Mitä marsu tarkottaa sillä,jos se nuolee?
Mun marsuni nuolee usein mua:)
Onko mun muuten pakko pitää pesäkoppia häkissä,kun
Se on siellä kokoajan... ??? Vastatkaa!!! PLIIS!!!
Mitä marsu tarkoittaa...
7
432
Vastaukset
- Rotta
Pesäpaikka on marsulle suoja,jonne piiloutua ja jossa rauhoittua. Ethän halua marsuasi kiusata ottamalla sen turvapaikkaa pois?? Jos marsu tuntee olonsa turvalliseksi, se tulee pesästään kyllä pois!
Nuoleminen on niin yksilöllistä. Saahan marsusi tarvittavan C-vitamiini annoksen?- mä
onko marsusi kuinka nuori??jos se on hyvin nuori ei kannata pesäkoppia koko aikaa pitää...ihan vaan siitä syystä ettei marsustasi tule säikky..nimittäin itelläni 5 marsua joista toiseksi nuorin tuli sellasesta perheestä mulle jossa pesäkoppi oli ollu sillä heti synnyttyään..no eipä tarvinnut ku huoneeseen astua,ku marsu luikki koppiinsa...otin sen pois aina päiviksi ja nyt se ei enää pelkää..
ja tuo nuoleminen voi olla tosiaan joko c-vitamiinin puute tai suolan puute... - :)
Marsuni saa c-vitamiinia hedelmistä ja lisäksi sekotan sen ruokaan sitä... Mä taidan tehdä niin niinkun "mä" teki,eli laitan yöx sen sinne ...
- kit
Onhan marsullasi suolakivi, koska käsien nuoleminen usein tarkottaa suolanpuutosta...
- Marika
Minunkin marsuni nuolee kovasti kättäni, vaikka sillä on suolakivi. Se voi myös ilmoittaa nuolemisella, että se pitää sen hetkisestä tilanteesta. Mutta tarkista, että marsusi varmasti ylttää suolakivelle, jos se on vaikka liian korkealla, ettei marsusi löydä sitä...
- :)
Marsullani on suolakivi,ja kyllä se sitä nuoleekin... :)
- .2 marsun omistaja.
mul on 2 marsuu ja ne kyl nuolee kättä yms, eläin kaupassa sanottiin että suola ei oo hyväks marsuille.... mitäköhän se si tarkotti......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693205
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541849Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471789Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591664- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3401491Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811349The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581122
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251105