Bali, matkustus

Heli

Kovasti kiinnostaa Balille matkustus tuossa kevään aikana,mutta olisi kiva kuulla vähän laajempia kokemuksia paikasta. Omatoimimatkaa olen ajatellut, pakettimatkat näkyy olevan älykaliita ja toisaalta en tarvitse opas tms. palveluilta, enkä myöskään ole turhan tarkka majoituksen suhteen. Majoituspuolelta olen jo löytänyt mahtavia vaihtoehtoja mutta lennot on vielä vähän hakusessa. Eli siis, näin kun suomesta päin lähtee niin mikä on "järkevin" ja tietty myös edullisin vaihtoehto? Ja jos järkevä ja edullinen ei mahdu samaan pakettiin niin sitten epäjärkevä ja edullinen :D odl:n sivun tuolta jo poimin aikaisemmista keskusteluista,täytyy käydä tutustumassa sivuun kun tässä ehtii. Muita vaihtoehtoja olisi tietty kiva kuulla :)ja kaikenlaiset infot paikasta ovat enemmän kuin tervetulleita!!

12

4085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tammikuussa

Me mennään bangokin kautta. Ollaan siellä muutama päivä ja hankitaan lentoliput,ehkä khao sanilta tai jotain.Kuola lumpur ei liene huono vaihtoehto?

• heli

Mie oon nyt katellu lentoja niin, että ensin hki-lontoo ja lontoo-trieste. Tällä hetkellä olen jumittuneena Triesteen, en löydä ratkaisua miten sieltä pääsen eteenpäin :D

• ????????????????

Se on Kuala Lumpur!!!

• thailla tai malaysialla
        ???????????????? kirjoitti:

Se on Kuala Lumpur!!!

Thailla Amsterdamin tai Köpiksen kautta taikka Malaysialla Kuala Lumpurin kautta. Hinta riippuen matkustusajankohdasta tonnin molemmin puolin.

Jos pakko lentää Lontoon kautta, lennä sieltä Honkkareihin, liput saat yleensä alle tonnilla.

• Mars koulunpenkille!

Bangkok! Khao San Road! Kuala Lumpur!

• liba
        Mars koulunpenkille! kirjoitti:

Bangkok! Khao San Road! Kuala Lumpur!

Kotimaisella kulliin alle seitsemän sadan, sieltä halpisyhtiöllä etiäpäin, vain hullu lähtee koukkimaan jostain lontoon kautta.

• matkailija maasta
        liba kirjoitti:

Kotimaisella kulliin alle seitsemän sadan, sieltä halpisyhtiöllä etiäpäin, vain hullu lähtee koukkimaan jostain lontoon kautta.

Finnair on syvältä palveluineen ja lomalentoporukkoineen. Reitillä KL:iin tai BKK:iin ja sieltä thailla tai malaysian jatkoilla Balille. Suomessa lennot hoitaa area.

• k.jurpo
        matkailija maasta kirjoitti:

Finnair on syvältä palveluineen ja lomalentoporukkoineen. Reitillä KL:iin tai BKK:iin ja sieltä thailla tai malaysian jatkoilla Balille. Suomessa lennot hoitaa area.

"Finnair on syvältä palveluineen ja lomalentoporukkoineen... Suomessa lennot hoitaa area."

Miten voit käyttää Arean palveluita jos on kerran niin syvältä, Finnairin lafka näes!

Maksa vaan toista tonnia lennoistasi, normaali ihminen tekee sillä jo koko reissun..

• Malaysia A

Lähdetään talvella Balille ja me varasimme Matkantekijöiltä lennot. Hinta 1140 euroa. Finsklllä Amsterdamiin (takaisin tullessa Frankfurt), Malaysia Airlinesillä jatkamme matkaa Kuala Lumpuriin ja sieltä saman yhtiön lennolla Balille.

• kuta beach

Kaleva Travels myi syksyllä lentoja samalle reitille hintaan 950e.

• tammikuussa

ollaan menossa. ei ole kokemusta, enkä jaksa kauaa itse selailla lentoja. tilattiin suomiseuramatkojen kautta: 2 vko, lento frankfurtin ja hong kongin kautta 4 tähden hotelleineen 1300 eur...ei taida olla paha

• liian paljon

Mä olen reissannut tätä väliä monta kertaa, en kertaakaan maksanut yli 800 euroa eds takaisesta matkasta. Kokeilkaa Myjet- mtoimistoa Helsingin Kampissa. Myy kaikkien lentoyhtiöiden lentoja ympäri maailmaa ja aina löytyy lentoja sopuhintaan mihin vaan. Suosittelen lämpimästi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      119
      7041
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      404
      6753
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3413
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      130
      2976
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2564
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      43
      2124
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1864
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      21
      1727
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1397
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1287
    Aihe