LERVIA 4000 ompelukone

sähköinsinööri

Onko kellään kokemusta Lidlin myymästä LERVIA 4000 merkkisestä ompelukoneesta? Hinnaltaan se on noin 80 euroa eli ilmeisesti sangen edullinen.
Tarkoitus lähinnä lyhennellä housujen lahkeita ommella nappeja ja verhoja. Kai tuo siihen riittää?

6

5689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lahjaksi saanut

Sain tuommosen lahjaksi pukilta.Omat taidot on tosi vähäiset vielä ainakin.Anoppi sanoi konetta tutkittuaan, että vaikuttaa ihan hyvältä koneelta.Hällä tuota ompelukokemusta on paljon enempi.On paljon ommelmalleja valittavana.

• aiska

Minäkin sain joululahjaksi samaisen koneen, vaikuttaa ihan kunnon koneelta.

• Jenkki

Turha maksaa kalliista merkkikoneesta kun tällaisen saa näin edullisesti... Lerviaa myydään paljon itäeuroopan maissa, siellä suosittu merkki. On täysin peruskone, jossa käsisäädöt (mikä sinänsä plussaa sillä automaattikoneilla huomattavasti hankalampi saada siistit tikit jos ei kokemusta koneesta!).

Itse hankin kyseisen kun en raaskinut enempää maksaa. Ja olen ollut todella tyytyväinen. Tikkausjälki erittäin hyvä, säätömahdollisuuksia enemmän mitä tarvii ja muutenkin toimiva peli!
      Suosittelen! Itsellänikin käytössä verhojen, tyynyjen ompelussa, punttien lyhentelyssä jne. helpoissa jutuissa.

Toki jotain negatiivistakin, pitää meinaan aikasmoista meteliä!

• tk07

mulla takkuillu alusta asti.heti jos kokeilee jotain kuvio ommelta ja säätöjä kokeilee kaikkia läpi,niin ei muuta ku takkuilee koko ajan.syrttää langan. rupesin ompelee kaverin vauvalle mekkoa, ei ole pitkälle edistyny, suoralla ompeleella meni ihan hyvin mut sittenku alkoi kuvio ommelta tekee ni syrttää koko ajan langan vaik ompelen 3sentin päästä reunasta.tänään hajos 3neulaa ku yritettii selvittää miks ei ompele oikee.kone lähtee huomena takas lidliin.mikähän vikana ????

• lervia
        tk07 kirjoitti:

mulla takkuillu alusta asti.heti jos kokeilee jotain kuvio ommelta ja säätöjä kokeilee kaikkia läpi,niin ei muuta ku takkuilee koko ajan.syrttää langan. rupesin ompelee kaverin vauvalle mekkoa, ei ole pitkälle edistyny, suoralla ompeleella meni ihan hyvin mut sittenku alkoi kuvio ommelta tekee ni syrttää koko ajan langan vaik ompelen 3sentin päästä reunasta.tänään hajos 3neulaa ku yritettii selvittää miks ei ompele oikee.kone lähtee huomena takas lidliin.mikähän vikana ????

Lidlin laitteiden kanssa kannattaa olla aina varppeisillaan, hyvä ja halpa = kaksi eri asiaa.

• kurrkurr

Ammattilaisten kokemusten mukaan kyseinen kone ei kestä kuin about vuoden käytön, itse kokeillut yhtä mallia ja ommel oli aivan karsea, kahta samanmittaista pistoa sai hakea ja langantiukkuus ei vaan totellut käskyä. Ei tullut kauppoja, pidän mieluummin 30v vanhan sähkökoneeni joka pyyhkii pöydät lervioilla edelleen karseasta värityksestään huolimatta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2294
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      174
      1878
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1446
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      243
      894
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      68
      816
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      789
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      692
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      611
    Aihe