Heipä hei, myyn Ravenini pois 25 eurolla.
Ravenia on käytetty vain kaksi kertaa eli se on hyvässä kunnossa, kaikki tulee mukana, myös suom. ja
englanninkieliset ohjeet.
Eli 25 euroo lähtee raven onnelliselle taikurille.
Haku helsingin keskustasta tai postikulut ostajalle.
Kiitos.
Myynnissä Raven kadotusmenetelmä
4
700
Vastaukset
- crissmagic
vaihatko täydelliseen lusikan taivutukseen? uutena makso 39e.kaikki tulee mukana myös suomenkieliset ohjeet.
- Pekkaaa
Onko se joku kertakäyttö erikoislusikoilla vai minkälainen? Mitä tulee mukana?
Mun luokkalainen saattaa ostaa 25 eurolla mut se ei oo varma. - crissmagic
Pekkaaa kirjoitti:
Onko se joku kertakäyttö erikoislusikoilla vai minkälainen? Mitä tulee mukana?
Mun luokkalainen saattaa ostaa 25 eurolla mut se ei oo varma.ei oo kertakäyttö lusikoilla.mukaan tulee englanninkieliset ohjeet kuvineen,pussi jossa voit kantaa lusikkaa,ja suomenkielinen ohje.voit tehdä tempun milloin vain missä vain.ei vaadi valmisteluja,eikä käytetä mitään kemikaaleja.parhain markkinoilta löytyvä..
- Pekkaaa
Raven myyty luokkalaiselleni 25 euroa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131