Mitä marsu tarkoittaa...

:)

Mitä marsu tarkottaa sillä,jos se nuolee?
Mun marsuni nuolee usein mua:)
Onko mun muuten pakko pitää pesäkoppia häkissä,kun
Se on siellä kokoajan... ??? Vastatkaa!!! PLIIS!!!

7

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rotta

Pesäpaikka on marsulle suoja,jonne piiloutua ja jossa rauhoittua. Ethän halua marsuasi kiusata ottamalla sen turvapaikkaa pois?? Jos marsu tuntee olonsa turvalliseksi, se tulee pesästään kyllä pois!
      Nuoleminen on niin yksilöllistä. Saahan marsusi tarvittavan C-vitamiini annoksen?

• onko marsusi kuinka nuori??jos se on hyvin nuori ei kannata pesäkoppia koko aikaa pitää...ihan vaan siitä syystä ettei marsustasi tule säikky..nimittäin itelläni 5 marsua joista toiseksi nuorin tuli sellasesta perheestä mulle jossa pesäkoppi oli ollu sillä heti synnyttyään..no eipä tarvinnut ku huoneeseen astua,ku marsu luikki koppiinsa...otin sen pois aina päiviksi ja nyt se ei enää pelkää..

ja tuo nuoleminen voi olla tosiaan joko c-vitamiinin puute tai suolan puute...

• :)

Marsuni saa c-vitamiinia hedelmistä ja lisäksi sekotan sen ruokaan sitä... Mä taidan tehdä niin niinkun "mä" teki,eli laitan yöx sen sinne ...

• kit

Onhan marsullasi suolakivi, koska käsien nuoleminen usein tarkottaa suolanpuutosta...

• Marika

Minunkin marsuni nuolee kovasti kättäni, vaikka sillä on suolakivi. Se voi myös ilmoittaa nuolemisella, että se pitää sen hetkisestä tilanteesta. Mutta tarkista, että marsusi varmasti ylttää suolakivelle, jos se on vaikka liian korkealla, ettei marsusi löydä sitä...

• :)

Marsullani on suolakivi,ja kyllä se sitä nuoleekin... :)

• .2 marsun omistaja.

mul on 2 marsuu ja ne kyl nuolee kättä yms, eläin kaupassa sanottiin että suola ei oo hyväks marsuille.... mitäköhän se si tarkotti......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3435
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      131
      2425
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      24
      1927
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      7
      1540
    5. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      72
      1515
    6. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      54
      1320
    7. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      64
      1184
    8. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      66
      1152
    9. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      52
      1110
    10. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      63
      1029
    Aihe