Air Finland Oulusta Phukettiin

ensikertalainen

Hei!

Kertoisiko joku kokemuksia Air Finlandin lennosta Oulusta Phukettiin. En ole ennen lentänyt niin pitkää matkaa ja nyt hieman epäilyttää miten sen jaksaa.

5

2957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuluu sarjaan

kun istuu polvet suussa 14,5 tuntia...tätä ei saa kokeilla kotona juttuja. Lehmiäkin kuljetaan paremmin kun viedään teuraalle ja niillä on laki takana. Ihmisillä ei ole niin väliä ja kansa se vain matkustaa...ota lääketä mukaan sillä hulluksi tulet ennen kun olet perillä.
      Lensin v. 2005 brasseihin ja sitä kokemusta en unohda...sama kone ja matka lähes sama.
      Aivan hirveetä, usko minua.

• tervehdys, olemme lähdössä kanssa samalla koneella ja oulusta suora lento kestää 12 tuntia, olin keväällä helsingistä jolloin matka kesti 10 tuntia.. ei minusta ainakaan kauhean pitkältä matka tuntunut kun yö aikaan lennetään niin voi nukkua.. Meillä oli edellisellä kerralla vielä lapset mukana ja jaksoivat lennon ihan hyvin. Lentosukat kannattaa laittaa jalkaan, muuten turvotus jaloissa on kauhea ;) ainakin itselläni oli.. Mukavaa matkaa ja lomallehan sitä ollaan lähdössä joten kyllä sen kaiken kestää ;)

• ensikertalainen
        t..i.i.u kirjoitti:

tervehdys, olemme lähdössä kanssa samalla koneella ja oulusta suora lento kestää 12 tuntia, olin keväällä helsingistä jolloin matka kesti 10 tuntia.. ei minusta ainakaan kauhean pitkältä matka tuntunut kun yö aikaan lennetään niin voi nukkua.. Meillä oli edellisellä kerralla vielä lapset mukana ja jaksoivat lennon ihan hyvin. Lentosukat kannattaa laittaa jalkaan, muuten turvotus jaloissa on kauhea ;) ainakin itselläni oli.. Mukavaa matkaa ja lomallehan sitä ollaan lähdössä joten kyllä sen kaiken kestää ;)

Kiitos tiedoista. Kyllähän nyt loman eteen, hieman jaksaa kärsiäkin.:)
        Hyvää lomaa teillekin!

• Reissulaiset

Olen matkustellut todella paljon ja ollut monen lentoyhtiön kuljetettavana, Air Finland on hyvä
        lentoyhtiö. Lento on ihan iisi, vaikka se kestää pitkään. Menimme vuosi sitte Brasiliaan kahden pienen lapsen kanssa eikä ollu mitään ongelmia. Sulla taitaa olla vain asennevika. 5.1 mennään taas Air Finlandilla Pukettiin ja lapset on mukana ja tiedän , että lennot menee hyvin ,kun siihen vain osaa oikein asennoitua.Jos ei jaksa istua koneessa, niin kannattaa jäädä kotiin ja katsella vaikka lomaesitteitä ja kuvitella olevansa ulkomailla.

• Hutkita

tuosta Air Finlandin Phuketin Oulun lennoista vielä kenelläkään ole suuria kokemuksia,koska ensimmäinen lento lähti 8.12. ja sillä matkanneet palaavat Ouluun 23.12. Ahtaitahan lomalentojen istumapaikat ovat,mutta lomalle ollaan menossa ja matkakin otetaan sen mukaisesti.Aikaisemmat välilaskut on tehty Intian Jaipurissa ja Ahmadapadissa, nyt käydään Abu Dhabissa,joten sekin tuo vaihtelua ja mukava pistäytyä kentällä hieman kävelemässä.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      6106
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      3982
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3343
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2858
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2282
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2277
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162