Onko vantaalla olemassa suht kohtuuhintaisia harrastuksia lapsille?
Esimerkkinä: Jalkapallo olisi kahdelta lapselta reilu 200€ kk,mikä on yksinhuoltajalle aika kova paikka.
Kuitenkin olisi mukava,jos lapset pääsisivät harrastamaan ilman että kotona ei sitten muuhun rahaa jäisikään..
Milla
Edullisia harrastuksia/kerhoja lapsille vantaalla?
13
1829
Vastaukset
- niitä toki
Seurakunnat järjestävät kouluikäisille lapsille monenmoisia kerhoja, jotka ovat halpoja taikka kokonaan ilmaisia.
- partio
on edullista. Jäsenmaksulla 26 E kokoontumiset 1 krt vko ja leireistä yms. maksu ylöspidosta. Meillä 6-20E leiristä.
- koulut
n. 100-150 € lukukausi eli n. 200 - 300 € vuosi.
- kuviksen rakastaja
mistä löytyisi kuvista ?
- kerhonohjaaja
Hei!
Minä olen kerhonohjaaja Espoon tuomiokirkkoseurakunnalla, ja voin kyllä sanoa, että lapset pitävät kerhoista.
Ei ole kovinkaan sitovaa, ja me ohjaajat kuuntelemme kerholaisten mielipiteitä ja toiveita.
Kerho, jota pidän, on täysin ilmainen. - kohtuus
Missä vantaalaisessa seurassa noin hirveät kk-maksut. Meillä kolme lasta pelaa jalkapalloa Helsingissä, eikä todella lähelläkään tuollaisia kk-maksuja yhdelläkään. Vertaile nyt ihmeessä eri seurojen hintoja!
- vaihtoehtoja
edullisia ovat myös paini ja VPK:n nuorisojaosto.
- edullisia
lajeja useampiakin .Palloilut -sähly,koripallo,lentopallo jne.
- Sulkapallo
Sulkapallo on suht edullinen harrastus; kalenterivuoden pelaa n. 25 eurolla. Tähän täytyy sitten lisätä pallojen ja mailojen hinnan, mutta aloittelijoilla pallot kestää aika pitkään ja hyvällä mailalla pelaa monta vuotta. Kasvuiässä olevien lapsien kannalta harrastus voi muodostua hieman kalliimmaksi, kun jalat kasvavat niin nopeasti että tuntuu joutuvan ostamaan uusia sisäpelikenkiä jatkuvasti. Itse olen myös tuon partion kannalta, hyvä harrastus sekin.
- Partiotar
Partio on erittäin edullinen harrastus, ainakin jos kaikille kesäretkille ei lähde.
Hinta on noin 30e vuodessa, ja sillä saa jäsen lehden. sitten vielä paita ja huivi siihen niin ei paljon maksa :)
Halpa hauska harrastus josta saa uusia ysttäviä
http://www.varty.fi/index.php?ryhma=1&sivu=4
Infoa- vielä.
Ainoa pakollinen maksu on siis jäsenmaksu. Sisältää siis lehden ja vakuutukset leireille.
Huivin saa seurakunnasta ja merkit. Paitoja löytyy käytettynä tai maksaa 40 e partiokaupassa. Ja leirit ovat usein verrattain edullisia. - Lpkj
vielä. kirjoitti:
Ainoa pakollinen maksu on siis jäsenmaksu. Sisältää siis lehden ja vakuutukset leireille.
Huivin saa seurakunnasta ja merkit. Paitoja löytyy käytettynä tai maksaa 40 e partiokaupassa. Ja leirit ovat usein verrattain edullisia.Moi,
Huivikäytännöt riippuvat ihan lippukunnista, mutta joissakin sen joutuu ostamaan itse, ei siis saa seurakunnasta tai mistään muualtakaan. Partio ei ole seurakunnan toimintaa, mutta jotkut lippukunnat ovat tosin uskonnollisemmin suuntautuneita kuin toiset. Toisissa taas uskonto ei näy mitenkään. Joka tapauksessa huivin hinnaksi tulee vain 5-10 e ja se kestää hyvin käytettynä läpi koko partiouran.
Suosittelen itsekin lapsellesi lämpimästi partiota. Lisätietoja kannattaa katsoa Suomen partiolaisten sivuila www.partio.fi ja etsiä sitä kautta yhteystietoja oman asuinpaikkasi lähimmistä lippukunnista.
- jokujokujokujokujoku23
wau kerho olis ilmainen mee sivulle wau.ry olis kerho 2 x viikossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409