Edullinen ja hyvä hotelli keskustasta

Dubliniin matkalla

Tietääkö kukaan Dublinin keskustasta kivaa ja edullista hotellia?

3

1886

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsekkaa

Käy http://www.tripadvisor.com kattomassa mitä löytyy. Noi keskustan hotellit on suht tyyriitä, tai jos löytyy halpaa niin saattaa olla aika hirveässä kunnossa. Mutta tuolta pitäis saada aika hyvää tietoa.

Itse olen ollut kahdessa uudessa hotellissa keskustasta 1-2 km:n säteellä. Kumpaankin sai erikoistarjouksella tosi halvan huoneen 60-70 euroa (Jurys Croke Park Hotel ja Quality Hotel Leisure Centre) eli kannattaa seurata hintoja.

• hotelli

Palasin juuri 5 pv:n lomalta D:sta. Asuin about 20 min bussimatkan päässä eikä tuottanut ongelmia. Kertalippu maksaa vain 1.55 e ja kolmen päivän lippu 10.50 joten ei mene matkoihin silti rahaa, ja näkeepähän sen oman kolkankin yhtä tarkkaan kuin O* Connell streetin joka on se kaupungin sydän.Siellä on bussiyhtiön toimisto ja turistitoimisto. Muista käydä Penneys-tavaratalossa, hinnat naurettavia jopa meidän alennusmyynteihin verrattuna.

• Dub

Dublinissa voi majoittua bed and breakfast majoitukseen mukavasti. Esim. Ranelaghin alueella. Buusit kulkevat hyvin. Hinnat kaikkialla hyvin samanlaiset.

Yksi pikkuhotelli tulee mieleen, johon majoittauduin muutama vuosi sitten. Alakerrassa pubi, jossa paikallista musiikkia iltaisin. Hotelli sijaitsee Talbot streetillä, joka on O´Connell streetin poikkikatu. Kadulla on päivisin vilkasta elämää, kun alennusmyymälät avaavat ovensa. Huoneet ovat pieniä ja siistejä teenkeittimillä varustettuja. Aamiainen ei aivan paras, mihin olen Irlannissa törmännyt, mutta ei se ole huonokaan. Tunnelmaltaan paikka on rento ja välitön. Yövahtina toimi muutama vuosi sitten mainio hampaaton astralialainen kulkuri. Hän saattoi käydä ottamassa päiväunet asiakkaan huoneessa. Varasin huoneen puhelimella, muistaakseni maksu piti maksaa Visalla.

Jos etsit paikallista tunnelmaa, tässä yksi vaihtoehto aivan keskustassa. Majoitushinta melkein sama kuin bed and breakfasissa, mutta hotelli on keskustassa. Päänähtävyyksille on hotellilta kävelymatka.

Celtic Lodge guesthouse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      38
      2211
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      56
      716
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      41
      701
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      71
      532
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      502
    6. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      500
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      500
    8. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      15
      480
    9. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      479
    10. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      477
    Aihe