Helmikuussa Malagaan

Mitä suosittelette

Hei ! Olen lähdössä hiihtolomalla Malagaan kahden tyttären kanssa 10 ja 15 v.Mitä voisimme tehdä ?
Kiitos vastauksista !

12

11264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¿que hacer?

      oletettavasti ette ole menossa MALAGAAN vaan ehkä Fuengirolaan, Torremolinokseen...?
      Malaga on iso kaupunki, suurempi kuin Helsinki, joten tekemistä riittää museoista kulttuuriin.

      • caramba!

        joo kiitti mä en kyl jaksais viettää koko lomaa museossa!?!! ;D t. 15.v


      • No Gibraltar
        caramba! kirjoitti:

        joo kiitti mä en kyl jaksais viettää koko lomaa museossa!?!! ;D t. 15.v

        No Gibraltar siellä on ainoa nähtävyys.


      • ¡me cachis!
        caramba! kirjoitti:

        joo kiitti mä en kyl jaksais viettää koko lomaa museossa!?!! ;D t. 15.v

        pöllö vastaus...
        Kun on yli 700.000 asukkaan kaupungista kyse niin luulisi 15-vuotiaankin löytävän muita kuin museoita!


    • oikke

      Ehdottomasti käykää Gibraltarilla. Noin 120 km matkaa. Varaa päivä siihen. Älä mene Afrikan puolelle lautalla. Olen ollut useita kertoja siellä ja vältä Tanger kaupunki vaikka kiinnostaisi. Älä mene. Gib on koettava. Gib on turvallinen kuten käyttäydyt yleensä. Älä mene Afrikan puolelle. Ottakaa passit mukaan Gibille. Vaikka kiinnostaa niin vältä Afrikka.
      Jos Sinulla on rahaa niin mene taxilla. Suosittelen. Sovi hinta ensin. Sovi myös

      • älämene?

        Miksi ei missään nimessä kannata käydä Afrikassa.


    • hätä onkin?

      Jospa jotain vinkkaan?
      Benal Madenassa on vesieläin puisto aivan rannassa kantsii käydä. Vesipuistoja on myös Fuengirolassa esim. Eläinpuisto vieressä.

      Sitten on El torgall ja el zorro noin 50 km pohjoiseen. Myös itään päin noin 25 km Malagasta on maanalainen luolasto en muista nimeä. Kannattaa käydä. no tässä muutama.

      nm pitkään ollut perheellä siellä.

    • monesti käynyt

      no niin malaga ja sen ympärillä olevat kaupungit ovat tosi upeita. kannattaa käydä kaikkissa katsomassa kaikki kaupungit läpi torre ja fuengirola ja sitten viellä marbella johon pääse kätevsäti fuengirolasta lähtevällä bussilla. Marbella on tosi hieno kaupunki varsinkin sen vene satama puerto banus joka on kaupungista noin 10 min ajomatkan päästä taxilla noin 10 euroa.

      kaupunkien välillä fuengirola - torremolinos - malaga menee tosi hyvä ilmastoitu juna joka maksaa noin 5 euroa meno - paluu fugesta malagaan.

      Ja ostos mahdollisuudet ovat tosi hyvät malagasta löytyy tosi iso ostoskeskus el corte ingles joka on suomen mittakaavassa 3 isompi kuin stocka. larios on myös pienenmatkan päästä el cortesta.
      myös kannattaa kiertää vanhaa kaupunkia sieltä löytyy myös monia pikkuliikkeitä
      ja jos haluuaa merkki vaateita niin silloin kannattaa suunnata puerto banukseen.

    • vakiasukas

      Hinnat ja aikataulut Malaga - Fuengirola junaan löytyvät täältä:
      http://www.renfe.es/cercanias/malaga/index.html
      eli menopaluu 2.90 euroa.
      Fuengirolassa palkittu eläintarha. Benalmadenassa Sealife-akvaario, upea satama, lintupuisto ja kaapelihissi vuorelle, josta näkymät jopa Gibraltarille hyvällä säällä.
      Onhan Malagassakin linna vuorella josta upeat näkymät sen historiikista puhumattakaan. Museot löytyvät joka esitteestä. Ja se kuuluisa bodega on siellä Malagassa, oppaat tai turisti-info neuvoo.
      Chorrossa (ei Zorro) Kuninkaan kesämökki, historiallisia siltoja, vuoren läpi louhittu silloisen kuninkaan pakoreitti ja tekoaltaat, joista Malagankin vesi tulee.
      Gibraltar on varmasti käymisen arvoinen paikka. Passi mukaan, koska menette ulkomaille.
      Sieltä se Afrikka sitten jo näkyykin ja mieli tekee sinne. Päinvastoin kuin joku tuossa aiemmin väitti, sanoisin: menkää, jos aika y.m. sallii. Mutta ryhmässä. Yksin siellä tulee helposti orpo ja turvaton olo.
      Malagasta länteen on sitten ne Nerjan luolat. Mutta ettei runsauden pula iskisi, jätän loput oppaan ja turisti-infon niskaan. Veikkaan, ettei yksi hiihtoloma riitä näihinkään.

      • vakiasukas

        Niinpä, se Nerja onkin Malagasta itään. Kompassimyyjänä pitää vaan kaikkensa yrittää.


    • rapu607

      Aurinkorannikolle golfaamaan pariksi kuukaudeksi helmikuusta eteenpäin. Onnistuuko ja onko kellään kokemuksia? Huoneiston vuokraaminen ja auto jne. Sää yms. sataako paljon?

      • ahwse

        Käykää Selwon eläinpuistossa, katseltavaa riittää kokopäiväksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe