Air Finland Oulusta Phukettiin

ensikertalainen

Hei!

Kertoisiko joku kokemuksia Air Finlandin lennosta Oulusta Phukettiin. En ole ennen lentänyt niin pitkää matkaa ja nyt hieman epäilyttää miten sen jaksaa.

5

2961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuluu sarjaan

kun istuu polvet suussa 14,5 tuntia...tätä ei saa kokeilla kotona juttuja. Lehmiäkin kuljetaan paremmin kun viedään teuraalle ja niillä on laki takana. Ihmisillä ei ole niin väliä ja kansa se vain matkustaa...ota lääketä mukaan sillä hulluksi tulet ennen kun olet perillä.
      Lensin v. 2005 brasseihin ja sitä kokemusta en unohda...sama kone ja matka lähes sama.
      Aivan hirveetä, usko minua.

• tervehdys, olemme lähdössä kanssa samalla koneella ja oulusta suora lento kestää 12 tuntia, olin keväällä helsingistä jolloin matka kesti 10 tuntia.. ei minusta ainakaan kauhean pitkältä matka tuntunut kun yö aikaan lennetään niin voi nukkua.. Meillä oli edellisellä kerralla vielä lapset mukana ja jaksoivat lennon ihan hyvin. Lentosukat kannattaa laittaa jalkaan, muuten turvotus jaloissa on kauhea ;) ainakin itselläni oli.. Mukavaa matkaa ja lomallehan sitä ollaan lähdössä joten kyllä sen kaiken kestää ;)

• ensikertalainen
        t..i.i.u kirjoitti:

tervehdys, olemme lähdössä kanssa samalla koneella ja oulusta suora lento kestää 12 tuntia, olin keväällä helsingistä jolloin matka kesti 10 tuntia.. ei minusta ainakaan kauhean pitkältä matka tuntunut kun yö aikaan lennetään niin voi nukkua.. Meillä oli edellisellä kerralla vielä lapset mukana ja jaksoivat lennon ihan hyvin. Lentosukat kannattaa laittaa jalkaan, muuten turvotus jaloissa on kauhea ;) ainakin itselläni oli.. Mukavaa matkaa ja lomallehan sitä ollaan lähdössä joten kyllä sen kaiken kestää ;)

Kiitos tiedoista. Kyllähän nyt loman eteen, hieman jaksaa kärsiäkin.:)
        Hyvää lomaa teillekin!

• Reissulaiset

Olen matkustellut todella paljon ja ollut monen lentoyhtiön kuljetettavana, Air Finland on hyvä
        lentoyhtiö. Lento on ihan iisi, vaikka se kestää pitkään. Menimme vuosi sitte Brasiliaan kahden pienen lapsen kanssa eikä ollu mitään ongelmia. Sulla taitaa olla vain asennevika. 5.1 mennään taas Air Finlandilla Pukettiin ja lapset on mukana ja tiedän , että lennot menee hyvin ,kun siihen vain osaa oikein asennoitua.Jos ei jaksa istua koneessa, niin kannattaa jäädä kotiin ja katsella vaikka lomaesitteitä ja kuvitella olevansa ulkomailla.

• Hutkita

tuosta Air Finlandin Phuketin Oulun lennoista vielä kenelläkään ole suuria kokemuksia,koska ensimmäinen lento lähti 8.12. ja sillä matkanneet palaavat Ouluun 23.12. Ahtaitahan lomalentojen istumapaikat ovat,mutta lomalle ollaan menossa ja matkakin otetaan sen mukaisesti.Aikaisemmat välilaskut on tehty Intian Jaipurissa ja Ahmadapadissa, nyt käydään Abu Dhabissa,joten sekin tuo vaihtelua ja mukava pistäytyä kentällä hieman kävelemässä.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      59
      3511
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2846
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2673
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2341
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2083
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1800
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1505
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1348
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1313
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1224
    Aihe