Bali, matkustus

Heli

Kovasti kiinnostaa Balille matkustus tuossa kevään aikana,mutta olisi kiva kuulla vähän laajempia kokemuksia paikasta. Omatoimimatkaa olen ajatellut, pakettimatkat näkyy olevan älykaliita ja toisaalta en tarvitse opas tms. palveluilta, enkä myöskään ole turhan tarkka majoituksen suhteen. Majoituspuolelta olen jo löytänyt mahtavia vaihtoehtoja mutta lennot on vielä vähän hakusessa. Eli siis, näin kun suomesta päin lähtee niin mikä on "järkevin" ja tietty myös edullisin vaihtoehto? Ja jos järkevä ja edullinen ei mahdu samaan pakettiin niin sitten epäjärkevä ja edullinen :D odl:n sivun tuolta jo poimin aikaisemmista keskusteluista,täytyy käydä tutustumassa sivuun kun tässä ehtii. Muita vaihtoehtoja olisi tietty kiva kuulla :)ja kaikenlaiset infot paikasta ovat enemmän kuin tervetulleita!!

12

4017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tammikuussa

      Me mennään bangokin kautta. Ollaan siellä muutama päivä ja hankitaan lentoliput,ehkä khao sanilta tai jotain.Kuola lumpur ei liene huono vaihtoehto?

      • heli

        Mie oon nyt katellu lentoja niin, että ensin hki-lontoo ja lontoo-trieste. Tällä hetkellä olen jumittuneena Triesteen, en löydä ratkaisua miten sieltä pääsen eteenpäin :D


      • ????????????????

        Se on Kuala Lumpur!!!


      • thailla tai malaysialla
        ???????????????? kirjoitti:

        Se on Kuala Lumpur!!!

        Thailla Amsterdamin tai Köpiksen kautta taikka Malaysialla Kuala Lumpurin kautta. Hinta riippuen matkustusajankohdasta tonnin molemmin puolin.

        Jos pakko lentää Lontoon kautta, lennä sieltä Honkkareihin, liput saat yleensä alle tonnilla.


      • Mars koulunpenkille!

        Bangkok! Khao San Road! Kuala Lumpur!


      • liba
        Mars koulunpenkille! kirjoitti:

        Bangkok! Khao San Road! Kuala Lumpur!

        Kotimaisella kulliin alle seitsemän sadan, sieltä halpisyhtiöllä etiäpäin, vain hullu lähtee koukkimaan jostain lontoon kautta.


      • matkailija maasta
        liba kirjoitti:

        Kotimaisella kulliin alle seitsemän sadan, sieltä halpisyhtiöllä etiäpäin, vain hullu lähtee koukkimaan jostain lontoon kautta.

        Finnair on syvältä palveluineen ja lomalentoporukkoineen. Reitillä KL:iin tai BKK:iin ja sieltä thailla tai malaysian jatkoilla Balille. Suomessa lennot hoitaa area.


      • k.jurpo
        matkailija maasta kirjoitti:

        Finnair on syvältä palveluineen ja lomalentoporukkoineen. Reitillä KL:iin tai BKK:iin ja sieltä thailla tai malaysian jatkoilla Balille. Suomessa lennot hoitaa area.

        "Finnair on syvältä palveluineen ja lomalentoporukkoineen... Suomessa lennot hoitaa area."

        Miten voit käyttää Arean palveluita jos on kerran niin syvältä, Finnairin lafka näes!

        Maksa vaan toista tonnia lennoistasi, normaali ihminen tekee sillä jo koko reissun..


    • Malaysia A

      Lähdetään talvella Balille ja me varasimme Matkantekijöiltä lennot. Hinta 1140 euroa. Finsklllä Amsterdamiin (takaisin tullessa Frankfurt), Malaysia Airlinesillä jatkamme matkaa Kuala Lumpuriin ja sieltä saman yhtiön lennolla Balille.

      • kuta beach

        Kaleva Travels myi syksyllä lentoja samalle reitille hintaan 950e.


    • tammikuussa

      ollaan menossa. ei ole kokemusta, enkä jaksa kauaa itse selailla lentoja. tilattiin suomiseuramatkojen kautta: 2 vko, lento frankfurtin ja hong kongin kautta 4 tähden hotelleineen 1300 eur...ei taida olla paha

      • liian paljon

        Mä olen reissannut tätä väliä monta kertaa, en kertaakaan maksanut yli 800 euroa eds takaisesta matkasta. Kokeilkaa Myjet- mtoimistoa Helsingin Kampissa. Myy kaikkien lentoyhtiöiden lentoja ympäri maailmaa ja aina löytyy lentoja sopuhintaan mihin vaan. Suosittelen lämpimästi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe