Mitä marsu tarkoittaa...

:)

Mitä marsu tarkottaa sillä,jos se nuolee?
Mun marsuni nuolee usein mua:)
Onko mun muuten pakko pitää pesäkoppia häkissä,kun
Se on siellä kokoajan... ??? Vastatkaa!!! PLIIS!!!

7

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rotta

Pesäpaikka on marsulle suoja,jonne piiloutua ja jossa rauhoittua. Ethän halua marsuasi kiusata ottamalla sen turvapaikkaa pois?? Jos marsu tuntee olonsa turvalliseksi, se tulee pesästään kyllä pois!
      Nuoleminen on niin yksilöllistä. Saahan marsusi tarvittavan C-vitamiini annoksen?

• onko marsusi kuinka nuori??jos se on hyvin nuori ei kannata pesäkoppia koko aikaa pitää...ihan vaan siitä syystä ettei marsustasi tule säikky..nimittäin itelläni 5 marsua joista toiseksi nuorin tuli sellasesta perheestä mulle jossa pesäkoppi oli ollu sillä heti synnyttyään..no eipä tarvinnut ku huoneeseen astua,ku marsu luikki koppiinsa...otin sen pois aina päiviksi ja nyt se ei enää pelkää..

ja tuo nuoleminen voi olla tosiaan joko c-vitamiinin puute tai suolan puute...

• :)

Marsuni saa c-vitamiinia hedelmistä ja lisäksi sekotan sen ruokaan sitä... Mä taidan tehdä niin niinkun "mä" teki,eli laitan yöx sen sinne ...

• kit

Onhan marsullasi suolakivi, koska käsien nuoleminen usein tarkottaa suolanpuutosta...

• Marika

Minunkin marsuni nuolee kovasti kättäni, vaikka sillä on suolakivi. Se voi myös ilmoittaa nuolemisella, että se pitää sen hetkisestä tilanteesta. Mutta tarkista, että marsusi varmasti ylttää suolakivelle, jos se on vaikka liian korkealla, ettei marsusi löydä sitä...

• :)

Marsullani on suolakivi,ja kyllä se sitä nuoleekin... :)

• .2 marsun omistaja.

mul on 2 marsuu ja ne kyl nuolee kättä yms, eläin kaupassa sanottiin että suola ei oo hyväks marsuille.... mitäköhän se si tarkotti......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      231
      4580
    2. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      133
      3807
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      323
      3410
    4. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      20
      2138
    5. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      70
      1755
    6. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      200
      1631
    7. Kuvaa kaivattuasi

Yhdellä kivalla yhdyssanalla. 🥹
      Ikävä
      83
      1461
    8. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      16
      1439
    9. Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä

Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1352
    10. Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen

Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.
      Kokkola
      86
      1184
    Aihe