Kampaamot tallinna

Katri77

Heippa kaikille

Onko kellään kokemuksia Tallinnan kampaamoista? Olen käynyt monien kampaamoiden kotisivuilla, mutta tarjontaa on niin valtavasti, että pää menee pyörälle. Kävin kampaamo Violet:n sivuilla ja paikka tuntui aika houkuttelevalta.... Kertokaa kokemuksia....
Kiitos

4

5381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halajat

leikkaus, värjäys, raidat, permis vai pelkkä pesu föönikampaus
      olen täynnänut Cirukeskus - saat varauaskirjan http://www.ilukeskus.ee/
      Allaolevasta listasta olen käyttäny. Paradise, Jõe, Cinderella, Hely,Mariness, Gersi, Sim kampaamo- ja kauneuspalveluja
      http://www.balticguide.ee/index.php/s13?loc=20&cat=4#230
      Mutta , kuten Suomessa , kaikki ei pidä kaikesta.
      Osaan sen verta viroa että olen luonut jopa asikasssuhteet määrättyjen henkilöiden kanssa, niin päästä - varpaisiin .

• vuoden 2006
    • Tallinnasta pitävä

Kampaamoja, edullisia löytyy, kun menee vähän etäämmälle keskustasta n. 500m esim. Pitkät hiukset kaksiväriä ja leikkaus viimeistelyineen maksoi 36,70€ huhtikuun viimeisellä viikolla. Tarton maantien varressa oli kyseinen kampaamo. Siellä lähellä on mm. valtava käsityömyymälä Karnaluks nimeltään. Suosittelen.

• Tyttöpiiri

oletkohan käynyt samassa paikassa kuin minä:

Mene suoraan satamasta bussilla nr 2, jää Keskturg nimisellä pysäkillä pois.Kun poistut bussista, mene muutama metri taaksepäin, käännyt pikkukadulle Kreutzwald ja sillä kadulla on kaksikin kampaamoa.Ensin on Jane,mikä on samalla kauneussalonki, siellä on aivan mahtava Olga niminen joka osaa suomea, tekee kasvohoidot ja jalkahoidot huolellisesti ja toisella puolella katua
      kampaamo ja siinä monta hyvää kampaajaa.Ollaan tyttöjen kanssa kokeiltu monta kertaa ja osaavat leikata hyvin.
      Leikkaus, pohjaväri ja raidat sekä kampaus, koko paketti 25-30 euroa.Ja ei sinne tartte aikoja tilata kun on monta eri kampaajaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      48
      3592
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3555
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3341
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      79
      3154
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2949
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2438
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2215
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      96
      2105
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1979
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1959
    Aihe