Suhteeseen? Ettei se käy molemmille liian kuormittavaksi ja plussia on vähemmän kuin miinuksia.
Vastaukset 36
- Anonyymi00001
Itse kaipaan rauhaa tasapainoa ja vakautta.
Lapset kaikki kaikessa- Anonyymi00004
Pahin pelkoni on, että se hyvä mitä minulla oli, niin lopulta sitäkään ei enää olisi
- Anonyymi00007
Paljon niitä lapsia pitäisi olla.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Paljon niitä lapsia pitäisi olla.
Lapsiluku täynnä
- Anonyymi00023
Anonyymi00010 kirjoitti:
Lapsiluku täynnä
Sorry ei sit mulle
- Anonyymi00002
Ei pystytä, koska ei sovita yhteen.
- Anonyymi00005
Ole hiljaa
- Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ole hiljaa
Ole itse!
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ole itse!
Voi hyvää päivää teitä 🤣🤣🤣
- Anonyymi00003
Kyllä, uskon vakaasti siihen. Saisit joka päivä rakkautta❤️
- Anonyymi00006
Tuskin
- Anonyymi00008
Kelle tämäkin meni
- Anonyymi00012
Niin sen kun aina tietäisi
- Anonyymi00009
Vaikea on tuntemattomasta sanoa sellaista
- Anonyymi00011
Sovittais tosi hyvin yhteen. Nyt vaikka oletkin ujo niin tuntuu tosi hyvältä olla sun seurassa. Mikään ei olisi parempaa kuin se että voisin laittaa sinulle suoraan hyvää yötä viestin.
- Anonyymi00013
En usko. Joku yhden yön juttu korkeintaan onnistuisi. Ja siitäkin mies saattaisi kehitellä draamaa ja ties mitä kiristysjuttuja.
Naiselta- Anonyymi00017
Tuollaisella asenteella en haluaisi naista.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tuollaisella asenteella en haluaisi naista.
Ei kannatakaan draama-asenteella tavoitella naista.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei kannatakaan draama-asenteella tavoitella naista.
Minusta naisen asenne on hyvin aliarvioiva, onpa kuka tahansa kyseessä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Minusta naisen asenne on hyvin aliarvioiva, onpa kuka tahansa kyseessä.
Eli aliarvioi draaman määrän?
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Eli aliarvioi draaman määrän?
Aliarvioi miehen rajusti. Haluaako nainen olla kuin joku palvelun tarjoaja; jos mies antaa rahaa, voisihan yhtä yötä harkita; aika loukkavaa miehen kannalta.
- Anonyymi00025
Ottaisi sen videolle ja julkaisisi netissä, kun et enää anna?
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Aliarvioi miehen rajusti. Haluaako nainen olla kuin joku palvelun tarjoaja; jos mies antaa rahaa, voisihan yhtä yötä harkita; aika loukkavaa miehen kannalta.
Mitä ihmeen rahaa? Ihan tarkoitin tavallista yhden yön säätöä, joihin joskus baari-illan päätteeksi päädytään (itselläni ei tosin kokemusta niistä)
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mitä ihmeen rahaa? Ihan tarkoitin tavallista yhden yön säätöä, joihin joskus baari-illan päätteeksi päädytään (itselläni ei tosin kokemusta niistä)
Silti pitäisin sitä hyvin loukkaavana ilman rahaakin. Ulkonäköäni tuijotetaan ja minua pidetään automaattisesti pinnallisena, vaikka olen sielukas ihminen. Siksi vain yhden yön säätö olisi minulle loukkaus persoonaa ja luonnettani kohtaan, koska juuri se on parasta minussa ja sillä saralla olisi paljon annettavaa.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Silti pitäisin sitä hyvin loukkaavana ilman rahaakin. Ulkonäköäni tuijotetaan ja minua pidetään automaattisesti pinnallisena, vaikka olen sielukas ihminen. Siksi vain yhden yön säätö olisi minulle loukkaus persoonaa ja luonnettani kohtaan, koska juuri se on parasta minussa ja sillä saralla olisi paljon annettavaa.
Vastasin vain kysymykseen, kykenisimmekö kaivattuni kanssa vakaaseen suhteeseen. Mielestäni emme, koska kaivattuni on melko dramaattinen luonne. Yksi yökin saattaisi tehdä tiukkaa. Kenenkään ulkonäkö ei tähän mitenkään liity.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Vastasin vain kysymykseen, kykenisimmekö kaivattuni kanssa vakaaseen suhteeseen. Mielestäni emme, koska kaivattuni on melko dramaattinen luonne. Yksi yökin saattaisi tehdä tiukkaa. Kenenkään ulkonäkö ei tähän mitenkään liity.
Jos tunnet hänet hyvin ja olet ollut hänen kanssaan, niin sitten asia on niin. Miksi hän on kuitenkin kaivattu eikä ex.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Jos tunnet hänet hyvin ja olet ollut hänen kanssaan, niin sitten asia on niin. Miksi hän on kuitenkin kaivattu eikä ex.
No ei hän ex voi olla, kun emme ole seurustelleet. Ei kaikki kaipaajat varmaankaan täälläkään kaipaa suhdetta kaivattunsa kanssa. Voihan sitä kaivata vaikka näkemistä ja tekemisissä olemista.
- Anonyymi00014
Ihan varmasti pystyttäisiin. ❤️ naiselta
- Anonyymi00016
Lopetetaan asian vatvoninen
ei me pystytä
Vaikka touvetacherääkin aina
Välillä.
Sulla on muutakin mihin pitää
Juuri nyr keskuttyä.
Sun lapset ole isä nyt kun voit niitä
Jotenkun opastaa ja neuvoa ...
Minö taas koitan rampana pörjätä.
Ei tää kiikuntakyky nyt muutu
Siihen mistä haaveiktii
Naiselta miehelle - Anonyymi00022
Sääli
- Anonyymi00029
Jos tuolla asenteella olet liikkeellä, pysy hänestä kaukana.
- Anonyymi00026
Pystyttäisiin varmasti 👍❤️
- Anonyymi00027
A-miehen kanssa joo
- Anonyymi00035
Anonyymi00027 kirjoitti:
A-miehen kanssa joo
Eipäs
- Anonyymi00031
Ei mua suhteessa olo kuormita. Se vähentää sitä kun on tukena joku ja on body doublingkina.
- Anonyymi00036
Jos homma ei toimi, sitten erotaan. Ei se sen vakavampaa ole. Et ole ilmeisesti koskaan uskaltanut seurustella, kun kerran tuollainen estää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212074Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko711010- 129907
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.138710- 54626
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv94607Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan93565- 12557
Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v11553- 65551
Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298536- 42525
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.39509Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas27492Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36480- 113459
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51447- 41434
- 58422
S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan10412