En asu pääkaupunkiseudulla. Digiboxin asennettuani en saa oman alueeni paikallisuutisia vaan uudenmaan sellaiset.
Voisiko joku kertoa miten oman alueeni näkyy?
Paikallisuutiset hukassa
7
592
Vastaukset
- Paikallinen
Pistä analogisen puolelle.
- en jaksa rämpätä enää
Olen "hieman" maallikko näissä asioissa. Ei saa analogista päälle. No, kyllä se sieltä joskus löytyy.
en jaksa rämpätä enää kirjoitti:
Olen "hieman" maallikko näissä asioissa. Ei saa analogista päälle. No, kyllä se sieltä joskus löytyy.
Oliko tuo vitsi? Analogista katsot niinkuin ennen boksin hankkimista.
- puuttuu
....boksin ja TV:n väliltä. Sen takia ei analogiset näy enään. Näkyy vain digikanavat.
Hanki se kaapeli ja voit taas katsoa maakuntasi alueuutisia, kuten ennenkin.
- Töllö24
TV2:n puolelta et saa mitenkään.
Sen sijaan YLE24:llä näkyvät kaikki alueelliset uutiset omilla ohjelmapaikoillaan. Esim. tänään näin:
19.30 Lounais-Suomen uutiset
19.40 Kaakkois-Suomen uutiset
19.50 Hämeen uutiset
20.10 Keski-Suomen uutiset
20.20 Itä-Suomen uutiset
21.10 Pohjanmaan uutiset
21.20 Pohjois-Suomen uutiset- en jaksa rämpätä enää
Hienoa, että täältä saa asiallisia vastauksia näinkin tyhmiin kysymyksiin.
Olen ollut sairaana enkä jaksa nyt perehtyä kaikkeen. Myöhemmin sitten. - ennen 24:sta
Hienoa, että täältä saa asiallisia vastauksia näinkin tyhmiin kysymyksiin.
Olen ollut sairaana enkä jaksa nyt perehtyä kaikkeen. Myöhemmin sitten.Ellet malta odottaa, alueuutiset näkyvät myös YLE:n sivuilta pian kuuden jälkeen.
http://www.yle.fi/yle24/videosali/?a=7&t=4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641056
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3421037- 61832
- 56731
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k98656Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49641- 26633
- 68620
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14618- 57600