Mitä marsu tarkottaa sillä,jos se nuolee?
Mun marsuni nuolee usein mua:)
Onko mun muuten pakko pitää pesäkoppia häkissä,kun
Se on siellä kokoajan... ??? Vastatkaa!!! PLIIS!!!
Mitä marsu tarkoittaa...
7
610
Vastaukset
- Rotta
Pesäpaikka on marsulle suoja,jonne piiloutua ja jossa rauhoittua. Ethän halua marsuasi kiusata ottamalla sen turvapaikkaa pois?? Jos marsu tuntee olonsa turvalliseksi, se tulee pesästään kyllä pois!
Nuoleminen on niin yksilöllistä. Saahan marsusi tarvittavan C-vitamiini annoksen?- mä
onko marsusi kuinka nuori??jos se on hyvin nuori ei kannata pesäkoppia koko aikaa pitää...ihan vaan siitä syystä ettei marsustasi tule säikky..nimittäin itelläni 5 marsua joista toiseksi nuorin tuli sellasesta perheestä mulle jossa pesäkoppi oli ollu sillä heti synnyttyään..no eipä tarvinnut ku huoneeseen astua,ku marsu luikki koppiinsa...otin sen pois aina päiviksi ja nyt se ei enää pelkää..
ja tuo nuoleminen voi olla tosiaan joko c-vitamiinin puute tai suolan puute... - :)
Marsuni saa c-vitamiinia hedelmistä ja lisäksi sekotan sen ruokaan sitä... Mä taidan tehdä niin niinkun "mä" teki,eli laitan yöx sen sinne ...
- kit
Onhan marsullasi suolakivi, koska käsien nuoleminen usein tarkottaa suolanpuutosta...
- Marika
Minunkin marsuni nuolee kovasti kättäni, vaikka sillä on suolakivi. Se voi myös ilmoittaa nuolemisella, että se pitää sen hetkisestä tilanteesta. Mutta tarkista, että marsusi varmasti ylttää suolakivelle, jos se on vaikka liian korkealla, ettei marsusi löydä sitä...
- :)
Marsullani on suolakivi,ja kyllä se sitä nuoleekin... :)
- .2 marsun omistaja.
mul on 2 marsuu ja ne kyl nuolee kättä yms, eläin kaupassa sanottiin että suola ei oo hyväks marsuille.... mitäköhän se si tarkotti......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695900Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1181395- 121231
- 1831064
- 59887