Hyvännäköset

imatralaiset

..miehet. Kaikki kivat miehet on varattuja.. :(

30

6545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2222

Ei ole

• miekii oon

Ja oonkii tosi komee karju! t.esanbaarinesa

• Oisko noin

Voihan se niin olla... mut sama asia koskee kyllä naisiakin...

• ulkonäköä?

Onhan miehessä muutakin mikä naisia kiinnostaa..
      T: Paperimies

• Kohta kohta

Rumat miehet tulevat kohta muotiin ja silloin meillä on vientiä. Olen varustautunnut kestävällä puserolla, koska sitten naiset tappelevat meikeläisestäkin.

• mies11234

mie oon ainakii vapaa :)

• siulle ei

kelpaa kuka tahansa ja yhtä et saa...
        Mie sut tahtoisin, mut sie et!
        :(
        Aina ei voi voittaa!

• TyTTöNeN -88

Jos asia on näin, niin missä työ kivat miehet piileksitte??
      Aina kun jostain olis kiinnostunu ja joka saa sydämmen sykkimään, ni YLLÄTYS, se on varattu! :(
      Mitään pikkupoikia en kaipaile (18w)..
      Mies vois olla 20-28 vuotta :)

• sanoo tyttö

joka on itse pikku tyttö 18.vee... mee lapsi kotiin kasvamaan.

• TyTTöNeN -88
        sanoo tyttö kirjoitti:

joka on itse pikku tyttö 18.vee... mee lapsi kotiin kasvamaan.

Jos et oo sattunu huomaamaan, et miun ikäset (18w) pojat ei mitään kypsiä ole.. :) pojat tulee muutenki aina tyttöjä pari vuotta jäljessä!
        Haluisin vaan hieman kypsempää miestä, kenellä on ns."juoksuaika" ohi.. AIKUISEN.
        Jokaiset ikäiseni pojat ketkä tunnen, on ihan pentuja vieläkin.. =/ tosi on.. Tykkäävät juosta joka vloppu baareissa ym..
        Vaikka itse olen 18, baarit on ajat sitten nähty..tottunut 16 ikäsenä niissä juoksemaan..
        Et silleesti.. :)

• varattu
        TyTTöNeN -88 kirjoitti:

Jos et oo sattunu huomaamaan, et miun ikäset (18w) pojat ei mitään kypsiä ole.. :) pojat tulee muutenki aina tyttöjä pari vuotta jäljessä!
        Haluisin vaan hieman kypsempää miestä, kenellä on ns."juoksuaika" ohi.. AIKUISEN.
        Jokaiset ikäiseni pojat ketkä tunnen, on ihan pentuja vieläkin.. =/ tosi on.. Tykkäävät juosta joka vloppu baareissa ym..
        Vaikka itse olen 18, baarit on ajat sitten nähty..tottunut 16 ikäsenä niissä juoksemaan..

Harmi, kun olen varattu. Muuten olisin juuri sopiva. Mutta eikös voitais sopia, että oltais ystäviä.

• mieltä ylentävää
        TyTTöNeN -88 kirjoitti:

ja aivojeni (rusinan?) soluja hyväilevää kun saa lukea kahdeksantoista-vuotiaan aikuisen naisen viiltävän analyysin vastakkaisen sukupuolen ikätoveriensa edustajista. Nyt jaksan taas uskoa meihin nuoriin, tulevaisuus on sittenkin pelastettu. Sinunlaisiasi en varmaan Onnelasta löydä, turhaan olen sinnekin näköjään aina raahautunut keskutelutaitoista aikuista naista etsimään, mistä sinut löytää?

• ????????????
        mieltä ylentävää kirjoitti:

ja aivojeni (rusinan?) soluja hyväilevää kun saa lukea kahdeksantoista-vuotiaan aikuisen naisen viiltävän analyysin vastakkaisen sukupuolen ikätoveriensa edustajista. Nyt jaksan taas uskoa meihin nuoriin, tulevaisuus on sittenkin pelastettu. Sinunlaisiasi en varmaan Onnelasta löydä, turhaan olen sinnekin näköjään aina raahautunut keskutelutaitoista aikuista naista etsimään, mistä sinut löytää?

Ei ole 18vuotias, täysikäinen kyllä.

• koskaan
        ???????????? kirjoitti:

Ei ole 18vuotias, täysikäinen kyllä.

kuullut ironiasta?

• =) ???
        koskaan kirjoitti:

kuullut ironiasta?

En, asuuks se Imatralla? =) Hyvähyvä, anna anteeks oon tosi väsynyt 2, kohta 3vrk valvottuani, niin en tunnistanut tätä tyyppiä...ironiaa...

Jepjep, nyt saunaan ja yrittämään unta.

• TyTTöNeN -88
        mieltä ylentävää kirjoitti:

Kyllä sitä tulee Onnelassa pyörittyä.. :)

Onko väärin, jos 18vuotias (kohta 19) haluaa kypsempää ikäistään vanhempaa miestä??
        Tai onko 20-28 vuotiaan miehen hankala olla tämän ikäisen tytön kanssa???

Aina sitä sekaantuu vääriin miehiin..joko on jo naimisissa tai sit on lapsia..jokatapuksessa aina on varattu! :(
        Ei sen puoleen, sen verra nuori oon, et ei mikään hoppu oo Omaa Kultaa löytää...
        Eikä sitä etsimällä saakkaan, se vaan tulee sit ku on tullakseen.. :)

Tiistaina Onneloimaan, jos vaikka sais pukilta sen verran hilloo.. ;)

Hyvät joulut kaikille! :)

• verraten........
        TyTTöNeN -88 kirjoitti:

Kyllä sitä tulee Onnelassa pyörittyä.. :)

Onko väärin, jos 18vuotias (kohta 19) haluaa kypsempää ikäistään vanhempaa miestä??
        Tai onko 20-28 vuotiaan miehen hankala olla tämän ikäisen tytön kanssa???

Aina sitä sekaantuu vääriin miehiin..joko on jo naimisissa tai sit on lapsia..jokatapuksessa aina on varattu! :(
        Ei sen puoleen, sen verra nuori oon, et ei mikään hoppu oo Omaa Kultaa löytää...
        Eikä sitä etsimällä saakkaan, se vaan tulee sit ku on tullakseen.. :)

Tiistaina Onneloimaan, jos vaikka sais pukilta sen verran hilloo.. ;)

Hyvät joulut kaikille! :)

19v ja 28 ovat elämäntilanteiltaan/kokemukseltaan kuin vanhempi/lapsi asemassa.Melkein sanoisin 28v on lapseen sekaantuja jos 19vuotiasta edes pyörittelee.

Lakihan onkin niinettä puhuttaessa lapsista ja nuorista, ikäraja on 21v. Esim.jos on hönelö eukko(vaikka 19v.,tämä vain esim.)jota kolmekymmpinen kepittää, ukko voi saada syytteen nuoreen henkilöön kohdentuvasta seksuaalisesta hyväksikäytöstä.Ei haittaa vaikka käytetty onkin yli 18v-kunhan alle 21v. Ja syytteen voi nostaa vaikka hönelön vanhemmat tai joku muu.

• Itsekseni
        verraten........ kirjoitti:

19v ja 28 ovat elämäntilanteiltaan/kokemukseltaan kuin vanhempi/lapsi asemassa.Melkein sanoisin 28v on lapseen sekaantuja jos 19vuotiasta edes pyörittelee.

Lakihan onkin niinettä puhuttaessa lapsista ja nuorista, ikäraja on 21v. Esim.jos on hönelö eukko(vaikka 19v.,tämä vain esim.)jota kolmekymmpinen kepittää, ukko voi saada syytteen nuoreen henkilöön kohdentuvasta seksuaalisesta hyväksikäytöstä.Ei haittaa vaikka käytetty onkin yli 18v-kunhan alle 21v. Ja syytteen voi nostaa vaikka hönelön vanhemmat tai joku muu.

Mahtanee se 29 vuotias mies olla itsekin aika lapsenkengissä jos 18 vuotiaaseen sekaantuu.. eihän tuon ikäinen ihminen tiedä mistään vielä mitään? kerran odottaa joulupukiltakin "hilloa" että pääsee baariin niin eipä tuola kommentilla vanhempia miehiä napata

• kelpaa

Kun ilmotan vuositulot. Ei ne tytyöt mitään pissiksiä ole...

• b.rutto n.etto

Vaikka vuositulosi ois vaikka mitä, eipä se kerro jääkö sulle vaan hiki niskaan tienaamastas, verojen ja muitten perijöitten jälkeen.

• miestä

Olen bodannu fiksu,rikas ja muutenki filmaattinen. Miks ei kelpaa?

• Ranttu

liika ronkeli oot, ja et huomaa mitä ympärilläs tapahtuu.

• Onneks ehdin omani napata markkinoilta pois! =D
      Miks ne tulot on niin tärkeitä ilmottaa? Ei rahalla saa miestä haluttavammaksi, useimmiten rahojensa kanssa kehuskelevat on niin päästään pipejä että huh huh....Täällä moni kertoo olevansa rikas, komea jne. jne. mutta kun se kauneus on aina katsojan silmässä.

• se tuntuu

olevan lompakossa. Onnelan pissikset ei ole muusta kuuleetkaan kun helpostaelämästä. Isin lompakosta toiseen. Pääasia et kaikilaon kivaa..

• Oikeassa

Olet siinä oikeassa, että kauneus onm katsojan silmissä. Useasti näkee, kun kauniilla muijalla on ihan tavallinen mies ja toisin perin. Sitten on ihan naurettavaa, kun nuoret naiset hakeutuvat julkkisten seuraan. Yäääk. Ymmärrän hyvin, että nuoret naiset katselee vähän vanhempia miehiä.

• valdeee

ota mut oon 30.weeeee mul o oma tamma ja humma:D ja merssu löytyy pihasata ja rahaa saa suokuokalla ja selkärepulla sossusta!

• mieeeeeeeee

Jopahan se siu kaveris A vei sen nuoren valkosen tamman, mut hyväkun vei.Ei se ois meikäläisille kelvannukkaa, hyväkun teille jollekkin.Ja kaverihan on liki nelikymppinen, likka parikymppinen.

• valdeee
        mieeeeeeeee kirjoitti:

Jopahan se siu kaveris A vei sen nuoren valkosen tamman, mut hyväkun vei.Ei se ois meikäläisille kelvannukkaa, hyväkun teille jollekkin.Ja kaverihan on liki nelikymppinen, likka parikymppinen.

tää o rotusortoo! ei mö mittää pahaa olla kellee tehty ei kyl töitäkää!

• valdeee
        mieeeeeeeee kirjoitti:

tää o rotusortooooo! ei myö kellekkää olla mittää tehty mut ei kyl töitä kää ja mei raamattuuuu o sosiaaliturvalakiiii

• **=

Onhan ne varattu. Minäkin just varasin itselleni yhen :)
      Toiseen kaupunkiin sieltä vein ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      77
      2727
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      281
      1559
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1497
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1351
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      399
      1321
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      394
      1260
    7. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1007
    8. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      929
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      321
      832
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      254
      822
    Aihe