman kenkiä ilman kipua.
        Kävin viellä toisenkin kerran hänen vas,otolla.
        Ja tarpeen tullen haen apua sieltäkäsin .
        Koska olen sieltä apua saanut.
        ,


    • Otitko lainkaan selvää minkälainen ammattitaito oli hoitajallasi, menitkö lähetteellä jonka lääkäri sinulle antoi (saa kelakorvausta) vai omin neuvoinesi ja miten otit selville hänen koulutustasonsa ?

      • Ikikiitollinen

        Huh,huijaa...vastaakohan metsä niinkuin sinne huutaa ?.Yli 10 vuotta olen käynyt Esko Alalantelan hoidossa, samoin urheilevat lapseni, jotka jo ovat aikuisia. Kaikki olemme saaneet avun sekä nikamakäsittelystä että akupunktiosta. Itselläni on todella pitkä sairauskertomus, johon on liittynyt kipuilun takia mm. unettomuutta ja stressiä. Näihin kaikkiin vaivoihin olen saanut apua,alkuaikoina hoidot olivat luonnollisesti useammin, nykyisin muutamia kertoja vuodessa. Naprapaatti Alalantela on rauhallinen ja ja keskustelee rauhallisella äänellä, mutta on aina kertonut mitä tekee ja miksi, paljon olen myös kysellyt, kysyjähän ei tieltä eksy.Olen tietoinen hänen pitkästä koulutuksestaan ja myös siitä, että hän on opiskellut akupunktiohoitoa kiinalaisen lääketieteen menetelmin.
        Varmasti maassamme on paljon muitakin taitavia tämän alan taitajia. Perheeni nauttivat Alalantelan luottamusta, samoin monet tuttavapiirissäni ja sukulaisista ovat saaneet avun häneltä.


      • ;) ;)
        Ikikiitollinen kirjoitti:

        Huh,huijaa...vastaakohan metsä niinkuin sinne huutaa ?.Yli 10 vuotta olen käynyt Esko Alalantelan hoidossa, samoin urheilevat lapseni, jotka jo ovat aikuisia. Kaikki olemme saaneet avun sekä nikamakäsittelystä että akupunktiosta. Itselläni on todella pitkä sairauskertomus, johon on liittynyt kipuilun takia mm. unettomuutta ja stressiä. Näihin kaikkiin vaivoihin olen saanut apua,alkuaikoina hoidot olivat luonnollisesti useammin, nykyisin muutamia kertoja vuodessa. Naprapaatti Alalantela on rauhallinen ja ja keskustelee rauhallisella äänellä, mutta on aina kertonut mitä tekee ja miksi, paljon olen myös kysellyt, kysyjähän ei tieltä eksy.Olen tietoinen hänen pitkästä koulutuksestaan ja myös siitä, että hän on opiskellut akupunktiohoitoa kiinalaisen lääketieteen menetelmin.
        Varmasti maassamme on paljon muitakin taitavia tämän alan taitajia. Perheeni nauttivat Alalantelan luottamusta, samoin monet tuttavapiirissäni ja sukulaisista ovat saaneet avun häneltä.

        ;) Nimimerkit "reumalainen" ja "ikikiitollinen" innostuivat samana päivänä kehumaan Alalantelelaa ;) ;) ;)


    • apuako?

      moi!

      onko täällä ketään kuka olisi käynyt hua weillä akupunktiossa täällä helsingissä? onko monen kerran jälkeen saatu apua? mä kerran kävin ja hinta 72e, niin mietin että montako kertaa olette käyneet ennenku apu saatu? mulla selkävaivoja, lähinnä hartiat jumissa. kokemuksia siis? kiitti.

      • Kipuilijatoisinaan

        hua wei. se rahatkin wei! mutta hyvä jos kivutkin :) kyllä yleensä täytyy käydä muutaman kerran. yksilöllistä varmasti!

        Itse olen käynyt ja tulen käymään aina samalla ihanalla hoitajalla, Inkerillä http://www.akupunktioklinikka.fi Tiedän siellä saavani parasta mahdollista hoitoa, ainakin täällä pk.seudulla. Hinta on pysynyt samana kaikki nämä vuodet kun olen akupunktiota aina joskus kaikkiin kolotuksiini tarvinnut (migreeni, lonkkamurtuman jälkihoito, jännetuppitulehdus, mitähän vielä... )


    • Prolapsi

      Mua on aina auttanut.

    • PerttiP

      Minun selkäkipuihini, migreeniini ja unettomuuteen on auttanut säännöllinen kiinalaisten akupunktiosandaalien (akusandaalien) käyttö. Vain 20 min per päivä riittää ja vaikutukset ovat todella huomattavissa jo parin viikon sisällä :)

      Suosittelen: www.akusandaalit.fi

    • jatkuvasarky

      Itse olen karsinyt huonosta selkavaivasta viimeiset 17 vuotta, ja ulkomailla saamani akupunktiohoito, jota kesti 1,5 vuotta auttoi todella paljon vaivaani. Siihen ei ollut muuta vaihtoehtoa laakareiden kannalta.
      Akupunktiolaakarini oli Vietnamilainen laakari, eika mikaan 6 kuukauden suomen kurssilainen ja hoitaja.
      Laakari on laakari ja hoitaja on hoitaja, niilla on suuri ero.
      Joten valitsepa laakarisi kunnolla.

      Nyt taas Suomessa oleskellessani tuli uusi selkavaiva, johon siihen olen loytanyt apua Xue Wei laakarilta, joka kerta auttoi, ja lasku oli vain 50 E.

    • G_i_n_a

      Onko kellään kokeumusta Alalantelan tutkimuksesta, jolla hän tutkii sairauksia ihmisestä jollain aparaatilla? Tunnistaa kuulemma ihmisestä bakteereja ym. muita pöpöjä?

      • lol

        No sehän on ilmiselvää huijausta. Uskokoon ken tahtoo


    • kyllä auttaa ilman

      Et käynnyt tarpeeksi pätevällä.Jotkut huonosti koulutettu.Kun käyt tässä ryhmässä mihin kuuluu Elina Hytönen niin kyllä auttaa.Toiset ei kyllä tiedä mitä tekee.Nakrapaatti voi olla epäpätevä ja tekee hallaa vaan.Jos ei osaa niksauttaa ei neulatka auta.Niitä on ketkä ei osaa hommaa.Selän saa kuntoon jos ei ole sellaista vikaa mikä pitää leikata.

    • Apua saanut

      Akupunktiosta on aina ollut minulle apua. Minulla on monenlaisia vaivoja mm. nivelrikkoa, stressiä, päänsärkyä...ym. Vajaa kymmenen vuotta olen käynyt kokeneella ja koulutetulla naprapaatilla sekä nikamakäsittelyssä että akupunktiossa. Esko Alalantelaa saan kiittää siitä, että olen pystynyt olemaan työssä ilman sairaslomia. Akupunktiosta saan paljon energiaa, mutta samalla rentouttavan olon. Hoidot eivät ole koskaan olleet kivuliaita, neulat voivat vähän tuntua, useimmiten en tunne mitään pistoa ja rentoutus alkaa melkein välittömästi. Näin ainakin minun kohdallani.

      • xzdsvcsfd

        Kokenut kyllä kuuluu olevan. Jo 64 v taitaa olla. Monelle on ehtinyt antaa avun jarentouttavan olon.


    • mie vaa

      Kokemusta Timo Arosta?

    • Huonokokemus

      Kierrän kaukaa ala-lant...huhuhh

      • ploplk

        no ei kai se enää ota vastaan...mutta niin minäkin kiertäsin


    • Apu-punk

      Minulla oli (on) tosi pahoja iskias vaivoja, ettei kävelemään pystynyt kun pieniä matkoja, niin piti päästä istumaan. Suomalais saksalainen sairaanhoitaja joka on Saksassa antanut akupunktio hoitoja n. 10 vuotta, antoi minulle kolme hoitoa viikon välein ja vaivat loppui kuin seinään. Jos en olisi tätä itse kokenut, niin en uskoisi millään, tätä tarinaa todeksi. Eli minulle oli akupunktiosta suuri apu elämään.

    • Anonyymi

      milloin nämä naprapatian valetohtorit pannaan aisoihin.

      • Anonyymi

        Ehkä sinut pitäisi laittaa rautoihin!

        Naprapaatit parantavat ihmisiä, mutta sinä et.


    • Anonyymi

      Minä sain apua akupunktiosta.
      Kokeilkaa!
      Avun saanut ex-sairas

    • Anonyymi

      Tarkistakaa ko. paatin taustat !!!

      • Anonyymi

        Mistäs tarkistaisi?

        Valviran rekisteristä löytyy, omat sivunsa, joku hengellisen miestenlehdelle artikkeli ja tämä keskustelu-ketju.

        Eipä kauheasti tietoa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe