Oásis Atlântico Fortaleza

Ensikertalainen

Hei!
Ollaan lähdössä helmikuun lopussa aurinkomatkojen kanssa kyseiseen hotelliin. Onko kenelläkään kokemusta hotellista?Esim. aamiainen, allasalue, ympäristö.. Ja mistään ei näytä selviävän, onko huoneissa parvekkeita?

6

874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nebukad

      Ei ole parvekkeita, olen seurannut apartamentoni parvekkeelta talvi- ja kesälomat kyseisen hotellin rakentamista ja suoraan eteeni avautuu varmasti yksi suurimmista hotellien allasosastoista Beira Marin varrella, josta löytyy myös suojaa auringolta, varjoisia kabinetteja. Baarin jakkaratkin ovat altaassa olkivarjon alla. Hotellin sijainti on aivan keskeinen Beira Marin varrella, vastapäätä iltatoria, ja sen takana lainehtii Atlanti. Kadun yli ja olet keskellä ihmisvilinää, kadulla, barracassa tai rannalla. Aamupalapöydässä en ole ollut siinä hotellissa, mutta kokemuksesta voin taata korkean laadun.
      Katselen helmikuun lopulla myös kyseistä maisemaa.
      Boa Viagem!

    • parhaillaan hotellissa

      Moi!

      Olen parhaillaan hotellissa, aamiainen on tosi hyva,allasalue on aika tyypillinen, valitettavasti huoneissa ei ole parvekkeita.

      • ronaldo

        kerro ihmeessä lisää hotellista ja vähän mihin siitä jalkaisin uskaltaa/kannattaa lähteä? onko ilta ja yö elämää miten lähellä? saako helposti taxin ym? olen vakaasti katsellut Fortalezaa mut ihmiset sanoo että Rioon vaan se on oikea paikka? ota näistä nyt sitten selvää? kaikki info olis tervetullutta Fortalezasta?? kiitos etukäteen... kellään tietoa hotelli PONTA MAR??


      • nebukad
        ronaldo kirjoitti:

        kerro ihmeessä lisää hotellista ja vähän mihin siitä jalkaisin uskaltaa/kannattaa lähteä? onko ilta ja yö elämää miten lähellä? saako helposti taxin ym? olen vakaasti katsellut Fortalezaa mut ihmiset sanoo että Rioon vaan se on oikea paikka? ota näistä nyt sitten selvää? kaikki info olis tervetullutta Fortalezasta?? kiitos etukäteen... kellään tietoa hotelli PONTA MAR??

        Ponta Mar siisti hotelli, respassa osaavat englantia, ei parvekkeita, ikkunat joko merelle tai ei, aamupala mainio.
        Taksin saa aivan hotellin vierestä, iltaelämä 'Praia de Iracema' jaksaa kävelläkin, takas kannattaa tulla taksilla, tosin olen kävellytkin.


      • ronaldo
        nebukad kirjoitti:

        Ponta Mar siisti hotelli, respassa osaavat englantia, ei parvekkeita, ikkunat joko merelle tai ei, aamupala mainio.
        Taksin saa aivan hotellin vierestä, iltaelämä 'Praia de Iracema' jaksaa kävelläkin, takas kannattaa tulla taksilla, tosin olen kävellytkin.

        kiitti noista vinkeistä! mut olen 25v mies ihminen ja mitens sitte sen ilta/yö elämän laita siellä? onko diskoja tai kivoja baareja siinä lähistöllä? ja sanoit että jaksaa kävelle niin millaista matkaa tarkoitit (noin) tykkään itsekin kävellä jos vaan turvallista? mitä ostoksia suosittelet tuotavaksi kotiin? ja mitä kannattaa ottaa mukaan himasta? vai pelkkä matkalaukku?:) kerro ihmeessä kaikesta jos vain jaksat? kiinnostaa suunnattomasti ja reissua pukkaa:)


      • ihastunut____
        ronaldo kirjoitti:

        kiitti noista vinkeistä! mut olen 25v mies ihminen ja mitens sitte sen ilta/yö elämän laita siellä? onko diskoja tai kivoja baareja siinä lähistöllä? ja sanoit että jaksaa kävelle niin millaista matkaa tarkoitit (noin) tykkään itsekin kävellä jos vaan turvallista? mitä ostoksia suosittelet tuotavaksi kotiin? ja mitä kannattaa ottaa mukaan himasta? vai pelkkä matkalaukku?:) kerro ihmeessä kaikesta jos vain jaksat? kiinnostaa suunnattomasti ja reissua pukkaa:)

        Olin itse Fortalezassa vuosi sitten juuri Ponta Mar hotellissa. Hotelli oli ehkä liiankin hieno tällaiselle bilettäjälle. mahtavat näkymät ikkunasta jos sattuu olemaan merelle päin.
        ite olen 26v ja menossa taas helmikuun alussa takaisin samaan kohteeseen. Jotenkin siihen vaan ihastuin.

        Yöelämä on vilkasta, hyviä yökerhoja on ainakin ahmazeim ja mucuribe mutta niihin ei kannata ainakaan kovin myöhään lähteä kävelemään. Taksilla pääsee ja portugali-suomi sanakirja ainakin kannattaa ottaa mukaan, harva osaa siellä englantia.

        koskas olet menossa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1697
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe