"Antenniverkossa ei tällä hetkellä ole enempää taajuuksia vapaana. Kun taajuuksia vapautuu, täytyy olla toimilupa kanavan lähettämiseen. Toimilupia kyllä haetaan ja toivottavasti tulevaisuudessa antennitalouksiin saadaan myös puuttuvat luvat. Kaapeliverkossa vastaavia lupia ei tarvita."
Veikkaan että tulevat viimeistään analogisten lähetysten loppuessa eli kun vapautuu taajuuksia.
Vai olisiko mahd. että tulisivat jo kevään aikana?
MTV3 Leffa ja MTV3 Fakta antennitalouksiin
6
709
Vastaukset
- ja MTV3 Leffa
ei tule ollenkaan antenniverkkoon. MTV3 Fakta tulee 1.9.2007, ei sen aikaisemmin. MTV3 ei saanut toimilupaa leffakanavalleen.
- MAksutv
Kysyitkö asiaa mukamas yhtiöltä?
En usko sua.
Sehän olisi väärin jos ei leffakanvaa, vaan joitain ihme tyhjänjauhamiskanavia.
Leffojen katselusta ne ihmiset maksaa eikä mistään paskanjauhamisista. - viime viikolla!
MAksutv kirjoitti:
Kysyitkö asiaa mukamas yhtiöltä?
En usko sua.
Sehän olisi väärin jos ei leffakanvaa, vaan joitain ihme tyhjänjauhamiskanavia.
Leffojen katselusta ne ihmiset maksaa eikä mistään paskanjauhamisista.Ja MTV3 Leffa EI kuulu lupien saajien joukkoon:
Toimiluvat myönnettiin näille kanaville:
MTV3 Fakta
Discovery
Eurosport
jaettu MTV Nordic / Nickelodeon
Disney Channel
ja Swelcomin elokuviin keskittyvä kanava (eli siis Nelosen sisarkanava, tosin maksullinen sellainen).
Muut jäivät ilman!
Eli paskaa en jauha!
http://www.mintc.fi/scripts/cgiip.exe/WService=lvm/cm/pub/showdoc.p?docid=1870&menuid=4&channelid=54&channelitemid=15197&channelTypeId=22
Tuossa on linkki Liikenne- ja viestintäministeriön päätökseen...mikäli osaat lukeakin etkä vain vittuilla!
Se että jäät ilman Leffakanavaasi, joka on keskittynyt esittämään vain vuosia vanhoja ja kymmeniä kertoja jo esitettyjä b- ja c-luokan leffoja, ei ole minun vikani joten turha sun on purkaa kiukkuasi minuun! - MAksutv
viime viikolla! kirjoitti:
Ja MTV3 Leffa EI kuulu lupien saajien joukkoon:
Toimiluvat myönnettiin näille kanaville:
MTV3 Fakta
Discovery
Eurosport
jaettu MTV Nordic / Nickelodeon
Disney Channel
ja Swelcomin elokuviin keskittyvä kanava (eli siis Nelosen sisarkanava, tosin maksullinen sellainen).
Muut jäivät ilman!
Eli paskaa en jauha!
http://www.mintc.fi/scripts/cgiip.exe/WService=lvm/cm/pub/showdoc.p?docid=1870&menuid=4&channelid=54&channelitemid=15197&channelTypeId=22
Tuossa on linkki Liikenne- ja viestintäministeriön päätökseen...mikäli osaat lukeakin etkä vain vittuilla!
Se että jäät ilman Leffakanavaasi, joka on keskittynyt esittämään vain vuosia vanhoja ja kymmeniä kertoja jo esitettyjä b- ja c-luokan leffoja, ei ole minun vikani joten turha sun on purkaa kiukkuasi minuun!Näin se näyttää olevan joo. Harmillista.
Jos haluaa elokuvia niin hankkii Swelkomin, mutta kun se on myös sarjakanava eli liikaa sarjoja.
Ja sarjat on paskoja(paitsi esim. South Park)! Ja kanava aloittaa vasta ens syksynä.
Yks vaihtoehto olis canal , mutta maksaakin 29 €uroo kuukausi.
Haluu nähä leffaaa.......
- nävy !
näy nyt
- tietoa
yhtä:ään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082