Edullisia harrastuksia/kerhoja lapsille vantaalla?

-Milla-

Onko vantaalla olemassa suht kohtuuhintaisia harrastuksia lapsille?
Esimerkkinä: Jalkapallo olisi kahdelta lapselta reilu 200€ kk,mikä on yksinhuoltajalle aika kova paikka.
Kuitenkin olisi mukava,jos lapset pääsisivät harrastamaan ilman että kotona ei sitten muuhun rahaa jäisikään..

Milla

13

1879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitä toki

Seurakunnat järjestävät kouluikäisille lapsille monenmoisia kerhoja, jotka ovat halpoja taikka kokonaan ilmaisia.

• partio

on edullista. Jäsenmaksulla 26 E kokoontumiset 1 krt vko ja leireistä yms. maksu ylöspidosta. Meillä 6-20E leiristä.

• koulut

n. 100-150 € lukukausi eli n. 200 - 300 € vuosi.

• kuviksen rakastaja

mistä löytyisi kuvista ?

• kerhonohjaaja

Hei!
      Minä olen kerhonohjaaja Espoon tuomiokirkkoseurakunnalla, ja voin kyllä sanoa, että lapset pitävät kerhoista.
      Ei ole kovinkaan sitovaa, ja me ohjaajat kuuntelemme kerholaisten mielipiteitä ja toiveita.
      Kerho, jota pidän, on täysin ilmainen.

• kohtuus

Missä vantaalaisessa seurassa noin hirveät kk-maksut. Meillä kolme lasta pelaa jalkapalloa Helsingissä, eikä todella lähelläkään tuollaisia kk-maksuja yhdelläkään. Vertaile nyt ihmeessä eri seurojen hintoja!

• vaihtoehtoja

edullisia ovat myös paini ja VPK:n nuorisojaosto.

• edullisia

lajeja useampiakin .Palloilut -sähly,koripallo,lentopallo jne.

• Sulkapallo

Sulkapallo on suht edullinen harrastus; kalenterivuoden pelaa n. 25 eurolla. Tähän täytyy sitten lisätä pallojen ja mailojen hinnan, mutta aloittelijoilla pallot kestää aika pitkään ja hyvällä mailalla pelaa monta vuotta. Kasvuiässä olevien lapsien kannalta harrastus voi muodostua hieman kalliimmaksi, kun jalat kasvavat niin nopeasti että tuntuu joutuvan ostamaan uusia sisäpelikenkiä jatkuvasti. Itse olen myös tuon partion kannalta, hyvä harrastus sekin.

• Partiotar

Partio on erittäin edullinen harrastus, ainakin jos kaikille kesäretkille ei lähde.
      Hinta on noin 30e vuodessa, ja sillä saa jäsen lehden. sitten vielä paita ja huivi siihen niin ei paljon maksa :)
      Halpa hauska harrastus josta saa uusia ysttäviä

http://www.varty.fi/index.php?ryhma=1&sivu=4
      Infoa

• vielä.

Ainoa pakollinen maksu on siis jäsenmaksu. Sisältää siis lehden ja vakuutukset leireille.
        Huivin saa seurakunnasta ja merkit. Paitoja löytyy käytettynä tai maksaa 40 e partiokaupassa. Ja leirit ovat usein verrattain edullisia.

• Lpkj
        vielä. kirjoitti:

Ainoa pakollinen maksu on siis jäsenmaksu. Sisältää siis lehden ja vakuutukset leireille.
        Huivin saa seurakunnasta ja merkit. Paitoja löytyy käytettynä tai maksaa 40 e partiokaupassa. Ja leirit ovat usein verrattain edullisia.

Moi,

Huivikäytännöt riippuvat ihan lippukunnista, mutta joissakin sen joutuu ostamaan itse, ei siis saa seurakunnasta tai mistään muualtakaan. Partio ei ole seurakunnan toimintaa, mutta jotkut lippukunnat ovat tosin uskonnollisemmin suuntautuneita kuin toiset. Toisissa taas uskonto ei näy mitenkään. Joka tapauksessa huivin hinnaksi tulee vain 5-10 e ja se kestää hyvin käytettynä läpi koko partiouran.

Suosittelen itsekin lapsellesi lämpimästi partiota. Lisätietoja kannattaa katsoa Suomen partiolaisten sivuila www.partio.fi ja etsiä sitä kautta yhteystietoja oman asuinpaikkasi lähimmistä lippukunnista.

• jokujokujokujokujoku23

wau kerho olis ilmainen mee sivulle wau.ry olis kerho 2 x viikossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      281
      11183
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      7000
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      96
      5682
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      38
      5078
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4261
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3909
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3524
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3472
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3005
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      78
      2934
    Aihe