Mitä marsu tarkoittaa...

:)

Mitä marsu tarkottaa sillä,jos se nuolee?
Mun marsuni nuolee usein mua:)
Onko mun muuten pakko pitää pesäkoppia häkissä,kun
Se on siellä kokoajan... ??? Vastatkaa!!! PLIIS!!!

7

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rotta

      Pesäpaikka on marsulle suoja,jonne piiloutua ja jossa rauhoittua. Ethän halua marsuasi kiusata ottamalla sen turvapaikkaa pois?? Jos marsu tuntee olonsa turvalliseksi, se tulee pesästään kyllä pois!
      Nuoleminen on niin yksilöllistä. Saahan marsusi tarvittavan C-vitamiini annoksen?

      • onko marsusi kuinka nuori??jos se on hyvin nuori ei kannata pesäkoppia koko aikaa pitää...ihan vaan siitä syystä ettei marsustasi tule säikky..nimittäin itelläni 5 marsua joista toiseksi nuorin tuli sellasesta perheestä mulle jossa pesäkoppi oli ollu sillä heti synnyttyään..no eipä tarvinnut ku huoneeseen astua,ku marsu luikki koppiinsa...otin sen pois aina päiviksi ja nyt se ei enää pelkää..

        ja tuo nuoleminen voi olla tosiaan joko c-vitamiinin puute tai suolan puute...


      • :)

        Marsuni saa c-vitamiinia hedelmistä ja lisäksi sekotan sen ruokaan sitä... Mä taidan tehdä niin niinkun "mä" teki,eli laitan yöx sen sinne ...


    • kit

      Onhan marsullasi suolakivi, koska käsien nuoleminen usein tarkottaa suolanpuutosta...

    • Marika

      Minunkin marsuni nuolee kovasti kättäni, vaikka sillä on suolakivi. Se voi myös ilmoittaa nuolemisella, että se pitää sen hetkisestä tilanteesta. Mutta tarkista, että marsusi varmasti ylttää suolakivelle, jos se on vaikka liian korkealla, ettei marsusi löydä sitä...

      • :)

        Marsullani on suolakivi,ja kyllä se sitä nuoleekin... :)


    • .2 marsun omistaja.

      mul on 2 marsuu ja ne kyl nuolee kättä yms, eläin kaupassa sanottiin että suola ei oo hyväks marsuille.... mitäköhän se si tarkotti......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4894
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3217
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1365
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1196
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      865
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe